Wow Cer, jij slaat echt alles, daar kunnen wij toch haast niet tegenop Ik hoop daar wel over 15 jaar nog eens op terug te komen, als Tiff en ik ook naar de 21 jaar samen gaan hahaha
Redlich
Geplaatst: 08-01-10 13:31
Ja Jarrah, dan ben jij misschien ook moeder? Loop ik achter de rollator.....
Whaha dat ik dan misschien moeder ben dat mag ik alleen maar hopen, maar jij dan al achter een rollator loopt mag ik hopen van niet
Redlich
Geplaatst: 08-01-10 18:08
Vanmiddag eerst Malvin gereden. Daarna doorgereden naar de Vogelsplas. Geschaatst! Heerlijk was dat zeg! De baan is /wordt geveegd, koek en sopie, bij de knipbrug tijdelijk parkeerplaats in het land. Kortom de moeite waard! Was wel weer even wennen.De wind was best koud. Ik schat dat de lengte van een rondje ongeveer 2 km is. Dus voor de schaatsliefhebbers een echte aanrader. Het ijs is daar ook veilig. Op De Vliet zag ik ook al een paar mensen op het ijs. Een aantal stukken met lint afgezet en sneeuw op het ijs. Leek mij nog te gevaarllijk! Hopelijk geen sneeuw morgen en niet een al te koude wind. Dan weer op de schaats!
Maar morgen komt er ws echt wel sneeuw,ze hebben het zelfs over sneeuwstormen. Hopelijk waait hij ons voorbij.
Brrrr,wat was het koud op stal.Ik heb Tence gereden in een drukke binnenbak,het ging niet zo lekker als gisteren,hopelijk is het van de kou.
Ik moet morgen vroeg op,ben benieuwd hoe het er om 6.00u uit ziet.
taverno
Geplaatst: 08-01-10 20:20
Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe en in de loop van de nacht gaat het van het zuidoosten uit sneeuwen. De noordoosten wind is boven land matig, kracht 3 tot 4, aan de kust neemt de wind toe tot krachtig, 6 Bft. Het vriest meest matig.
Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het grootste deel van het land licht tot matig. In combinatie met de wind kan de sneeuw gaan opwaaien waardoor overlast kan ontstaan. Er gaat morgen tussen 5 en 10 cm vallen. De temperatuur klimt op tot min 2 graden, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, 5 in de kustprovincies langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7. In het Waddengebied mogelijk af en toe stormachtig, kracht 8.
Redlich
Geplaatst: 08-01-10 20:29
bbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrr! Wordt leuk!
BabbieB
Geplaatst: 08-01-10 21:11
Pfft, nu maar hopen dat we de komende dagen nog naar stal (en naar ons werk...) kunnen komen...
aaahhhh.... wat een oma's en jarigen!! Gefeliciteerd allemaal!
En hoe is het met de pechauto's? Viel dat ook nog mee?
Dat klinkt niet lekker voor het weekend! Hopelijk valt het hier mee met de sneeuw en kou!
Ik heb vanavond weer een keer op Meefje gereden (het paard wat ik voor/tegelijk met Venga een tijd heb gereden). Op een of andere manier leek het daar wel veel warmer op stal. Scheelt ook dat de stal en bak aan elkaar vast zitten. Was wel weer even leuk.
@angelsditch: als je heel erg van fietsen houdt... Het is geloof ik wel te doen.
Gefeliciteerd met alle mijlpalen . Vandaag is mijn vriend afgestudeert, net verdediging gehad. Was erg leuk! Bestelde een naambordje voor Noah op bokt, van te voren de foto gezien (het is met een foto erop), zag er mooi uit. Krijg ik hem is het mega slechte kwaliteit. Kan niks meer aan gedaan worden.. beetje jammer van de centjes
Jammer van je bordje! is het nog mooi genoeg om op te hangen?
_Noah
Geplaatst: 09-01-10 00:27
Thnx! In bestuurskunde, klinkt saai he (is het ook ), maar hij is er happy mee. De naam is mooi en er staat een paard naast, maar dat het Noah is kun je niet goed zien . Nou ja ach, misschien moet ik zelf maar crea bea iets gaan maken.
Coby10
Geplaatst: 09-01-10 00:33
Wat grappig, ik heb ook bestuurskunde gestudeerd! Helemaal niet saai Waar heeft hij bestuurskunde gedaan? Niet toevallig in Enschede?
Ik heb nog wel een pritt-stift thuis als je gaat knutselen!
_Noah
Geplaatst: 09-01-10 00:41
Dat is toevallig! In Utrecht heeft hij gestudeert, daar komt hij ook vandaan. Jij uit Enschede? ben je al lang klaar? Ik dwaal te snel af bij bestuurskunde, maar hij is er goed in, ieder zijn vak . Ah dat is fijn, ik zal eens wat karton en stiften bij elkaar zoeken!
Coby10
Geplaatst: 09-01-10 00:45
Ik heb alleen in Enschede gestudeerd (kom oorspronkelijk uit Friesland). Maar dat is al wel weer een hele tijd terug. Ik ben in 1997 afgestudeerd. Tjonge, al bijna tijd voor mijn 12,5 jarig jubileum!