Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Colorado schreef:Waaaah nog maar 5 dagen
Haha ben Isabella die in week 35 gaat, even voordat jullie denken van wtf
Heb er echt zin inSamen met veer en jook en lil
Gaan meer mensen van hier nog in week 35?

) haha
Nortella schreef:hm
waar gaat het mis
nu is het ineeens droog
Jeeeeej Anky heeft een gouden medaille
Nortella schreef:Colorado schreef:Waaaah nog maar 5 dagen
Haha ben Isabella die in week 35 gaat, even voordat jullie denken van wtf
Heb er echt zin inSamen met veer en jook en lil
Gaan meer mensen van hier nog in week 35?
Hooi!:D leukleuk dat je nog mag!
vorig jaar zat jij ook in mijn week, week 6 maar zat jij in JT 1 bij Hilde in toch?

Nortella schreef:Hilde_q schreef:meeeten![]()
het mag bij mij thuis maar dat is voor de meeste te ver weg
maar ik wil gauw meeten
boeien.. ik hou wel van treinreizen![]()
![]()
![]()
jongens spotten![]()
en vrijgezelle jongens 

Ghehe
we verzinnen wel iets
Heb alles gelezen 
Iriis_ schreef:
hahaha Iriis_ schreef:Zal ik je wachtwoord er ook nog even bij zetten![]()
hahaha

Iriis_ schreef:Voor degene die het leuk vinden zijn verslag te lezen (Die zijn gek) haha
Dit is um![]()
Een paar dingen staan er niet in, die ben ik vergeten. Zoals de grote wei enzo![]()
Na de cross hebben we weer lekker getutteld en daarna hebben we gegeten. Na het eten hebben we weer een avondspel gedaan. Dit keer deden we levend ganzenbord. Dit is een spel waarbij er over het hele erf briefjes met cijfer van 1 tot 70 hangen, en op elk briefje staat een vraag. Bij de begeleiding moet je een dobbelsteen gooien. Als je 1 gooit, en vraag 1 vind en goed beantwoord, mag je nog een keer gooien, als je dan 6 gooit moet je nummertje 7 vinden en beantwoorden. Zo gaat het door tot de 70. Dit spel hebben wij ook niet gewonnen, maar we waren wel heel dicht inde buurt! Want Marloes, Karen en nog een meisje waren er ook bijna!
want toen ging r nog zo'n dom kind van JT 2 zeggen: ja gaa maar lekker rennen dan hoeven wij niet meer te zoeken