What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:33

Tytje schreef:
Dressuurmerrie Hyperion's Tanirma (De Niro x Inspekteur) heeft een nieuwe amazone. De merrie werd tot voor kort in de sport op lichtetourniveau uitgebracht door Sarah van Fessem, die haar ook in 2006 op het WK voor jonge dressuurpaarden naar de zilveren medaille reed. De ster-prok-sportmerrie zal in de toekomst uitgebracht worden door Grand Prix-amazone Imke Schellekens. "Ons doel is de Grand Prix en daar mikken we op in combinatie met Imke. Tanirma staat inmiddels sinds juni bij Imke op stal en het klikt goed tussen de twee", aldus eigenaar Sander Claus.

In 2005 werd de dochter van de ster-preferente Manirma beste merrie in de Pavo Cup. Onder Van Fessem boekte Tanirma menig succes in de nationale sport. Het tweetal werd in 2009 reservekampioen in de lichte tour tijdens de KNHS-Indoorkampioenschappen.Tanirma werd gefokt uit de moederlijn van ondermeer KWPN-hengsten Paddox en Aqiedo. Dit jaar werd er via embryo transplantatie een merrieveulen uit de combinatie Zhivago en Tanirma geboren.

Leuk! Valentino komt bij deze stoeterij vandaan. Misschien wilt Imke Valentino ook wel uitbrengen :D .

tuurlijk, doet ze zo voor je, zo'n toppaard

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:34

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Hee Xan, hoe was het boscrossen?

Ja, heel relaxed :D
Heb heerlijke stukken gegaloppeerd zonder dat ik op mijn hoede hoefde te zijn dat ie ervan tussen ging :P

Maar de volgende keer toch weer lekker op No'tje hoor.

Maar had na 2 uur wel een zere kont :o

maar je had Andre mee voor massage

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:38

xan schreef:
winnitou schreef:
maar hij is ook zo ontzettend lief aan het doen. Maar ook weer het naar bed uitstellen en steeds roepen om nog een knuffel,,, ben de hele avond al met hem bezig, maar nu slaapt ie gelukkig

Hier hetzelfde hoor.
Maar het morgen ook weer een spannende dag, de 1e schooldag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met nwe juf/meester wellicht.

ja nieuwe juffen. en een daarvan is nog met verlof dus eerst een invaller. Heb niet echt het idee dat Rowan zich er druk om maakt. zit meer te geiten om met zijn juf van vorig jaar grappen uit te halen

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:43

heb net het laatste stukje van Dirty Dancing gekeken, jeugdsentiment

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:47

ik heb die film op dvd maar nadine wou kijken dus verplicht meekijken heb die film te vaak gezien

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 21:50

ATE schreef:
ik heb die film op dvd maar nadine wou kijken dus verplicht meekijken heb die film te vaak gezien

heb hem hier ook liggen (volgens mij op video nog) heb de film drie keer in de bioscoop gezien (iedere keer met iemand anders haha) en vanavond alleen het einde gezien hoor. Maar er komen dan toch leuke herinneringen op.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:04

winnitou schreef:

Ja!! Ik ook, ik had gewoon tranen in mijn ogen. Stephanie is nu 16 jaar en heeft een vriendengroep (ze gaat met de zonen om, waar ik toen met de vaders omging) veel stappen en ik zie zo mezelf erin terug. Toen nog die mooie film en Patrick Swayze is alweer overleden........werd helemaal depri.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:59

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Ja!! Ik ook, ik had gewoon tranen in mijn ogen. Stephanie is nu 16 jaar en heeft een vriendengroep (ze gaat met de zonen om, waar ik toen met de vaders omging) veel stappen en ik zie zo mezelf erin terug. Toen nog die mooie film en Patrick Swayze is alweer overleden........werd helemaal depri.

dat was nog niet eens bij mij opgekomen dat ie overleden is.
Vind mijn collega de blonde uitvoering van Patrick Swayze. Daar kwam ik vanavond achter, heb al die tijd al iets van op wie lijkt hij nou

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 06:55

Wat een weer zeg!!!De scholen zijn begonnen en de herfst doet meteen zijn intrede lijkt het wel.
Breng lars zo maar even vanmorgen,plantjes van school moeten ook terug anders zijn ze meteen verzopen en ik heb ze nog wel zo goed verzorgd hihihi.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:26

Tytje schreef:
Dressuurmerrie Hyperion's Tanirma (De Niro x Inspekteur) heeft een nieuwe amazone. De merrie werd tot voor kort in de sport op lichtetourniveau uitgebracht door Sarah van Fessem, die haar ook in 2006 op het WK voor jonge dressuurpaarden naar de zilveren medaille reed. De ster-prok-sportmerrie zal in de toekomst uitgebracht worden door Grand Prix-amazone Imke Schellekens. "Ons doel is de Grand Prix en daar mikken we op in combinatie met Imke. Tanirma staat inmiddels sinds juni bij Imke op stal en het klikt goed tussen de twee", aldus eigenaar Sander Claus.

