manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 15:31

Ziet er goed uit Bar! en dat op een paard van een ander! Heb je goed gedaan :j

Wat een weertje...
Krijg er een beetje herfst gevoel van.. Gelukkig zijn Mariek en ik voordat de voorspelde regen kwam nog even bijgekleurd op Paardoes en bij het Veerse meer! (is het al minder Marieke?) 's Avonds gezellig op stap geweest in Vlissingen. Komt Bianz ineens aanlopen :Y) Dus toch nog een soort kleine meet gehad in de stad. Was weer gezellig :):)
Hoe was t bij jullie op stal Thirz? Veel tosti's gebakken?

Uhm.. enne met dit weer zit ons plan er voorlopig nog niet in Thirz... Máár ik heb goede hoop dat het in deze vakantie toch nog een práchtige avond is ergens :D Vind dat het nu na een jaar (meer := ) plannen van de strand foto's wel een keer moet gebeuren :P

En hoe is t met Kims? Nog stage aan t lopen? Tot wanneer moet je stage lopen eigenlijk?
Hee en Cis, hoe is t met je projectje? Was hij blij dat je weer thuis was? Update?! :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:14

Hoi, lang geleden :wave:
Weekje Reelaer was weer super, al had het weer beter gekund! Foto's houden jullie nog tegoed, want moet er nog veel krijgen (laat anderen nl de meeste foto's maken :P )
Afgelopen paar dagen weer op kamp geweest, ditmaal met het werk, naar Zoutelande. Maar mén, wat een weer hadden we maandag!! Dinsdag redelijk tussendoor de buien wat buiten kunnen doen en woensdagmorgen een frisse ochtendduik in de zee genomen (dus heb geoefend voor zwemmen met Nous Anne :+ ) Was koud, maar leuk met die grote golven!

Veel foto's van Bar voorbij zien komen, paardjes zien er goed uit!
Cis, nog foto's van de vakantie?
Heb je al een geschikt spel gevonden ondertussen Anne? Wanneer moet jij dan weer beginnen met werken op school? Grappig dat jullie elkaar zo tegenkwamen bij t uitgaan :j

Ik heb voor een paar dagen een loge: echt een dotje!! Is van de buurvrouw en die ging paar dagen weg.
Om verliefd op te worden toch? :))

Afbeelding

Zo, ik ga nu nog eens ff wat doen hier. Is iedereen volgende week bij Nel? Alweer tijd gelee dat we compleet waren!

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:28

Ahhhh wat een dotje Thirz!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:12

Ahh Thirz, dies echt om op te vreten! Ik zal gauw even wat foto's plaatsen van mijn vakantie :)
@Anne: mijn projectje loopt volgens mij nog wel goed. ;)

Dames, hoe gaan we het nu doen de 28ste? Misschien idd wel even handig om dat af te spreken.
Bar, jij wilde graag een toetje maken toch?
Willen we alleen maar zoete hapjes of ook hartige dingen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:12

Tsja ik wacht af wat iedereen wilt! Meestal heb je zoet, hartig en toetjes toch?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:53

ik zou het echt niet weten :+

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:56

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:54

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:23

Ik weet nog niet of k er ben de 28e,heb dan meer verjaardagen dat weekend...maar vind t eigenlijk n beetje gek dat we zelf iets mee moeten nemen naar een verjaardag,of zeg ik nu iets geks? Thirz wat n schatje,heeft Bloem m al geadopteerd?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:22

Hoi!
Vond het ook wel beetje gek idee dat we voor een verjaardag zelf allemaal dingen mee gaan nemen ;) Wil zaterdag best wat meenemen, maar dan moet het vanuit jou wel ff goed geregeld worden Nel, want anders wordt het echt een zooitje. Dus anders een lijstje maken? En hoe zit het nu met het servies dan, want als we allemaal iets maken is je serviesprobleem toch niet opgelost, waar het in eerste instantie om ging?
Bar, ik ga stemmen hoor! Kreeg die oproep ook, maar heb geen leuke foto van Gijs en mij samen!
Cis, fijn dat je projectje nog goed loopt! We horen er zaterdag vast van :)
Anne, heb geen oplossing voor je spelletjes-probleem helaas... was zeker gezellig zaterdag!
Thirz, doe je Oz morgen de groeten? Het wordt iig prachtig weer!
Tot later, ga nu lekker slapen!
X

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 11:30

Hmmm, misschien moeten we het dan maar gewoon laten. Dan wordt het gewoon een gezellig avondje bij Nel en komt die high tea later wel een keer.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 11:46

Dat lijkt me een goed idee, als we dat een keer plannen, kan iedereen wat maken ervoor :)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 11:54

Prima plan; even een datum plannen, lijstje maken wie wat mee neemt en dan wordt het een super high tea!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:08

Ok, afgesproken dan :)

Willen jullie trouwens ook nog steeds naar de Amsterdam Polo Trophy op 25 september? We hebben het er toen heel kort even over gehad namelijk. Annemiek en ik zijn wel van plan te gaan, dus als jullie ook mee willen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 14:48

:# Druk hier!

