Weet niet wat ik er wat ik er van moet vinden haha!Flurk ik moet ook even kijken moet nu eerst even naar Schiedam voor een afspraak dus ik zal er pas na 11 zijn denk.. vervelend voor je pols weer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Weet niet wat ik er wat ik er van moet vinden haha!
Zipporah schreef:Wat een klompenWeet niet wat ik er wat ik er van moet vinden haha!
Flurk ik moet ook even kijken moet nu eerst even naar Schiedam voor een afspraak dus ik zal er pas na 11 zijn denk.. vervelend voor je pols weer!
AndreaB schreef:[naam] schreef:Wat een klompenWeet niet wat ik er wat ik er van moet vinden haha!
Is niet om mee over op straat te lopen hoorIs voor op OK onder een saai blauw OK-pakje
Die effen kleuren vind ik ook zo saai
haha
en ook nog eens pijn in mn voeten
maar dat zal er ook mee te maken hebben dat ik nu op die versleten gastenklompen loop. Vandaar ook dat ik mn eigen klompen wil
De meeste klompen hebben alleen hele saaie kleurtjes, dus deze vond ik dan nog de leukste van alles. Ik heb ook hele leuke gezien met een soort rokje aan, maar het kanten rokje is weer niet toegestaan op OK.

. Gister begonnen met achteruit op commando, in stap en in draf naast me blijven
Pakte die ook erg snel op. Nu nog even de 'blijf' en 'kom' erop zien te werken voordat we naar de moeilijkere onderdelen gaan =). Kusje geven heeft ie zichzelf aangeleerd
Even als de bekende 'Stefano doet de Spaanse pas..' Haha, het word nog is een kunstjes pony =D
MAARRRR of ik wel even 160 f*cking euro's wil doneren, omdat ze er vandaag de hele dag naar hebben gekeken!!