Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:Was wel grappig, afgelopen maandag had ik dresuurles (t'arme peerd) en we zijn nu bezig met wijken. Dus ik ga van de hoefslag af, geef het commando voor het wijken (met spoortje) Major luisterd niet dus hup een tikje erbij. Dat ging van NEEEEEEEEEE IK GA MIJN ACHTERBENEN NIET KRUISEN IK BEN TOCH ******DOMME GEEN DRESUURPAARD en hup die dikke billen de lucht in waarop ik spontaan de slappe lach kreeg, weer tikkie erbij, een hoop gesnuif en weer IK ZEI TOCH DAT IK MIJN ACHTERBENEN NIET GA KRUISEN BEN JE DOOF OFZO.... Ok dan de aanhouder wint dus weer proberen..... zucht, okeeeee dan omdat je zo aan blijft houden..... mijn instructrice zei dat de blik op zijn gezicht goud waard was.... volgende keer toch maar een camera meenemen....
Fenn schreef:antoinetje schreef:Was wel grappig, afgelopen maandag had ik dresuurles (t'arme peerd) en we zijn nu bezig met wijken. Dus ik ga van de hoefslag af, geef het commando voor het wijken (met spoortje) Major luisterd niet dus hup een tikje erbij. Dat ging van NEEEEEEEEEE IK GA MIJN ACHTERBENEN NIET KRUISEN IK BEN TOCH ******DOMME GEEN DRESUURPAARD en hup die dikke billen de lucht in waarop ik spontaan de slappe lach kreeg, weer tikkie erbij, een hoop gesnuif en weer IK ZEI TOCH DAT IK MIJN ACHTERBENEN NIET GA KRUISEN BEN JE DOOF OFZO.... Ok dan de aanhouder wint dus weer proberen..... zucht, okeeeee dan omdat je zo aan blijft houden..... mijn instructrice zei dat de blik op zijn gezicht goud waard was.... volgende keer toch maar een camera meenemen....ik hoor het al, Mazzel en Major moeten een praatgroepje oprichten voor buitenrijdpaarden die verplicht moeten dressuren. Arme beesten
En graag gedaan hoor al die foto's makenIk vond het wel lachen dat hele bos door crossen.