ben ik ook Was weer leuk op de manege vandaag.. lekker gereden (niet serieus ofzo, Lisa en Eva gingen me na een halfuurtje afleiden En daarna echt 20 rondjes met Bronno over het terrein ofzo EN NEE LEO, GEEN COMMENTAAR, IK DOE NOG STEEDS GEEN OOOHHH BRONNOOOO
Hehehe Leonie, over een maandje ben jij besmet met het 'OEEH BRONNO IS ZO GEWELDIG EN ZO LEKKER EN ZO TOF EN HIJ KAN ZO GOED RIJDEN EN HIJ HEEFT ZO'N MOOIE SNOR' virus.
hee Jade, lees jij stiekem mee ofzo Nee hoor, doe ik niet, ken Bronno al heel lang, en ik ga niet zo sneu doen zoals Denise en de hele meute altijd deden/doen.
Ja staat er ook, 20 rondjes Maar was gewoon heel gezellig op het terrein hoor En ik had Whisper bijna niet gereden en die vond het op het terrein ook wel leuk
Ooh Edit: EN er waren geen ponykampers die me in de weg zouden kunnen rijden over het terrein, zoals bij jou Suus
Hooo dat berichtje zonet van Jade was natuurlijk van mij, maar die had een x op deze laptop gebokt en hij stond op haar naam ofzo, ik had het nu pas door
Willen jullie dit asjeblieft lezen? ------------------------------- @ Mira_01: boktmeeting mag wel van 22 t/m 28 juli op de bongerd dan ben ik daar... is misschien wel leuk?