mAnDyXX schreef:Wat gaaf Sanne!! Leuk dat je die krijgt!!
Ja ik kan ook niet wachten, hihi.
En ik koop er zelf dan een mooie telelens op, als je het doet, doe het dan goed zullen we maar zeggen, haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:Wat gaaf Sanne!! Leuk dat je die krijgt!!

maar ga het steeds wat meer uitrbreiden en morgen gaan we miss naar het strand dus kan ik daar ook weer leuke foto's maken 

leuk dat jij m ook gaat kopen! zijn echt goeie camera's!
d0nnaa_dan schreef:Aah, wistjedatjes zijn moeilijk

dankje! 

Maar dat wist je al.
x_kelsey_x schreef:@donna: wistjedatjes blijven anoniem
naja dan verzin ik wel wat anders

_Anneke_ schreef:x_kelsey_x schreef:@donna: wistjedatjes blijven anoniem
ohh.. maar ik heb ook wistjedatjes die mij met temaken hebben zegmaar:P maar beetje vaag als ze dan anoniem zijnnaja dan verzin ik wel wat anders
Citaat:ohh.. maar ik heb ook wistjedatjes die mij met temaken hebben zegmaar:P maar beetje vaag als ze dan anoniem zijnnaja dan verzin ik wel wat anders
(Glapje hoor
) x_kelsey_x schreef:@sanne: me nicht gaat ook een eos met telelens kopen, welke weet ze nog nietleuk dat jij m ook gaat kopen! zijn echt goeie camera's!
Maar het kost ook wel wat
)
. 
SannevdM schreef:x_kelsey_x schreef:@sanne: me nicht gaat ook een eos met telelens kopen, welke weet ze nog nietleuk dat jij m ook gaat kopen! zijn echt goeie camera's!
Maar het kost ook wel wat
Gelukkig ben ik over anderhalve week jarig! Dus de body met kitlens krijg ik... (Verwend, I know..)
SannevdM schreef:Ach, ik vind zelf dat ik 'm wel verdiend heb.
En omdat ik voorlopig nog niet voor een paard kan gaan kijken, of gaan rijden, vonden mijn ouders dat ik dit wel verdiend heb.
Dus vandaar.

Net als op MSN..