Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik was echt erg geschrokken... ik ging hem uit de wei halen en onze hoefsmid heet een herdershond dus ik wou na stal lopen komt die hond gewoon de hoek om maar Alla ziet hem en ineens is die helemaal panisch! hij flipte helemaal naaide eruit de bocht om ik wou vasthouden maar ging echt had dus ik vloog tegen de muur
en Alla rende verder, toen galopeerde die de mesthoop op... dus ik dacht k*tzooi maar hij bleef staan maar die hond die luisterde niet naar ons dus die stapte rustig door en Alla zag hem dichtbij komen die hij flipt hem nog erger ging die beetje naar beneden en toen sprong die over de betonnen muur ! maar hij zette af op de mesthoop dus dat schuift weg en toen ik die met zn rechtervoor been en rechterachterbeen achter de muur blijven hangen en gign bijna over de kop ik schrok me dood ik dacht hij breek zn benen.. toen galopeerde die verder naar het poortje achter... en ging die daar heelmaal staan trillen mja ik kon er niet zo snel bijkomen dus Dees die hond weggedaan ik naar Alla maar hij stond zooo straks helemaal te shaken en te doen toen schoot die door de poort en als ze daar zijn kunnen ze echt weg... hij ging ook nog eens rechtdoor naar het spoor toe dus ik k*t k*t k*t Dees!!! SCHIET OP HIJ IS DOOR DE POORT!! dus snel brokjes gehaald kei hard rennen dees achter Alla aan ik was er al weer en toen stond die aaneht einde van dat padje onder een boom te trillen zeik en zeik nat dus ik met die brokjes schudden toen kwam die snel aangedraafd en nu ligt heel zn knie open en op zn achterbeen heeft die best wel een dippere snee.. paar x in de stapmolen gezet en gekoelt hem hem eventjes gereden is er nu nog niet kreupel op alleen in het begin beetje stijfjes kort gereden lang uitgestapt dan is de kans dat het morgen heel dik is iets minder...
voor hetzelfde geld had die gewoon zn been gebroken of over de draad gegaan en erin gehangen over over de draad/ sloot en het spoor op,,, want da stukje hoort niet bij ons en daar staat laag prikkeldraad... hij was echt in paniek had hem nog nooit zo gezien... hij is heel de dag beetje van streek geweest...
gerum
gaat die je heel zielig aankijken net zolang totdat je hem aait
toen straks goed ingesmeert en nu lijkt het dat er al wat korstjes op komen te zitten zal morgen toch nog wel dik worden denk ik maar das nie zo'n ramp
wie is die fotograaf hihi) 
WOEHOE!!!

Michelle__ schreef:@Marijke en Lindy: Wanneer hebben jullie nou les? Want Milou en ik hebben weer op donderdag om half 7, maar ik hoorde dat jullie op vrijdag hebben? ofwaat?

!