het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nortella

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:41

hihi net ook even.. maar nu pleeenst het .. gedsiepietje

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:42

Colorado schreef:
Waaaah nog maar 5 dagen Haha!

Haha ben Isabella die in week 35 gaat, even voordat jullie denken van wtf Clown
Heb er echt zin in Haha! Samen met veer en jook en lil Haha! Gaan meer mensen van hier nog in week 35?

Hooi!:D leukleuk dat je nog mag!
vorig jaar zat jij ook in mijn week, week 6 maar zat jij in JT 1 bij Hilde in toch?

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:42

hm
waar gaat het mis
nu is het ineeens droog

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:33

Voor degene die het leuk vinden zijn verslag te lezen (Die zijn gek Nagelbijten / Gniffelen) haha

Dit is um Lachen
Een paar dingen staan er niet in, die ben ik vergeten. Zoals de grote wei enzo Bloos

Zondag

’S ochtends moest ik het Knollengezeur nog afmaken omdat die de week dat ik op kamp zou zijn opgestuurd moest worden naar de drukker. Dus daar zat ik dan achter de computer, de laatste puntje op de I te zetten. Wat een stress.. Gelukkig had ik mijn tas voor het grootste gedeelte al wel ingepakt. Dus toen mijn moeder eindelijk thuis kwam, na een ochtend schrijven voor de KNHS wedstrijden op de manege, hebben we al mijn spullen in auto gedumpt en zijn we richting de manege gereden. Daar stond Peter al op ons te wachten. Mama en ik nog de laatste spullen van de manege gepakt, en ook die spullen in de auto gepropt. Uiteindelijk zat de auto echt al prop vol met alleen mijn spullen! Die van Anna moesten er ook nog bij..

Toen ben ik samen met mijn moeder en Peter, Peter reed de trailer voor ons. Naar Lies-Beuker gereden om Anna en Jastrade op te halen. Ik kon het niet geloven, maar had het eigenlijk toch ook al wel een beetje verwacht. Anna had net zo veel spullen mee als ik! Toen we onze spullen in de auto hadden zitten, zat de kofferbak vol tot aan het plafond, de rechter stoel op de achterbank stond helemaal vol gebouwd, ik zat op de linkerstoel achterin met mijn knieën tegen mijn oren omdat er nog een tas voor de stoel stond, en Anna zat in het midden.

Toen hebben we de trailer aangekoppeld, en gingen we Jas inladen. Jas liep na een keer raar kijken gelijk de trailer in. Maar war viel de trailer tegen! Hij was super smal en echt heel laag. En toen we de stekker voor de lampen erin staken deden de lampen het ook niet! Nou, ze deden het wel, maar als we het rechter knipperlicht aan deden ging de linker en andersom. Volgens de man van daar lag het aan onze auto. Dat was wel vader bij zulke nieuwe auto’s.

Maar hij had nog wel een los lampen ding die hij normaal aan zijn eigen kar had hangen. Ook die deed alles andersom, maar omdat dat ding los was, konden we die op zijn kop hangen en hadden we zo alsnog licht.

Toen alles in de auto zat en Anna haar moeder en tante had uitgezwaaid vertrokken we richting onze manege om, Valentino die niets vermoedend op stal lekker stond te smikkelen, op te halen. Toen we Valentino al zijn beschermers om hadden gedaan liep meneer lekker de trailer in. Hij vond het gras erg lekker en Jas herkende hij gelijk. Dus dat zat wel goed.

Toen zijn we weg gereden richting ’t Reelaer. Valentino en Jas waren eigenlijk de hele weg heel lief samen. Maar nadat we bij de Mac hadden gegeten en we nog een stukje verder moesten was het kuil op, en had Jas er genoeg van. Ze begon lekker te stampen, en Anna dacht eerst dat het was omdat we over een hobbel heen reden. Haha

Toen we daar op stal aankwamen, hoorde we dat we bij alle meiden, die we van te voren via bokt.nl hadden leren kennen, in de groep zaten! Helemaal gezellig natuurlijk, en we hadden ook nog de begeleiding die we graag wilde. Saskia en Maike. Echt 2 toppers ! Ze kwamen ons gelijk begroeten en helpen met uitladen. Ook kwamen we al snel de meiden die we hadden leren kennen tegen. Het klikte direct en het was gelijk gezellig!

