_sandra schreef:was wel weer ff gezellie he gisteren bij jo!!! rick heeft wel weer gelijk last van zijn keel. kan slecht tegen de rook.
Jaaaah, was zeker gezellig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MiltonB schreef:erg leuk en niet alleen voor Jo hihi... was wel gezellig gister ja, had alleen een beetje hoofdpijn.
_sandra schreef:MiltonB schreef:erg leuk en niet alleen voor Jo hihi... was wel gezellig gister ja, had alleen een beetje hoofdpijn.
je was idd beetje rustig, had je dat al de heele dag? vervelend joh!!! ik heb vandaag weer een waardeloze dag met mijn rug. we zijn toch ook wel hopeloos met onze kwaaltjes!!! zijn aan vakantie toe in kootwijk!!!!
MiltonB schreef:winnitou schreef:Ben even bezig om een baksteen uit mijn maag te halen:
ben toch zo blij dat ik hier woon en niet meer in Westzaan.
Zo ik heb gezegd en geschreven
en lucht het een beetje op
winnitou schreef:nou de baksteen brokkelt al weer af hoor. maar het machteloze gevoel bah. Nou ik mag hem niet zwart maken (zegt ie) bij deze dan: hij is blank.........
Hij vergeet dat hij belangrijke dingen vergeet en baggitaliseert het dan....en het is altijd de schuld van een ander. Ik heb er gewoon zo de balen van. het is dat het de vader van mijn kind is maar dan mag hij zich ook wel zo gedragen. 'T is alleen wanneer het hem uitkomt..