Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind verder wel dat je echt onwijs vooruit bent gegaan maaike.. En hebben jullie gewoon oefendressuurwedstrijden? Da's opzich wel handig, dan wordt je wel gewoon door een normale jury beoordeeld? 
je bent echt mega vooruit gegaan maaik, met rijden!! kan ook niet anders natuurlijk!

Rytm schreef:Relaxed Aniek!! Lekker dat jullie weer aan de gang kunnen!!
Ja Bon, ik had toch verteld dat in de winter de winstpunten niet tellen hier? Nou, alles is dus in principe oefendressuur tot begin april. De meeste moet je wel voor vlechten en ook in wedstrijdtenue en wordt je ook gewoon beoordeeld en krijg je prijzen enzo maar deze van zondag was echt onderling dus ik had ook gewoon mn normale kleren aan. En ben niet eens gejureerd haha.
Maar we hadden thuis punten zitten geven aan elkaar en van Brecht kreeg ik 62% voor deze proef. Vind het nog veel want er zitten zooooveel fouten in. Maar qua lopen vind ik hem niet zo slecht, hij is echt losser geworden en meer gedragen tov de zomer.
Op deze zit ik niet zo heel netjes vind ik zelf, hij loopt net nog niet genoeg uit zichzelf en dat zie je wel een beetje.
Wel raar dat als je wel beoordeeld wordt dat de punten dan niet tellen.. Hebben ze daar ook een reden voor??? Dat wat je zegt over je zit kan je inderdaad zien, lijkt soms iets te duwen... Verder vind ik hem wel lekker sjouwen hoor, mag misschien nog iets meer gaan zitten, maar goed dat komt van zelf