Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:38

't Idee was om ons elke keer een hek open en dicht te laten maken? :oo

De strip zal gaan over prinses Anastacia en Prins Maurice... :') _O- Jullie krijgen 'm wel te zien hoor :P , maar ik heb nu nog maar 2 A5 pagina's. :P Ik ga wel proberen te onthouden van links naar rechts te doen, ik ben van rechts naar links gewend _O- (Japanse strips).

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:39

Ah ikke nu snap :D . Ik kan hier vanaf de PC van mijn werk niet alle foto's openen.

Leuk dat we een toegangshek krijgen, wist ik helemaal niet!

Ans, heb jij toevallig ook een mooie blauwe staartzak voor Beertje? Graag in dezelfde kleur als zijn nieuwe beenbeschermers (beetje aqua-achtig blauw).

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:43

Het toegangshek zou dan 's avonds dichtgaan.
En de palen staan er al een aantal jaren, ben benieuwd wanneer (en of) de rest ook nog komt.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:44

Ohhhhh oke dan is 't goed :') zie me al elke keer stoppen, uitstappen, hek open doen, instappen, 2 meter naar voren rijden, stoppen, uitstappen, hek dicht doen, instappen, verder rijden. :')

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:46

Cassidy schreef:
ris schreef:
En wat ik bedoelde met orienteren is uitzoeken welke stallen goed fokken en welke pensionstallen goed zijn enz enz enz.
Ik vindt dat verstandiger dan dat ik bijvoorbeeld in december een leuk paard tegenkom en zeg ja dit wordt hem maar dan nog geen idee heb van welke pensionstal en of het wel een goed paard is enz.

Wat wil je kopen, waar ben je naar op zoek? Wil je een veulen, jaarling, tweejarige, al ingereden paard? Ben je er zeker van dat, als je in December ineens een paard ziet dat je aanstaat en hem koopt, er meteen een plekje voor je is op de pensionstal van je dromen? (Of je moet hem daar hebben gekocht en daar kunnen blijven staan). De meeste stallen staan in de winter vol, en veel stallen hebben een wachtlijst. Dan kun je wel de ideale stal voor ogen hebben, maar er nog niet meteen terecht kunnen.
En wat is een goed paard? Je wilde de topsport in, zo schreef je eerder, wedstrijden rijden. Is dat nog steeds je wens? Ben je op zoek naar een top sportpaard of wil je kijken hoe ver je met een bepaald paard komt. Ben je bereid dat paard te verkopen als blijkt dat hij toch niet helemaal geschikt is voor de (top)sport?
Als je op zoek bent naar een paard, dan zou ik niet per definitie alleen maar kijken naar fokstallen. Vlak de particuliere hobbyfokker niet uit, die hebben vaak ook hele leuke dieren staan.

\Ja dat bedoelde ik met orienteren.
Of waaren dat allemaal vragen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:49

Ik vind het eigenlijk wel fijn om te weten dat de boel s'nachts is afgesloten. Gaat de andere kant dan ook dicht of blijft dat open?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:01

Hmm ik vond het eigenlijk wel stoer om dan zo'n afstandsbediening in de auto te hebben om het hek open en dicht te doen hihi :=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:04

Oh dat is wel stoer! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:10

Haha en dan op buitenrit: Sh*t weer die afstandsbediening verloren ergens in de polder! :oo Eeheeeef??? _O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:12

We krijgen er toch wel een mooie leren riem met zilveren tooling bij met een mooie Starnmeer buckle en zo'n ding voor aan de riem waar we onze afstandsbediening in kunnen bewaren? Anders zou 't niet eerlijk zijn. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:15

Jaaah! Net zoals die mobiele telefoon hoesjes. Dat gaat natuurlijk helemaal goed komen op die manier :)) Ik stem voor =:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:15

Ik lig hier helemaal in een deuk om de wilde fantasien die jullie hebben, briljant gewoon!
En het zal een beetje aan Kees liggen of en wanneer er een hek komt, de boerderij zou oorspronkelijk ook van de stal afgesloten worden, de binnenbak zou worden afgetimmerd, er moet nog zoveel worden gedaan dat eigenlijk voorrang heeft!
En of de achterkant dicht gaat weet ik eigenlijk niet. Straks is er daar een hek en kunnen we niet meer naar de binnenbak!
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 15-06-09 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:17

Fantasie? Nee joh :n

Wij helpen Eef gewoon met haar hek. :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:20

Helpen we haar dan ook met alle reparaties en dingen die nog af moeten?

Een knappe, en vooral schone WC bij de binnenbak is ook niet verkeerd!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:26

Nah ik help haar met ideetjes, anders ligt ze nachtenlang te piekeren over wat ze toch moet doen met die pennies die de afstandsbediening kwijt raken tijdens buitenritten. Eef haar nachtrust is belangrijk hoor. :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:37

Oh, ik heb ook nog wel ideeen hoor! Een dak boven de round pen, een dak boven de stapmolen, een overkapping over de drafbaan en het looppad naar de binnenbak, in de winter met winddoeken aan beide kanten zodat je niet uit je hemd waait :D Het liefst volautomatisch, zodat je bij windstil weer toch nog lekker de omgeving kunt bekijken.

Verder een uitschuifbaar arenadak boven de snipperbak, ook volautomatisch en met 5 minuten te sluiten of te openen, zodat er bij mooi weer alsnog lekker buiten gereden kan worden. Het schuifdak kan dan verwerkt worden in de zijwand van de nieuwe binnenbak die er komt, of in het dak van de grote stal :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:42

Nou dat vind ik niet origineel -O-

Ik wil zo'n aquatrainingsgedoe loopband die je onder kan laten lopen met water en een solarium en een springweide en een ruitershop, dit past toch wel op 't terrein? :j

Kom we bellen alvast een aannemer, hoeft Eef zich daar geen zorgen om te maken, de rekening sturen ze vast vanzelf wel op. :') _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:55

Of wat dachten jullie van videobewaking bij het hek? Dan worden onze ogen gescand en dan gaan langzaam de hekken open. Vervolgens moeten aanbellen bij een zwaarbeveiligde kantine waar Nicole achter een glazen loket zit. Haar moeten we dan een wachtwoord geven anders komen we er niet in....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:56

Nou ik vind wel dat er een ober klaar moet staan achter het hek waar we gelijk wat te drinken kunnen bestellen, een MacDonalds -drive in + restaurant- past anders toch ook wel op 't erf? Naast de ruitershop :j

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:04

Op zich wel handig ja want dan kunnen afgekeurde poownies..... nee nu ga ik te ver O:)

Misschien zou er dan ook nog een plekje zijn voor een kleedkamer mèt douche, bad en sauna zodat we ons in de zomermaanden even kunnen opfrissen en in de wintermaanden kunnen opwarmen?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:18

Suus, is ie al af?

en ik ben het ineens met alle ideeen, die hier staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:39

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:05

ik las het ook net....hmm ook gemist?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:01

Hij's nog niet af :P

Ik heb toevallig een poosje geleden gehoord dat 't niet goed zat bij Blizzard. :(:)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:12

De papa van morris staat te koop.....

Hesa Chic Commander, op marktplaats!