Nadat we álle spullen uitgepakt hadden kregen we een openings praatje en een rondleiding. Daarna werd er een indeling van de paarden gemaakt voor de rest zonder eigenpaard, en toen zijn we lekker gaan rijden. Ook met 26 vreemde paarden in de bak is Valentino gelukkig heel braaf met rijden! Hij vond het wel heel spannend, en liep behoorlijk door. Maar hij had er zeker lol in!

Na het rijden hebben we nog lekker gekletst en de paarden gevoerd. En daarna zijn we gaan slapen. Die nacht heeft onze hele kamer bijna niet geslapen. Iedereen lag half wakker en de volgende ochtend was iedereen dan ook al vroeg op. Lekker gedoucht en de paarden eten gegeven.

Maandag

Na lekker gedoucht en gegeten te hebben stonden de klusjes alweer op ons te wachten. Wat echt totaal niet erg of vervelend is om te doen. Vaak is het juist heel gezellig!

Na de klusjes moesten we snel ons paard zadelen om te gaan rijden. We gingen in de buitenbak rijden en deden daar allemaal oefeningen. Zoals met één beugel rijden en een weg oversteken met elkaar. Valentino was erg braaf. Maar hij moest de voorste van de groep zijn, en vond dat wel erg moeilijk. Gelijk wordt hij onzeker en komt hij terug. Maar uiteindelijk heeft hij het heel goed gedaan!

Na het rijden hebben we lekker afgezadeld, nog wat dingetjes gedaan, lekker rond gehangen, en daarna was het alweer tijd voor de lunch. Na de lunch was het weer tijd om te rijden, en dit keer gingen we de politie training doen.

Eerst moesten we de politie training nog opbouwen. We hadden de meest enge dingen gepakt en neer gezet. Hele gekke hindernissen gebouwd en overal gekke poppetjes en parasols neergezet.

Toen de paarden opgezadeld en aan de hand de bak verkent. Valentino keek nergens van op. Alleen de vlag waar je onder door kon lopen met je hoofd was heel eng. Dat wilde hij dan ook niet. Hij deinsde een keer zo snel achteruit dat de teugel uit mijn hand vloog en hij los liep.

Daarna zijn we erop geklommen en mochten we alle attributen te paard langs gaan. Ook hebben we de hindernissen gesprongen. Dit deed hij zonder enige moeite, hij keek er nauwelijks van op! Alleen de vlag was nog steeds heel eng. Ik heb hem uiteindelijk wel zo ver gekregen dat hij er heel dicht langs durfde te draven en zelfs met zijn hoofd aan durfde te raken!

Toen de politie training voorbij was, mochten we nog even in de crosswei waar we in de waterbak gingen. Ik dacht van te voren al dat Valentino het leuk zou vinden. Maar zo leuk als dat hij het uiteindelijk vond had ik niet verwacht! Hij sprong er met een enorme sprong in, en ook in het water bleef hij maar springen! In draf leek het net alsof hij op het water probeerde te lopen. Oren naar voren en gaan met die banaan! Geweldig!

Daarna lekker afgespoeld, wat hij eigenlijk niet zo heel leuk vond. Thuis is dat al niet zijn favoriet. En hier kon hij natuurlijk ook nog eens alle kanten op, omdat hij gewoon midden op het erf stond. Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt en stond hij weer lekker schoon op stal, maar na een tijd op stal mocht hij naar de wei, samen met Noortje en Jas.

Meneer kon lekker zo veel gras eten op de wei als hij wilde, want er stond een hele baal gras voor hem klaar, dus dat was helemaal top! Hij genoot er echt van. Toen hij op de wei stond hebben wij nog lekker getut, de zadels en hoofdstellen gepoetst en lekker gehangen. Daarna hebben we gegeten. En na het eten hebben we de paarden weer lekker gevoerd.

We waren in het totaal met wel 5 eigenpaarden, en al onze eigenpaarden stonden in één schuur met stallen. We voerden de paarden ook te gelijk, dus dat was heel gezellig. En handig, want zo konden we aan elkaar advies vragen over het voeren en andere dingen!

