Ik ga er helaas ook niet zijn, heb les op school en kan daar helaas niet onder uit. Vind het wel jammer, maar niks aan te doen. Ben wel ontzettend benieuwd, heb het op mijn vorige stal twee keer gezien en dat was geweldig!
cassandra84
Geplaatst: 03-05-11 07:13
Goedemorgen iedereen!!!
Vandaag lekker de rest van de paarden het land op. Ben altijd wel benieuwd hoe de eerste nacht is gegaan voor de dag en nacht paarden, maar dat ga ik zo maar even bekijken.
nikkielvis
Geplaatst: 03-05-11 07:35
Goeiemorgen
Elvis weegt 391.5 maar waarschijnlijk na gister 393.5 En is 1.44 wat ik al twee jaar roep dus dat heb ik aardig ingeschat...
taverno
Geplaatst: 03-05-11 09:17
Goedemorgen
De andere paarden zullen ook wel in het land staan nu. Ben benieuwd of er al veel oorlogswonden zijn!
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-11 09:52
Goedemorgen!
De andere paarden staan er inderdaad, ging allemaal voorspoedig En voor zover ik begrepen heb, staat alles van gisteren ook nog zoals t hoort
En ik heb heerlijk geslapen vanacht Du! Nog wel een beetje last vandaag
taverno
Geplaatst: 03-05-11 09:54
Cer schreef:
Goedemorgen!
Dan neem je er nu toch nog eén!
nikkielvis
Geplaatst: 03-05-11 09:58
Cer schreef:
Goedemorgen!
De andere paarden staan er inderdaad, ging allemaal voorspoedig En voor zover ik begrepen heb, staat alles van gisteren ook nog zoals t hoort
He ben je vandaag ook vrij???
EsvanEs
Geplaatst: 03-05-11 10:11
Goedemorgen!
Vond het gisteren erg leuk om te zien hoe de paarden allemaal op t land gingen! Echt bizar dat ze t allemaal al door hadden, zo onrustig ze allemaal waren 's ochtends! De merrie groep was gisteren echt nog verdeeld in twee groepen, ben benieuwd hoe ze vandaag er bij staan! Ga vanmiddag even met mn fototoestel langs, kijken of ik nog wat leuke plaatjes kan schieten!
Hier in iedergeval twee foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt van Xantha gisteren:
Ja dat wel! Stond ook recht tegen de wind en zon in...
Was echt een super gezicht, heel die groep die van voor naar achter galoppeerde! Ben alleen ook heel erg benieuwd naar het filmpje vanaf het loslaten..
Ik ga morgen mijn foto's op de site zetten, heb helaas maar weinig echt goede, vooral veel staarten en stofwolken enzo
cykie
Geplaatst: 03-05-11 12:02
Goedemorgen,
Kon helaas niet bij het paarden buitenzetten zijn. Lig vanaf gisteren ziek op bed... Maar goed, ik begreep dat de dagpaarden ook lekker buiten staan. En dat alles goed gegaan is. Dat is in ieder geval een voordeel van nu ziek zijn. Hoef ik me niet druk te maken over zn beweging. Mn vader gaat vandaag en morgen even met hem stappen.
Leuk filmpje Xantha. Ben benieuwd naar alle andere filmpjes. Zeker als ze net wegrennen is altijd een leuk gezicht.
Cassandra, hoe bedoel je dat? Hoor net wel van mijn bojrijdster dat Hill binnen stond nu en de rest nog buiten, dus ze zou even aan Cees vragen hoe en wat. Hoop niet dat er iets is mis gegaan...
taverno
Geplaatst: 03-05-11 15:50
Kijk en zo veroorzaak je dus onrust.
Lenke maak je niet druk,als er iets erg was had je het wel gehoord.Wacht even je bijrijdster af of bel anders naar Cees.
Hoe bedoel je, zo veroorzaak je onrust? Door mijn berichtje? Ben ook niet in paniek ofzo hoor? Neem inderdaad aan dat als er echt iets was ik gebeld was. Er zal vast een goede reden zijn dat hij binnen is, maar mijn bijrijder was helemaal verbaasd, omdat ik haar gezegd had dat ze Hill niet uit de wei mocht halen.
taverno
Geplaatst: 03-05-11 15:56
Nee,niet door jou berichtje maar dat van Cassandra.Dat veroorzaakt onrust bij jou.
Communiceren via internet is niet altijd even duidelijk of handig.
Als er vragen zijn kun je het beste naar Cees lopen. Hij let op de paarden in het land, dus voor de gang van zaken is hij de aangewezen persoon als je vragen hebt
Ah, zo bedoel je, sorry, dan begreep ik je verkeerd.
Ben verder ook niet bang ofzo, Esmee (bijrijdster) heeft gekeken of hij kreupel was en dat was hij niet. Was even bang dat hij vergeten was, maar uit het berichtje van Cassandra kan ik opmaken dat dat niet zo is. Daarbij opgeteld dat ik geen telefoontje heb gehad en vriendjelief ook niet, zal het wel goed zijn. Heb haar wel gevraagd om Cees even te zoeken inderdaad, dus dat zou ze zo meteen ook doen, dus dan komt het vast wel goed.