sybje schreef:Zal maar ff gaan bellen.. Iemand nog een speciale dag in gedachten?Op zaterdag avond lijkt mij een goed plan
Jetta schreef:Nou, leuk, wat gaan we doen? Ladiesnight zonder Jet is een ladiesnight zonder Pret!nou de vorige was anders best leuk hoor;)
Mallow schreef:wat gaan we dan precies doen jongens ?Tuperwarepartie maar dan met dildo's en speeltjes
Jetta schreef:lirote schreef:dit ga je echt niet vaak meer zien hahaWat lief! Een setjes-homo!( Terwijl ik dit typ, denk ik: Kan ik dit wel zeggen?)kan je best zeggen hoor maaaar het is lil en dat is een meisje
sybje schreef:Mallow schreef:wat gaan we dan precies doen jongens ?Tuperwarepartie maar dan met dildo's en speeltjes SPANNEND
Jetta schreef:Maar toch, Pres, je kent me nog maar net, ik ben nog niet echt losgegaan met je!OVerdrijven is ook een vak hoor Jet
Wat lief! Een setjes-homo!( Terwijl ik dit typ, denk ik: Kan ik dit wel zeggen?)[/quote]kan je best zeggen hoor maaaar het is lil en dat is een meisje [/quote]Ik had het over de persoon op het paard, Wilma!
Chanel_ schreef:http://www.uwantisell.nl/data/articles/ ... b_9715.jpgDit kleurtje is leuker Ja vind ik ook leuk