Ik nu tijdelijkm ze valt in voor Annemiek (die andere tijden lesgeeft doordat Leonne gevallen is en niet kan werken). Op de vrijdagavond van 7-8! Vindt t wel een leuke les, rijdt er met Romy. Alleen is het soms een beetje druk met invallers ..
Euhhhh, ik reed in het begin trix, (toen ze net kwam en supereigenwijs was) daarna werd ze braaf en vond ik er niet meer leuk haha en toen ging in candy rijden en heb ook vaak op thomars ofzo? Karona ennee nog heel veel gereden maar in t begin was Trix mijn favo, ook tijdje winston en later candy hihi
Ja, trix toen ze nog zo supervervelend was, niemand wilde/durfde op der op dinsadg dus ging ik altijd, ben echt zo vaak tegen de draad in gegaan met haar haha, heb ook een keer een salto met der gemaakt, dat was mindergrappig, binnen 10 seconde stond heel de kantine om me heen en ik lag helemaal in een deuk naast trix en die lag ook zo van HUUUh my god , maar ze ging weer is te snel en viel over der eige benen.. maarja daarna weer erop gegaan en verder gereden, iedereen was vet in shock en ik had de tijd van me leven
Ja ik hoorde idd al dat die weg waren, ik vond karona nooit zo leuk, al heelmaal niet o pstal OJAAA, ik reed macho oo kwellis, dat is toch diegene die zo schraapt/stampt als je in ze stal komt ?
haha die hond is wel lelijk ja, maar de foto is cool
IK GA NAAR ENGELAND, tot maandag of zondag? ikweet het niet..
fijn paas weekend enzoooo!
sambagirl
Geplaatst: 09-04-09 19:02
Shanti_ schreef:
haha die hond is wel lelijk ja, maar de foto is cool
IK GA NAAR ENGELAND, tot maandag of zondag? ikweet het niet..
fijn paas weekend enzoooo!
fijn weekend................. en na je weekend wel ff je profiel opleuken met Papillon foto's hoor!
Flurk
Geplaatst: 09-04-09 19:53
gisteravond op juryterugkomdag geweest en zag een hoop mensen die ik ken van Chardon. Leone was er nog niet maar heb verder niemand echt gesproken daar was het te druk voor. Mooiste was dat tijdens de avond er manege les daar op de locatie werd gegeven en de instructeur zonder cap wel 10 minuten op het paard inn de les reed
Roomiey
Geplaatst: 09-04-09 21:19
Jorine_Falco schreef:
Ik nu tijdelijkm ze valt in voor Annemiek (die andere tijden lesgeeft doordat Leonne gevallen is en niet kan werken). Op de vrijdagavond van 7-8! Vindt t wel een leuke les, rijdt er met Romy. Alleen is het soms een beetje druk met invallers ..
Ik wil morgen op (ik zeg het lekker gewoon nog een keer ) op trix, stefan of sophie
Esile
Geplaatst: 09-04-09 21:52
IK BEN KLAAAAR
Zo blij...heb heel de middag vreugdedansjes gemaakt hahaha... Nu morgen om 8 uur werken...en dan s middags naar Den Haag en paardrijden...en dan 's avonds dansen
Ik hoop dat ik op Gupje mag... maar Theo of Zavier is ook leuk