Later die avond gingen we een avondspel doen. We deden levend stratego. Maar zoals ieder jaar ging dat weer niet helemaal goed. Aan het eind van het spel werd er vals gespeeld en was het niet zo leuk meer. Het duurde dan ook wel heel lang. Maar ik heb me zeker wel vermaakt! Lekker lol getrapt en een beetje rond gelopen. Niemand won het spel.

Maar toen ik rond liep op het erf bedacht ik me ineens dat Valentino nog buiten stond! Mijn Valentino die thuis altijd ging rennen als het alleen al schemerig werd. Dus ik rende naar hem toe. En hij stond nog lekker te eten! Gezellig met zijn vriendinnetjes! Super! Blij dat ik was!

Later die avond hebben we een nacht spel gedaan. Dit keer hadden ze een nieuw spel. Het was een spel waarbij je een briefje mee kreeg waarop een kruiswoord puzzel stond. Je moest dan begeleiding zoeken in het donker. Als je iemand vond stelde die gene een vraag en het antwoord van die vraag paste dan in de kruiswoord puzzel.

Dit spel wond onze JT helaas niet. Maar wij zijn ook eigenlijk het grootste gedeelte van de tijd bezig geweest met de paarden. Want die moesten nog uit het land gehaald worden om gevoerd te worden.

Na het spel zijn we gaan slapen. Het was al vrij laat, dus deze nacht hebben we al een stuk beter geslapen!

Dinsdag

Ook dinsdag ochtend ging de wekker vroeg. We moesten de paarden weer voeren. Dit keer ben ik iets langer blijven liggen omdat ik in de avond al gedoucht had, en dus zo mijn kleren in kon glijden. Nadat we de paarden gevoerd hadden hebben we weer ontbeten, en ook dit keer hebben we klusjes gedaan na het ontbijt.

Daarna hebben we opgezadeld om vervolgens een lekkere buitenrit te maken. De buitenrit ging heel goed. Hij moest zich wel erg aanpassen want zijn passen zijn veel ruimer dan die van de rest. (Hij werd samen met Jas ook niet voor niks langpootmug genoemd door de begeleiding). Maar voor de rest ging het erg goed.

Toen we terug kwamen heb ik hem gevoerd en mochten de paarden weer lekker op het land. Daarna heb ik zelf lekker geluncht en toen was het alweer tijd om te zadelen en weer lekker te gaan rijden. Toen ik in de buitenbak los ging rijden liep hij alleen onregelmatig. Ik moest hem een lekker lang teugeltje geven en lekker door draven. Hij had spierpijn, want na een paar rondjes ging het al stukke beter! Uiteindelijk liep hij weer als vanouds.
Na het los rijden gingen we naar de cross wei. Daar hebben we eerst los gesprongen over ‘de heg’ en daar hebben we het parcours verkent.

Nadat we het parcours verkent hadden mochten Anna en ik, langpootmug en langpootmug, het parcours springen. Ik ging met Valentino achter Jastrade aan want hij vind het een beetje eng in zijn eentje. Het ging echt heel goed in het begin! Als Jastrade sprong, sprong hij er echt heel vrolijk en goed achteraan. Maar als Jas niet sprong dan spong hij ook niet. En dat was wel een beetje vervelend, dat deed hij vooral aan het einde.

Dus toen ik klaar was met de cross werd het mij even allemaal te veel. En kwam alles naar boven. Ik weet dat het van zelf komt, dat ik geduld moet hebben, maar opgegeven moment kropt alle irritatie zich op, en dan barst het uit. En dat had ik toen. Maar na zo’n uitbarsting wil ik altijd proberen om weer op een schone lij te beginnen. En dat had ik mij ook voor genomen.

Na de cross hebben we weer lekker getutteld en daarna hebben we gegeten. Na het eten hebben we weer een avondspel gedaan. Dit keer deden we levend ganzenbord. Dit is een spel waarbij er over het hele erf briefjes met cijfer van 1 tot 70 hangen, en op elk briefje staat een vraag. Bij de begeleiding moet je een dobbelsteen gooien. Als je 1 gooit, en vraag 1 vind en goed beantwoord, mag je nog een keer gooien, als je dan 6 gooit moet je nummertje 7 vinden en beantwoorden. Zo gaat het door tot de 70. Dit spel hebben wij ook niet gewonnen, maar we waren wel heel dicht inde buurt! Want Marloes, Karen en nog een meisje waren er ook bijna!

