denk ik hoornous kan ik diddle pakken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk ik hoorwoewa schreef:voor de mensen die vanmiddag nog naar stal ggan tot vanmiddagdenk ik hoor
nous kan ik diddle pakken?

ok thanks:Dok thanks:D
.....probleem......Blando of Spetter of allebei? Haha....zou ik het durven met Blando
(of hij met mij?) 
spettertjuh schreef:Ik wil ook mee naar het strand, alleen wie zal ik meenemen.....probleem......Blando of Spetter of allebei? Haha....zou ik het durven met Blando
(of hij met mij?)
Missch wil je zus wel mee lopen? Ik denk dat Blando het wel leuk zo vinden
Gewoon bitmakkie maken, hoofdstel in, hengstenketting, extra versterking
dan gaat t vast helemaal goedkomen

Binar schreef:HIhi, kaar, neem je toch allebei meeMissch wil je zus wel mee lopen? Ik denk dat Blando het wel leuk zo vinden
Gewoon bitmakkie maken, hoofdstel in, hengstenketting, extra versterking
dan gaat t vast helemaal goedkomen
![]()
Shir, tuurlijk moet je zelf gewoon meegaan met die rit, als je bij horse exp. durft te rijden dan is t strand een piece of cake
Heej Amanda, ben jij er ook weer eens, dat was alweer lang geleden
vera23 schreef:sorry heb niet echt bijgelzen ...maar ik zie strand ?
.... jammer van je geen laarzen
Sily schreef:Vera jouw verslagje staat er nog niet bij he of heb ik er nou overheen gelezen?
Ben iig erg sgierig![]()
maar ik zal er aan beginnen
het is vast niet meer op volgeorde hoe ze het gezegt heeft en ook vast niet meer precies maar doe mn best
vera23 schreef:leuk trouwens wel stoer hoor.... jammer van je geen laarzen

ze dacht alleen dat het een ruin was

want dat klopt natuurlijk. Ze kreeg ook slijm door dat ze last van slijm heeft of heeft gehad ( vorig jaar is regina natuurlijk gelaserd vanweg het slijm)
ze vroeg of ik een sterke band met hem had of juist niet of dat hij ziek is...( mijn vader heeft nog niet zolang suikerziekte gekregen)
) maar ze vroeg of ze misschien thuis problemen had of gestresst was.. of zich niet lekker voelde want regina voelt dat en voellt zich daar niet erg prettig bij.
ze kan een dag hebben dat ze ook niet veel zin heeft om iets te doen 

haha.
is volgens haar stoerdoenerij.. want ze is wel heel lief
en dat is ze ook 

vera23 schreef:haha maar ik heb jou foto s wel gezien.. is het dan goed
vera23 schreef:mmmmmm lekkkkerrrr mmmmm bokuh bokkuh bokkuh ahahah
vera23 schreef:is een liedje.... nog niet gehoord