Prima idee om een keer 'zomaar' ergens te gaan high tea-en met eigen gemaakte hapjes :j Vind ik ook leuker dan voor iemands verjaardag :) Wanneer? *begin maar met data roepen!*
Nog een nieuwe verrassend thema in gedachten Nel? Thomas de trein ofzo? ;) hihi Vind Daniel vast niet erg en je katten zijn al passend bij het Thema :P (wat ik er dan mee zou moeten, moet ik nog even bedenken :Y) )

Flink de balen omdat Thirz de foto's van t Reelaer nog nie kan plaatsen.. (Ben benieuwd naar de foto's van de anderen!) Gelukkig maak je t helemaal goed met je loge <3 Ahhhhhhh! *verliefd* Ik begin meteen met de trainingen thuis: *foto laten zien*, nee, deze is lief! Braaf! *koekje* en dan kom ik binnenkort een keer langs met een tas om hem stiekem te ontvoeren O:) haha
maar wel een dropje hoor Thirz! Bloem nu nog meer aan t moederen? Hihi, zie der al bezig: Nee, hier blijven! Ook jij moet jezelf goed laten wassen door mamma! :D

Kijk, geregeld! Bestel jij nou even een mooie avond weer (met tijd ook dan hè :P) en dan kunnen we shooten! Wordt tijd! Want ja.. anders wordt het toch in de herfst.. of winter.. :+ (Nous en Thirz blauw op de foto, weer eens wat anders)
3 september heb ik een 'intro' dagje. Even een praatje over t nieuwe jaar, even ons kantoortje regelen en klaar maken voor maandag. Dan begin ik 7 september echt. (Maandag is mn vrije dag) Dat spelletje is ook eigenlijk voor een jongetje in Naaldwijk. Hij is te goed voor de eenvoudige actie-reactie spellen die ik daar heb, maar de muisbewegingen van de Nijntje, Tik-tak etc spellen zijn toch te moeilijk. Gelukkig komt het Akka-plateau nu snel terug als het goed is. (Vereenvoudigde elektrische rolstoel eigenlijk) Dan kan ik weer echt met hem oefenen :) Zelf rijden als je stuurt is ook wel leuker ;)

Fijn dat je projectje nog goed loopt Cis :j En zal zo even stemmen Bar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:55

208 en 214 (3e prijs) punten gereden vandaag! Ben Z2 startgerechtigd :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 22:45

*\o/* jeeeej Bar!!!! Supergefeliciteerd joh! *\o/*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:35

Bar gefeliciteerd! Nel als je alsnog zelf n hightea wil doen en je zit met n serviesprobleem koop je toch bij de action leuke papieren bordjes,scheelt ook weer afwassen! Vanavond met jade naar t strand geweest met n paar van stal, scheet 7kleuren, maar t was ook weer zooo gaaf en jade was echt heel braaf, wel energiek, maar ze luisterde wel goed! Anne was meegeweest voor de foto's, als k die heb zal k er n paar plaatsen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 12:50

+:)+ Heel goed Bar! :D En nu ook naar het Z2, of blijf je nog even in de Z1?

Zal vanmiddag even wat foto's al plaatsen van het grote avontuur! Even zoeken naar wat leuke :D Ik was zo druk bezig met blij zijn dat het zo goed ging, en dat het niet ging onweren maar juist helemaal open trok.. dat ik ben vergeten op te letten dat het laatste galopje met de zon in de rug was.. :\ Jammer! En Jade had nogal haast, dus scherpstellen was ook wat lastig :P (en andere paarden die er ineens voorstonden etc) Máár ik denk dat er wel wat leuke zijn om te plaatsen :D
Volgende keer ga ik weer mee hoor Marieke *D Met minder andere paarden, en zonder die 7 kleuren :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:59

Hoi allemaal,
sorry dat ik even niks had laten horen, zag dat jullie je allemaal druk maakte om zaterdag met de high tea, maar das nergens voor nodig hoor!
Ik heb ook niet gezegd dat jullie van alles mee moeten nemen, vindt het eerlijk gezegd een beetje gek, als gasten met allemaal hapjes komen.... ;)

Maar wilde al een paar dagen geleden jullie mailen dat dat nergens voor nodig is.
En dat het me leuker lijkt om een x een echte high tea te doen ergens anders.
Het was alleen een idee.
Maar heb wat rondgekeken en het is meer werk dan je denkt.