Woensdag

Woensdag ochtend kwamen we geloof ik nóg later ons bed uit rollen. De paarden hadden de hele nacht op het land gestaan. En dat was echt heel goed gegaan! Omdat we zo laat ons bed uit waren gekomen hadden we geen tijd meer om eerst nog de paarden uit de wei te halen, en daarna nog te voeren. Dus dit hebben we na het eten en de klusjes gedaan. Na de klusjes hebben we de paarden gewassen voor de trektocht.

Ik heb samen met Marloes en Karen, Salerno, het paard waar Marloes op reed gewassen. Eerst was er echt niet te zien dat ze witte voeten heeft, maar na de was beurt alá ons zag ze er weer helemaal tiptop uit! Ook de ijslander waar Karen op reed hebben we gewassen, en Valentino. Het was maar goed dat ik mijn kaplaarzen bij mij had! Zo kon ik goed alle paarden wassen!

Na het wassen hebben we de zadels en hoofdstellen schoongemaakt en ik gevet. En toen was het alweer lunchtijd. Na de lunch zijn op de groepsfoto geweest, en zijn we langzaam aan begonnen met opzadelen.

Ik was echt helemaal zenuwachtig! Ik moest wel 3 keer plassen voordat we weg gingen. Alle eigenpaarden gingen op pad in het roze. En veel van ons hadden ook een roze vliegenmepper bij zich, ipv een zweepje, dus we waren echt een leuke groep!

Hij liep echt super mee, dat harde galopperen begreep hij nog niet helemaal zo goed. Maar hij vond het hartstikke leuk! Toen we ’s avonds bij ‘de Huttert’ aankwamen hebben we de eigenpaarden allemaal in één wei gezet en de manege paarden in één wei. Daarna hebben we zelf lekker Chinees gegeten en de paarden gevoerd. Hij heeft alles heel goed opgegeten. Ik heb voor hem op de grond gezeten terwijl hij aan het eten was (wat is hij van onder lelijk zeg! Haha).

Daarna hebben we lekker gedoucht en al snel vielen we in slaap. We waren hartstikke moe van die lange dag op het paard.

Donderdag

Donderdag ochtend hebben we ontbeten en onze tassen weer ingepakt. Daarna zijn we de paarden gaan voeren en hebben we drollen uit de wei geschept. Toen ik aan kwam lopen lag Valentino lang uit in het weiland. Hij stond op en maakte daarbij veel geluid, en het koste hem heel wat moeite. Hij stond ook helemaal niet gelijk op toen ik aankwam. Het duurde best een poos voordat hij opstond. Onder het voeren kwam ik erachter dat hij een wondje op zijn knie had. Dus ik vertelde dat aan de begeleiding, maar het was maar een klein wondje, dus we zouden het laten even behandelen.

Toen hebben we de zadels en borstels gehaald. Voor het poetsten had ik hem, zoals alle anderen ook deden, aan de omheining van de bak gezet. Een houten hek. Maar als snel ging het mis. Valentino wilde om kijken, maar dat lukt niet. Hij werd tegen gehouden door het touw, raakte in paniek, en begon te hangen.

Hij heeft het hele hek kapot getrokken. Noor, het paard van een ander meisje stond ook aan het hek, en raakte ook in paniek. Zei ging ook hangen en begon kei hard te rennen, met een stuk hout aan haar halstertouw! Het hout kwam tussen haar benen, en ze bleef maar rennen. Gelukkig werd Valentino er niet zo heel druk van. Hij heeft een paard rondjes suf rond gedraafd van schrik. Maar al snel was het voor bij. Ik stond met mijn mond open. Maar het meisje van Noor stond te gillen. Ik was zo geschrokken. Gelukkig stopte Noor opgegeven moment wel met rennen. Het leek wel een eeuwigheid te duren.

