zou het misschien ook niet helemaal eerlijk zijn gweest?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nevony schreef:Ik vertelde tegen mijn pa dat ik het Duitse jurylid niet zo eerlijk vond, mijn vader meteen helemaal boos op dat jurylid![]()
Nortella schreef:ja haha! met dressuur he!![]()
zou het misschien ook niet helemaal eerlijk zijn gweest?
heb dressuur gemist 
Nevony schreef:Ik vond het wel een beetje raar gegaan, omdat het paard van Isabell Werth vet in staking ging en geen piaffe toonde en ook nog 2x boven op de hekjes reed, terwijl Anky 2 keer appuyement verkeerd reed, maar verder vond ik de proef van Isabell wel wat beter eerlijk gezegd, maar ik vond haar fout groter dan die van Anky. Maar er is nog een kans in de Kur

WiskyBokjes schreef:Iriis_ schreef:Ik heb net een verslag(je) geschreven over deze week, en het gewoon 6 pagina's lang geworden
En kunnen wij die lezen![]()
Hilde_q schreef:meeeten![]()
het mag bij mij thuis maar dat is voor de meeste te ver weg
maar ik wil gauw meeten
WiskyBokjes schreef:Nortella schreef:allejezus.. het is echt een poedersuiker moeilijk parcours wat ze moeten springen en die waterbak is ZOOO breed niet te geloven hihi
Ben sinds trektocht hartstikke verkoude met keelpijn
Yaraa schreef:Nevony schreef:Ik vond het wel een beetje raar gegaan, omdat het paard van Isabell Werth vet in staking ging en geen piaffe toonde en ook nog 2x boven op de hekjes reed, terwijl Anky 2 keer appuyement verkeerd reed, maar verder vond ik de proef van Isabell wel wat beter eerlijk gezegd, maar ik vond haar fout groter dan die van Anky. Maar er is nog een kans in de Kur
wanneer is er nog een kans dan??
WiskyBokjes schreef:Gave ava ANna
Nortella schreef:Je bent alleen onthoofd hihi

Nevony schreef:Yaraa schreef:
wanneer is er nog een kans dan??
Er is toch nog een kúr op muziek? Of ben ik nu helemaal van de kaart

Annie_ schreef:Nortella schreef:Je bent alleen onthoofd hihi
Hihi me hoofd stond ook niet op de foto en jas heeft ook geen bil

Wat gaan we dan doen
Anky start om 16:05

Samen met veer en jook en lil
Gaan meer mensen van hier nog in week 35?