Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:57

morge Gaaaap

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:19

Vrijdag lekker weer lessen Lachen
Nu maar weer hopen dat t beter weer wordt, want er zit volgens mij gewoon een vloek op die lessen Clown Wil wel weer eens gaan springen Tong uitsteken

Nog 1,5 uur en dan gaat mijn weekend beginnen Go jij! Go jij! Party!! Hyper!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:29

wat!!! nu al weekend! pff ambtenaar haha !

ik wil ook dat het beter weer is .. wil zowiezo wel weer eens kijken hoe ze loopt Bloos...

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:30

Veeeer, ik ga je even een |PB sturen Tong uitsteken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:40

heb het gezien Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:26

goeie middag.Anietje is ook weer terug van weggeweest.Joepi is zijn overbuurvrouw kwijt zag ik.We hebben Ons kleine sleurtje voor 3 maanden op camping in Soerendonk neergezet.Heerlijk midde in de bossen.De eerste 2 hertjes heb ik alweer gezien.Het was lekker koud en veel sneeuw.Een soort kerst maar dan in het voorjaar met pasen haha.Zowel gaskachel als elektrische kachel deden het gelukkig goed en 's nachts een ouderwetse kruik in bed,heerlijk hoor.
Vanochtend weer heerlijk op Joepi in de bak gereden.Nou Jet die Renkie is misschien steeds stouter,maar Joepi wordt steeds braver haha.Aman had hem ook al uitgemest.En nu ga ik ff naar orthopeet.Kijken wat hij van mijn polsje zegt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:49

Renkie is NOOIT stout! Tong uitsteken

Leuk Aniet, witte Paas in de caravan! Dat zal je niet gauw nog eens meemaken. Ik ga zo lekker naar Renkie toe. Eens kijken waar hij zijn stro heeft verstopt!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:05

goede morgen.
Drukke dag vandaag.Zo naar werk weer eens leuk aanwezig zijn pffffffffffff,dan naar Joepi ,dan eten en om 18.00 uur heb ik een crematie.
Gister naar orthopeet geweest.Pols-duim blijft groot probleem.Nu moet ik weer een scan laten maken en ook foto van andere pols-duim.Daarna weer naar hem.Het is zeer ernstige slijtage waar hij eigenlijk weinig mee kan.Waarschijnlijk een operatie waarbij hij de botjes aan de binnenkant vastzet.Dat is ook nog eens een behoorlijke operatie.En het resultaat is dan hopenlijk minder pijn maar de beperkingen zullen allemaal blijven,want dan kan ik het daar ook niet meer bewegen.Maar ff afwachten dus weer.Gaat allemaal weer lekker.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:16

Goeiemiddag mam, wat is het rustig hier. Hoop dat het niet zoveel regent morgen want misschien heb ik dan springles Lachen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:17

ik had gister avond ff hoop met het weer... maar wat een schijt zooi zeg Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:17

aniet sterkte Bloos

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:06

Inderd rotweer veer, ze zeggen dat het volgende week beter zou worden dus we moeten nog effe volhouden

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:01

Liebe mensjes...

anoese poes gaat stoppen met pina tje omdat ze er haast geen tijd meer voor heeft vanweg school en werk...

Mochten jullie iemand weten die mijn lieftallige knappe wilde arabische schimmel wil verzorgen.. dan hoor ik het graag Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 17:07

Wou het idd net gaan mededelen. Knipoog

I.v.b met te weinig tijd door school en werk toch besloten om te stoppen met Pina.
Ik ben niet helemaal weg van stal, ik kom af en toe nog eens langs om die knappe merrie op te zoeken en af en toe eens te rijden. Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:12

Jammer Noes, maar wel af en toe langs komen hoor anders heb ik [size=7]niemand meer om te plagen en natuurlijk gewoon lekker op ons topic blijven Knipoog [/size]
Veer, voor jou erg balen, ik zal mijn ogen en oren voor je openhouden. Missch toch een gokje wagen via MP of bokt?? Je kunt mazzel hebben

Ik durf te bijna niet te zeggen maar....... het lijkt erop of dit mijn/onze 1e droge/windvrije les gaat worden bij Elise. Durf t niet hardop te zeggen want er kan een hoop veranderen in een paar uur Clown

o ja moggel trouwens.... Haha! lekker vroeg eruit maar kon echt niet meer slapen....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:23

Goedemorgen allemaal

Ik hoop echt dat het droog blijft vandaag.......... ben het zo verschrikkelijk zat al die regen en wind.......... De warmte van volgende week gaat ook niet door hoorde ik........

Anietje k#t voor je wb je pols, hopen dat het met de andere meevalt.......... fijn dat je weer terug bent. Misschien zie ik je nog in het weekend.
Ben er morgenochtend een beetje op tijd, moet 's middags naar Layla, die is afgelopen woensdag 4 jaar geworden.......

Amanda.......... hoop dat het zondag een beetje weer is dan kunnen we misschien even met Spetter en de wagen weg, heb er nu wel weer eens zin in. Als je geen tijd hebt is het ook niet erg.........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:24

Naomi hoe was je les met Blando????????????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:43

Ja ze voorspellen helaas in de loop van de dag alweer regen Verdrietig maar ik zou t toch wel fijn vinden als het in ieder geval met de les een keer droog is Bloos
Volgende week wordt t "maar" 13 a 14 graden...maar wel weinig wind, dus dan voelt t missch wel lekker aan Lachen

Blando krijgt over paar uurtjes een nieuwe buurman

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:57

Ja leuk ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden, Blando kennende is hij wel behoorlijk nieuwschierig en zal hij het ook wel leuk vinden.........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:26

morge Gaaaap

ja zou wel lekker zijn een droge dag maar denk idd niet dat het gaat lukken Bloos bah bah

beetje rare dag vandaag.. paard van mn vriendin is vanmorgen naar de slacht gegaan Verdrietig

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:35

Gatver Vera............ was paardje allang ziek of is het plotseling gegaan?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:08

had aan 4 hoeven kanker.... en daardoor ook kissingspines of hoe je het ook schrijft.. gekregen.. daar heeft ze waterteraphie etc voor gehad en ging wel beter.. maar na verder doordenken kwam die rug o.a. doordat ze niet goed op der hoeven kon lopen... dat beestje was zo sterk heeft met alles doorgelopen... echt bizar... maar der hoeven moeten om de 3 weken helemaal tot bloedends toe uitgesneden worden en heeft gewoon heel veel pijn dan.. dus hebben ze toch de moeilijke keuze gemaakt dat het zo niet langer meer kon Verdrietig

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:26

Is wel de beste keuze geweest voor het paard dan...... hoe moeilijk het ook is maar elke keer uitsnijden tot bloedens toe...... hoever moet je gaan om een beest bij je te kunnen houden. Denk dat het idd een hele goede beslissing is geweest........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:37

dat is wel gebruikelijk bij die ziekte wordt veel gedaan het uitsnijden het moet ook uitgesneden worden.. maar het moet uiteindelijk ook wel zn vruchten af gaan werpen zeg maar... maar helaas.. was zo n lief beest.. was paardje van degene die mij ook altijd les heb gegeven.. zo sneu.. bleh.. maarja Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:38