Na dit heftige incident heeft Anna, Valentino en Jastrade samen vast gehouden en hebben we ze allebei één voor één opgezadeld. Dit ging gelukkig allemaal goed.
Toen ben ik erop geklommen. En elke keer voorat we weg gaan, het bos in. Draven we een rondje in de bak. Toen we nu begonnen te draven liep Valentino niet goed. Ze dacht dat het spierpijn was, want dat was het dinsdag ook. Dus ik heb die ochtend gewoon gereden. Maar naar anderhalf uur bij de pauze aan gekomen liep hij nog steeds niet goed. Zijn been begon ook steeds dikker te worden dus ze vertrouwden het niet.

Na een paar keer kijken vroegen zei mij wat ik wilde. Verder rijden, met hem mee terug, of hem op laten halen en verder rijden op een ander. Ik koos voor het laatste. Ik wist dat ze daar goed voor hem zouden zorgen, en ik wilde graag nog mijn trektocht afmaken. Dus na een kwartier wachten werd hij dan opgehaald, en kwam er een super leuke, drukke, en attente haflinger de trailer uitwaggelen. Ik kon Valentino zo in de trailer zetten. Toen hij erin stond begon hij wel met hinniken, maar verder was hij heel erg braaf!

De haflinger waarop ik verder ging heette Desie. Ze was een hele lieve, sterke en pittige haflinger. Ik heb op haar de dag echt super fijn gereden! De draf was wel echt enorm wennen! Vergeleken Valentino gooide ze echt totaal niet op, dus ik moest even het ritme zien te vinden. Maar dit had ik al gouw gevonden, en ik heb echt super lekker op haar kunnen rijden.

Toen we bij ‘manege Bartels’ aankwamen, hebben we de paarden lekker afgezadeld en eten gegeven. Desie is echt een hele lieve haflinger. Na het eten mochten ze heerlijk in de wei. En om heel eerlijk te zijn wat ik blij dat Valentino daar niet in de wei hoefde. Er liep een stenen pad door de wei heen, en de omheining was maar 1 schokdraadje (met veeeel stroom). Maar het draad hing erg laag.

Toen we bij onze slaapplaats aankwamen waren daar de ouders van Joyce, een meisje uit onze groep. Zij was die dag 18 geworden, dus haar ouders kwamen langs met wat te drinken en taart! Het was echt heel gezellig, en natuurlijk heel lekker!
Die avond gingen wij bij Bartels klusjes doen, en was de begeleiding als vast begonnen aan ons JT lied. Hij Bartels was niet zo heel veel te doen. En opgegeven moment dachten Marloes, Karen, Hilde en ik dat de rest al terug was gegaan. Dus wij waren terug gelopen naar onze slaapplaats.

Maar daar aangekomen was de rest daar helemaal nog niet. Saskia en Maike waren al wel bezig met het JT lied in elkaar zetten. En ze waren al een heel eind. Het lied wat ze hadden bedacht was écht super!

Toen de rest ook terug kwam, hebben we het JT lied nog met zijn alle een super verder afgemaakt. En daarna zijn we gaan slapen.

Vrijdag

Dit was de laatste trektocht dag. Deze dag was ook het kortst van alle dagen die we hebben gereden. Maar dit was juist heerlijk want zo waren we lekker op tijd weer op stal!

Toen we op stal aankwamen en de paarden af gezadeld hadden, kwamen er gelijk allemaal mensen naar mij toen om te vertellen hoe het met Valentino ging. Echt super! Ze hadden zijn benen echt heel veel, en lang gekoeld. En ze vertelden ook nog dat er een vrouw langs was geweest op stal, dat naar een paard kwam kijken van daar op stal. Want die stond te koop. Maar die mevrouw was ook dierenarts, en aangezien Eline (de ‘baas’ van stal) heel geintresseerd was in Valentino omdat hij zo scheef kijkt. Hebben ze die mevrouw ook naar Valentino laten kijken.

Die mevrouw dacht dat Valentino waarschijnlijk aan één oog slecht ziend is, en aan één oor slechthorend (zijn linker kant). En ook dacht zij dat er misschien we een ader klem zit in zijn hals, waardoor hij zo scheef kijkt.

Nadine, een meisje dat ponykamp begeleidde daar op stal, vertelde dit aan mij. En ze zei daar ook achteraan dat ik hem écht niet moest verkopen daarom. Dat het wel goed zou komen, dat het allemaal misschien wat langer zou duren. Maar dar hij veelste mooi en lief was om te verkopen. Dit vond ik erg leuk en lief om te horen!

