Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:yeeees bijna![]()
ja is goed, wie nu vroeg reserveert krijgt extra korting, tevens is vliegen vanaf Düsseldorf ook mogelijk om de vliegtaks te ontlopen
lieziej schreef:JimBeer schreef:yeeees bijna![]()
ja is goed, wie nu vroeg reserveert krijgt extra korting, tevens is vliegen vanaf Düsseldorf ook mogelijk om de vliegtaks te ontlopen
Doen we dat!
Hebben ze bij JimAir ook businessclass zadels?
(Zo maf hè, in Dusselfdorf zie je in die parkeer garages alleeeeeeen maar nederlandse kentekens staan
JimBeer schreef:lieziej schreef:
Doen we dat!
Hebben ze bij JimAir ook businessclass zadels?
(Zo maf hè, in Dusselfdorf zie je in die parkeer garages alleeeeeeen maar nederlandse kentekens staan
uiteraard, zelfs zijn er VIP-plaatsen te reserveren, prijs op aanvraag![]()
lizzy_x schreef:Aaaah elize, echt kei zielig voor maxi. ook echt VET eng.
Ik ben ook een keer met mijn oude shetlander op hol geweest en dat is echt niet grappig. rcht zo eng!
ik had dan een heel oud houten karretje. en hij ging ophol en er zat geen rem op en hij ging kei hard tegen die kar bokken.
die kar was beetje gammer dus het stoeltje waar ik op zat brak af en gleed helemaal naar achter op die kar.
Ik scheet echt zeven kleuren![]()
zo eng, want op zo'n kar hou je er niks meer aan.
lieziej schreef:Ehm.. totdat mijn pizza klaar is, goed?
lieziej schreef:lizzy_x schreef:Aaaah elize, echt kei zielig voor maxi. ook echt VET eng.
Ik ben ook een keer met mijn oude shetlander op hol geweest en dat is echt niet grappig. rcht zo eng!
ik had dan een heel oud houten karretje. en hij ging ophol en er zat geen rem op en hij ging kei hard tegen die kar bokken.
die kar was beetje gammer dus het stoeltje waar ik op zat brak af en gleed helemaal naar achter op die kar.
Ik scheet echt zeven kleuren![]()
zo eng, want op zo'n kar hou je er niks meer aan.
Precies.. moet je je voorstellen dat die kar op zn kant gaat, en dat je je pony voor je uit ziet rennen met helemaal overstuur met een kar op zn kant..Dan voel je je echt machteloos
lizzy_x schreef:Jaaaaa bruin vondt ze echt de coolste, voral bij ze roze dekje.
zijn ze te koop?
lizzy_x schreef:lieziej schreef:
Precies.. moet je je voorstellen dat die kar op zn kant gaat, en dat je je pony voor je uit ziet rennen met helemaal overstuur met een kar op zn kant..Dan voel je je echt machteloos
jaa weet precies wat je bedoeld!
die van mij ging ook steeds harder rennen door dat gerammel van die kar en doordat er geen rem op zat ging die kar tegen zijn hakken....... toen was hij ECHT niet meer te stoppen.
uieindelijk heeft een ander meisje waar ik dat beest toen me had hem kunnen vangen
IK WAS BLIJ!
Nathaliia schreef:wat heb je vandaag gedaan?