meelen schreef:@Petra, weet je de uitkomst van het sommetje al?
waarom staat jou naam er niet bij in het rijtje Meelen???????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Als je van buiten komt je omkleden, de kou gaat in je kleren zitten, en evt een douche nemen, helpt vaak om het weer warm te krijgen
), maar vind het vervelend als ik halverwege de dag nóg een keer eronder moet...
Maar ik zal de tip van de kleding zéker morgen in de praktijk brengen!

winnitou schreef:Ja, dat dacht ik wel.meelen schreef:@Petra, weet je de uitkomst van het sommetje al?
waarom staat jou naam er niet bij in het rijtje Meelen???????

meelen schreef:winnitou schreef:Ja, dat dacht ik wel.waarom staat jou naam er niet bij in het rijtje Meelen???????
Ik heb hem wel opgelost en ingevuld (zie eerste mailtje als het goed is), maar omdat ik open office heb, ging dat niet met doorsturen naar jullie. Bij die eerste mail, konden jullie geen wachtwoord invullen daardoor. (beetje moeilijk allemaal hahaha)
Maar ik wist de oplossing wel hoor, maar ik zeg hem lekker niet.
Is het jou al gelukt?
meelen schreef:We hebben een nieuw weerstation gekocht, we kunnen nu ook zien hoe hard het waait en hoeveel mm regen er is gevallen en zo.

winnitou schreef:meelen schreef:We hebben een nieuw weerstation gekocht, we kunnen nu ook zien hoe hard het waait en hoeveel mm regen er is gevallen en zo.
ha heb er ooit zo'n uitgebreide voor Floris gekocht, heb hem 3x opnieuw gegeven met o.a. sinterklaas met gedicht. Volgens mij heeft hij het nog steeds niet geinstalleerd.
meelen schreef:winnitou schreef:ha heb er ooit zo'n uitgebreide voor Floris gekocht, heb hem 3x opnieuw gegeven met o.a. sinterklaas met gedicht. Volgens mij heeft hij het nog steeds niet geinstalleerd.
Zo blij is hij er mee.
Ook met gevoelstemperatuur of werkelijke temperatuur en windsnelheden per km of Beaufort en zo?