Nadat ik hem een dikke knuffel had gegeven, zijn we begonnen met acts oefenen voor de bonte avond. Ook het JT lied hebben we nog af gemaakt en een paar keer geoefend. Ondertussen hadden we nog meer acts verzonnen.

Na al het oefenen hebben we lekker gebarbecued met zijn alle, en daarna heb ik Valentino zijn been nog even lekker afgespoten. Hij was met afspuiten eerst heel onrustig. Maar toen ineens bedacht ik me dat hij heel rustig wordt als ik hem tussen zijn benen kriebel. Dus dat deed ik, en gelijk sukkelde hij helemaal in! Terwijl hij daarvoor nog helemaal stond te hinniken naar zijn vriendjes, en zichzelf helemaal opblies. En een wonder!

Nadat ik Valentino had afgespoten begon de bonte avond. Het was echt een tóp avond! We hebben zo veel plezier gehad. Vooral met het JT lied zingen, het ging helemaal niet goed. Maar we zongen het met zoo veel overtuiging, en zo veel gezelligheid en vrolijkheid! Het was echt heel leuk!

We wonnen die avond dan ook. Terwijl je de hele week klusjes kunt doen, en daarmee punten kunt verdienen, en ook met de bonte avond kun je dan punten verdienen. Maar wij hadden de hele week bijna geen klusjes gedaan. We gingen ook eigenlijk voor de 3de plek, want dat waren de koetjes repen.

Maar helaas, ook JT 2 ging voor de 3de plaats, en belande daar dan ook op. Toen we dat hoorden gingen we natuurlijk voor de eerste plaats. En daar eindigden we ook op! Niemand had het verwacht, het kwam echt als een verrassing!

De bonte avond was echt een top avond! Super gezellig. En een hele mooie afsluiter van de week.
Toen de bonte avond afgelopen was hebben we nog lekker gedanst en zitten kletsen in het jeughonk. En toen het te kous werd, en we te nodig moesten plassen zijn we ons bed op gaan zoeken.

Zaterdag

Gelukkig had Anna’s moeder nu een veel mooiere trailer gehuurd, en konden de paarden voor mijn gevoel een stuk veiliger naar huis gebracht worden.

Helaas moesten we wel al om 10 uur opgehaald worden, ipv om 11 uur, omdat Anna’s buurman met de trailer reed voor ons. Maar wel weer op tijd terug thuis moest zijn omdat hij nog naar zijn werk moest.

Wij hadden dus al vroeg al onze spullen ingepakt. En om 10 uur waren ze d’r al. We hebben snel alle tassen in de auto gedaan, en de paarden ingeladen. Gelukkig was mijn moeder ook mee met onze auto, want weer alle spullen in één auto zou weer zo’n proppengeblazen worden.

Toen alles erin zat hebben we afscheid genomen. Het afscheid viel me mee. Maar nu ik hier thuis zit, en dit typ is het toch moeilijk dan verwacht. Ik mis alle top mensen van die week echt ontzettend! Die gezellige sfeer! Het was zoals gewoonlijk weer een héérlijke week, en zeker voor herhaling vatbaar!

Toen we thuis aankwam heb ik Valentino uitgeladen, af gespoten, en mijn moeder heeft hem die avond nog even in de wei gezet.

Ik sliep al om 5 uur, en werd vanochtend om half 10 pas wakker. Ik heb mijn slaap nu dus wel ingehaald!

Het was echt een super week! Een week om nooit meer te vergeten. Ik hoop dat het snel weer goed komt met Valentino.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:35

Nortella schreef:
hm
waar gaat het mis
nu is het ineeens droog

Gasse met die knol! Haha!

Hoe gaat t met der wondjes?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:41

Go jij! Go jij! Jeeeeej Anky heeft een gouden medaille Haha!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:49

Nortella schreef:
Colorado schreef:
Waaaah nog maar 5 dagen Haha!

Haha ben Isabella die in week 35 gaat, even voordat jullie denken van wtf Clown
Heb er echt zin in Haha! Samen met veer en jook en lil Haha! Gaan meer mensen van hier nog in week 35?

