Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik was best tevreden over m'n proefje. Het was jammer dat NoNo in het begin er zo vrolijk vandoor ging, want daardoor ga je toch weer voorzichtiger rijden. Jammer, daar moet ik dus iets van leren![]()
En mijn nieuwe witte rijbroek (met leren kont) heeft toch aardig geholpen.
(Ik gleed in ieder geval een stuk minder)
.
WHAAAA, echt vroeg voor mijn doen
.
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik was best tevreden over m'n proefje. Het was jammer dat NoNo in het begin er zo vrolijk vandoor ging, want daardoor ga je toch weer voorzichtiger rijden. Jammer, daar moet ik dus iets van leren![]()
En mijn nieuwe witte rijbroek (met leren kont) heeft toch aardig geholpen.
(Ik gleed in ieder geval een stuk minder)
Hahaha José, je mag best vertellen hoeveel punten je had hoor en dat je in de prijzen bent gevallen![]()
![]()
.
Ik ga NU naar de manege om te rijden....WHAAAA, echt vroeg voor mijn doen
.
Later
. LIQUITA schreef:Succes Ate!
Heerlijk gereden vanmorgen, bijna helemaal alleen in de bak. Prima tijdstip om te rijden op zondag. Meestal is het na de les een grote gaos.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Succes Ate!
Heerlijk gereden vanmorgen, bijna helemaal alleen in de bak. Prima tijdstip om te rijden op zondag. Meestal is het na de les een grote gaos.
ik moet nog heen, maar zit het uit te stellen. geen zin om kou in te gaan. en zal idd wel enorm druk zijn. moet mav longeren, maar zal wel niet lukken.
na ja dan maar in de stap. hij heeft gisteren wedstrijd mee gedaan met brenda. 181 punten, maar niet in prijzen gevallen. was wel trots op hem hoor!
, volgende keer beter!!! Nicole1995 schreef:@ Ate En Xan.Morgenavond kan ik mischien de laarzen en rijbroek aan jullie geven dan ben ik het ook weer kwijt ,goed idee???

Nicole1995 schreef:@ Ate En Xan.Morgenavond kan ik mischien de laarzen en rijbroek aan jullie geven dan ben ik het ook weer kwijt ,goed idee???

Nicole1995 schreef:Zo te horen was het een geslaagde wedstrijd?Xan,hoeveelste ben je geworden dan en met hoeveel punten?
dat blijft mijn zwakke punt, ondanks mijn nwe broek !) 
ATE schreef:heb leuk gereden met maaike was erg gezellig en leerzaam ze heeft gelukkkig veel geduld wand het lijkt vaak of ik dronken ben met achteruit rijden hahahahahahhaaha

_sandra schreef:hij heeft gisteren wedstrijd mee gedaan met brenda. 181 punten, maar niet in prijzen gevallen. was wel trots op hem hoor!
xan schreef:Nicole1995 schreef:Zo te horen was het een geslaagde wedstrijd?Xan,hoeveelste ben je geworden dan en met hoeveel punten?
Ik was 2e met 187 punten. Nummer 1 had ook 187 punten maar had in het onderste rijtje meer punten
(voor de zit enzo,dat blijft mijn zwakke punt, ondanks mijn nwe broek !)

Nicole1995 schreef:Goed joh.Gaat super he met NoNo.En leuk voor je San dat Mavantos ook goede punten had.Wat was er met Kim haar paard?Xan?

xan schreef:ATE schreef:heb leuk gereden met maaike was erg gezellig en leerzaam ze heeft gelukkkig veel geduld wand het lijkt vaak of ik dronken ben met achteruit rijden hahahahahahhaaha
Ik vind dat ook nog steeds erg moeilijk hoor. Ben altijd weer blij als die trailer op zijn plek staat.
Maar waarschijnlijk geldt hier ook: oefening baart kunst.
Ga je nu nog een keer oefenen ???
xan schreef:Hooi Ate en Winnitou![]()
![]()
![]()