In 2005 werd de dochter van de ster-preferente Manirma beste merrie in de Pavo Cup. Onder Van Fessem boekte Tanirma menig succes in de nationale sport. Het tweetal werd in 2009 reservekampioen in de lichte tour tijdens de KNHS-Indoorkampioenschappen.Tanirma werd gefokt uit de moederlijn van ondermeer KWPN-hengsten Paddox en Aqiedo. Dit jaar werd er via embryo transplantatie een merrieveulen uit de combinatie Zhivago en Tanirma geboren.

Leuk! Valentino komt bij deze stoeterij vandaan. Misschien wilt Imke Valentino ook wel uitbrengen :D .

Denk dat Imke een beetje te lang is voor Valentino, hi hi! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:31

Wesley ging vanmorgen ook naar zijn nieuwe klas: hij heeft e-i-n-d-e-l-i-j-k een meester! Dat wil hij al vanaf de kleuterklas, maar elke keer kreeg hij "zo'n domme juf". Hoe dan ook: hij heeft nu wat hij wil en hij kwam zowaar helemaal vrolijk uit school! "Ik denk dat dit nog wel eens een heel leuk schooljaar gaat worden, mam!". ;)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:04

Shenavallie schreef:
Wesley ging vanmorgen ook naar zijn nieuwe klas: hij heeft e-i-n-d-e-l-i-j-k een meester! Dat wil hij al vanaf de kleuterklas, maar elke keer kreeg hij "zo'n domme juf". Hoe dan ook: hij heeft nu wat hij wil en hij kwam zowaar helemaal vrolijk uit school! "Ik denk dat dit nog wel eens een heel leuk schooljaar gaat worden, mam!". ;)

is in iedergeval een positief begin.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:04

wat een zeldzaam t...w.....
je waait uit je broek vandaan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:06

mntj schreef:

Als je maar met je krukken blijft staan :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:20

mntj schreef:

Het lijkt inderdaad wel herfst! Heb ook het idee dat ik spontaan "last" heb van najaarsmoeheid! :O

Of zoals Dennis zegt: "Volgens mij zijn wij hard aan vakantie toe"! :+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:15

Shenavallie schreef:

zit ie bij dirk ?
die is leuk hoor en als dat zo is zit ie ook bij linda

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:11

Thierry heeft nu ook een meester en vindt dat ook zo leuk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:45

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

zit ie bij dirk ?

Net even nagevraagd: Wesley zit inderdaad bij Linda in de klas! En hij is erg enthousiast over Dirk, sterker nog: hij kijkt al uit naar morgen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:46

Tytje schreef:

Net als in de paardensport meer jongens moeten komen rijden, moeten er dus ook meer meesters solliciteren!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:47

Ben vandaag twee keer in slaap gevallen: een keer achter de bank, op de grond en een keer op de bank zelf. Snap er werkelijk niets van, het moet dus toch echt aan het weer liggen! :Z

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:37

Shenavallie schreef:
Ben vandaag twee keer in slaap gevallen: een keer achter de bank, op de grond en een keer op de bank zelf. Snap er werkelijk niets van, het moet dus toch echt aan het weer liggen! :Z

hahahaha ja ik ben ook erg moe en weet dus echt niet waarvan doe de hele dag geen donder hahahahahah
heb wel lekker vanmiddag les meegehobbeld

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 20:38

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

zit ie bij dirk ?

Net even nagevraagd: Wesley zit inderdaad bij Linda in de klas! En hij is erg enthousiast over Dirk, sterker nog: hij kijkt al uit naar morgen! ;)

ja vroeg net ook aan linda ja ze zitten bijelkaar
aan dirk heb je een goede leraar

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:47

Shenavallie schreef:
Tytje schreef:

Net als in de paardensport meer jongens moeten komen rijden, moeten er dus ook meer meesters solliciteren!!!! :D

en die gaan nadat ze de PABO hebben gehad na een paarjaar ervaring doorstromen in management functies, dag meester, hallo (adj.) directeur, en anders gaan ze over naar een andere tak van sport waar meer geld te verdienen valt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 22:26

slaap lekker voor iedereen (of liggen jullie allemaal al op een oor)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:38

Vandaag mag ik weer toeren door Amsterdam, heb er zin in! Eergisteren had ik een wat minder goede dag gereden, maar dat kwam o.a. doordat ik op de heenweg vast kwam te zitten in het verkeer. Ik was een beetje eigenwijs en nam een andere route, waardoor ik achter een vrachtwagen terecht kwam die nog moest beginnen met laden en lossen: dat werd dus een goed kwartier stilstaan... Dus toen ik op de Dam kwam, hadden mijn collega's er al een rit op zitten of gingen net weg. Echt balen! Ik kon daar ook niet keren (aan beide kanten pal naast de weg van die Amsterdammertjes)... Het zij zo, maar jammer vond ik het wel!