Hooi!:D leukleuk dat je nog mag!
vorig jaar zat jij ook in mijn week, week 6 maar zat jij in JT 1 bij Hilde in toch?

Ja klopt, zat toen idd bij hilde Haha!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:56

Hee Haha!

Nortella schreef:
Hilde_q schreef:
meeeten Hyper!

het mag bij mij thuis maar dat is voor de meeste te ver weg Bloos!

maar ik wil gauw meeten Haha!

boeien.. ik hou wel van treinreizen Haha! Haha! Bloos
jongens spotten Duivel

valkenswaard heeft leuke jongens Schijnheilig en vrijgezelle jongens Schijnheilig

MArije: gewoon naar de bios, op stap etz Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:58

Lijkt me echt een SUPER TOP idee Hilde! Haha!

Krijg er nual zin in! Haha!

Het klinkt een beetje stom misschien, maar misschien moeten we nual een beetje een datum prikken? Bloos
Want dan is de kans dat er zo veel mogelijk mensen kunnen komen groter! Haha!

We kunnen misschien ook een keer een 'meeting' doen met Saskia en Maike! Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:01

sas en maike moeten mee Haha!

nu maar hopen dat de granny's niet de leuke jongens weg jagen, want ja ze zijn toch samen 50 jaar Tong uitsteken

Maar 1 probleem marije + iris + jeanine+ nicole mogen niet mee op stap Bloos!

dan gaan we naar de kinderspeeltuin Schijnheilig

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:30

Dan dumpen we hun bij Ballorig Nagelbijten / Gniffelen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:30

Aaah nee hoor Marijee Lovers Ghehe Tong uitsteken we verzinnen wel iets Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:35

Lovers

Afbeelding

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:37

*LOL*

Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:12

Gaaf verslag iris Haha! Lovers Heb alles gelezen ROFL

Hilde, denk ook aan je kleine kind hé!!
En ik wil niet naar de speeltuin Verdrietig ROFL

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:13

Trouwens Anna en Iris, mag ik jullie msn Schijnheilig

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:14

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:16

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:24

Nou....... Verdrietig

Iedereen pest me daarmee!
Maar mijn e-mail adres stamt nog af van groep 7 ja! En toen was ik vette diddl fan! Haha!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:25

iris kan jij de mijne type me tekentjes op me toetsen bord
klopen niet en geen om te zoeken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:44

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:44

Zal ik je wachtwoord er ook nog even bij zetten Schijnheilig Tong uitsteken hahaha

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:48

Iriis_ schreef:
Zal ik je wachtwoord er ook nog even bij zetten Schijnheilig Tong uitsteken hahaha

ALs je zou willen ROFL

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:57

hahaha
t gaat ineens hard hier ik loop achter hihi
ja MArije, we dumpen jou gezellig met JEanine en Iris en nicole bij Ballorig en gaan wij stappeen!!
hehe nee.. gewoon arrogant gezicht trekken en normaal doen alsof je r al jaren komt en you're in!

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:58

Iriis_ schreef:
Voor degene die het leuk vinden zijn verslag te lezen (Die zijn gek Nagelbijten / Gniffelen) haha

Dit is um Lachen
Een paar dingen staan er niet in, die ben ik vergeten. Zoals de grote wei enzo Bloos

Na de cross hebben we weer lekker getutteld en daarna hebben we gegeten. Na het eten hebben we weer een avondspel gedaan. Dit keer deden we levend ganzenbord. Dit is een spel waarbij er over het hele erf briefjes met cijfer van 1 tot 70 hangen, en op elk briefje staat een vraag. Bij de begeleiding moet je een dobbelsteen gooien. Als je 1 gooit, en vraag 1 vind en goed beantwoord, mag je nog een keer gooien, als je dan 6 gooit moet je nummertje 7 vinden en beantwoorden. Zo gaat het door tot de 70. Dit spel hebben wij ook niet gewonnen, maar we waren wel heel dicht inde buurt! Want Marloes, Karen en nog een meisje waren er ook bijna!

we hadden wel gewonnen hoor!! Haha! Haha! want toen ging r nog zo'n dom kind van JT 2 zeggen: ja gaa maar lekker rennen dan hoeven wij niet meer te zoeken Gestoord