Dus as zaterdag gewoon verjaardag met lekkere hapjes en gezellig bijkletsen.
Zie jullie zo weinig!

Hopelijk tot dan!

Bar gefeliciteerd met je punten!!!
Mariekje wat goed joh, lekker naar t strand geweest!

Mijn cadeau van wilco is onderweg... hij heeft een nieuwe sulky voor me besteld en die komt waarschijnlijk deze week al binnen, dus binnenkort kan ik lekker met voice gaan rijden!
Zal straks kijken of ik de foto hier kan plaatsen.
Ben zoooo blij!!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:00

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 16:40

Wat een gaaf kado Nel :D Hij is mooi! (tsja verder geen verstand van ;) Dus dat hij er goed uitziet is het enige wat k er van kan zeggen..) Maar sjiek hoor :j Snel ook foto's van jou met kar én paard plaatsen hè! Ik heb een idee hoe het eruit ziet... maar het echie is natuurlijk veel leuker :))

Heb al zin in de verjaardag Nel! Inderdaad ook tijd om weer bij te kletsen :) Gezellig!

Zo nu even de foto's uploaden..

Wanneer gaan wij Thirz? :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 17:30

*-:) Hou je vast! Het is weer een héle lading!
Ja, wij verschijnen op het strand en de dreigende luchten trekken weg.. Die invloed hebben we (uch ik) nou eenmaal :o
Afbeelding

Leuk.. strand.. en nu?
Afbeelding

Hee dat water beweegt!
Afbeelding

Ohwjee! Pas nou op! Straks verslindt dat watermonster jullie!
Afbeelding

Huh? Wat doen jullie nou?!
Afbeelding

Afbeelding

Ook op het strand test je nog even je souplesse!
Afbeelding

Tiedomtiedee! hier kom ik! (hoow, daar komt het water weer! Let op het watermonster, let op....)
Afbeelding

Draven? Ja dat kan ik wel :j
Afbeelding

Al draai ik mn hoef ook niet meer om voor een galopje! *D
Afbeelding

Whieieieie! :):)
Afbeelding

En ook dat doe je in de maat! Oog voor detail hè ;)
Afbeelding

Afbeelding

(Hij is erg vaag, onscherp etc, maar wel happy :D als je goed kijkt :P )
Afbeelding

Uhm.. baas? Wat is precies je plan zei je?
Afbeelding

Zo gewoon het water inlopen.. ok! :j
Afbeelding

uh.. met mij erbij?! Dácht het niet!
Afbeelding

Model spelen, dat lijkt me een fijner plan :j Model met natte voeten.. tsja dat kan ook niet hè O:)
Afbeelding

Zo.. het strand avontuur zit er weer op! Wanneer ga ik weer? :))
Afbeelding

En als beloning krijg je dan bij een frietkraampje een ijshoorntje? :? Alsof ik een kaal, leeg ijshoorntje lust? Er zat niet eens ijs in.. Tsss! Wat denk je wel niet!
Gelukkig vond haar buurvrouw een al wat afgelebberd hoorntje nog best lekker :Y)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:07

Haha ja anne, zo gaat het er ongeveer uitzien, wilco, ik en voice....

Goed joh marieke, leuk dat je aar het strand zo ging, de foto's zijn leuk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:59

Leuke foto´s Marieke! Fijn dat ze het zo goed deed :)
En Nel, gaaf cadeau heb je daar gekregen! Mogen wij dan ook een rondje mee op de bok? ;) (of kan er maar 1 iemand op)

De ponyhof is niet zo centraal gelegen voor jullie toch? Het leek me namelijk heel leuk om nog eens met zijn allen naar het strand te gaan...maar das zo lastig aangezien jullie uit elkaar staan en we niet allemaal een paard hebben. Kun je eigenlijk bij de ponyhof paarden huren zonder begeleiding Nel? Anders huur ik er zelf gewoon nog eens eentje (met begeleiding dan maar) om weer een keer lekker langs het strand te scheuren, want dat mis ik wel een beetje...

Hoe gaat het eigenlijk met al jullie paarden?
Oja, ik wil graag nog ergens jullie mening over hebben :D
Via marktplaats heb ik een jongen gevonden die wegens een klik met zijn paard het wil verkopen, verleasen of er rijles op geven. Hij vraagt €10 voor 30 minuten en €20 voor 60 minuten. Dat is dus privéles op zijn eigen paard. Dat is wel een goede deal toch? Ik heb natuurlijk geen idee op wat voor manier hij lesgeeft, dat moet ik eerst maar eens bekijken. Maar dit is misschien wel een mooie manier op het paardrijden weer wat intensiever op te pakken en niet naar een manege te hoeven...

Sorry voor het hele verhaal haha.