Angelkisssss schreef:Zou het knap vinden als er uit dees een veulen komt hoor
Haha inderdaad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xveer schreef:Oh oh oh, nu al sinterklaascadeau'sHij is nog niet eens vertrokken uit Spanje hoor
Marijk, ik heb helemaal geen vakantie helaas.. Maar ik heb dit blok volgens mij wel een paar x een dag vrij dus dat zal ik even laten weten! Komende vrijdag komt alleen eigenlijk niet zo lekker uit, dus misschien dat jij kan / we kunnen ruilen?
Ik ga morgen met wat studiegenootjes naar Bodies in Rotterdam (dat is een soort tentoonstelling over het menselijk lichaam) Ben best wel benieuwd! Hopelijk kom ik zo van m'n snijzaalfobie af![]()
Denies heeft een mooie nieuwe bank? Foto!

xveer schreef:Bodies was echt supermooi om te zien en heel erg interessant! Voor iedereen die geïnteresseerd is in het lichaam en er niet bij nadenkt dat het echte mensen zijn die daar staan is het zeker een aanrader!
Marijk, ik zeg uit mn hoofd dat ik volgende week woensdag vrij ben. Moet het nog ff checken voor de zekerheid, maar dan kan ik evt diffie wel doen?

sniesie schreef:Willen jullie op Appie stemmen![]()
http://www.mijnpaardistop.nl/wp-content/plugins/wp-photocontest/viewimg.php?img_id=555&post_id=794&order=chrono
Alvast bedankt!
sniesie schreef:Dank jullie wel!!!
Laat je het weten Belin, wanneer we moeten stemmen op Flootje?
Lau, ik heb nog steeds geen tijden en op dit moment ligt startlijsten er helemaal uit...