manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 09:57

Ow tis zonde Bar.. Die beestjes kunnen altijd zo veel tegelijk hebben dan ineens hè. Die van ons kregen dan ineens een longontsteking, of erge diarree erbij... Gaat caafje dan naar Iris in Den Haag, of is ze al weer terug?

haha en Cis is zo nieuwsgierig naar onze mening dat ze ff niet weet of ze wel mee wil high tea-en :P

Om even spijkers met koppen te slaan, wat data:
7 aug
14 aug
21 aug
28 aug
4 sept
11 sept

*nog later vind ik weer ver weg hoor :P hebben we hier al een match? Wat mij betreft kan het ook wel een keer op een vrijdag? (Even afhankelijk van welke datum, maar moet dan nog wel even uit Naaldwijk komen, dus érg vroeg red ik dan niet. Was ook niet het plan geloof ik hè)

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 18:39

Hoi meiden,

Heb heel wat bijgelezen, maar neem nu eidenlijk weer eens even de tijd om te reageren.

Leuke foto's, t zag er gezellig uit!
Ik was vergeten te reageren, maar ik kon dus niet mee.
haha maar dat was wel duidelijk denk ik...

Van jou ook leuke foto's bar!
Nog best redelijke punten zo gereden met atlantic!
Netjes hoor, anika zal trots zijn!

Ik zag dat jullie nieuwe data aan t plannen waren voor de volgende gezellige avond.
Zal kijken of ik ook mee kan!
Zaterdag 28 augustus wil ik proberen mijn verjaardag te vieren want ben de 26ste jarig.
Uitnodiging volgt nog...

High tea is trouwens wel leuk om te doen, heb het laatst bij de intratuin gedaan met schoonmoeder en schoonzus.

Cis, is dat je vriend?
Thirz, hoe ist met jou vent?
Nog nieuwtjes van de rest???

Onze zwarte kitten "mr Floppy" woont nu al 3 weekjes bij ons.
Is nu de beste vriendjes met Dizzie, maar stoeien ook wat af.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:22

:o Sorry hihi

@Nel, nee das niet mn vriend maar zit misschien wel potentie in...

Een high-tea lijkt me superleuk! Ik kan alleen maar op 28 augustus eigenlijk :\
Dus het is voor jullie misschien een beetje lastig om daar rekening mee te houden.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 13:16

*schrijft de 28ste alvast op*

Heb je foto's van Mr Floppy Nel? Hihi en wordt t nu toch die naam? ;) Heeft Daniel gewonnen? :P

High Tea lijkt me ook leuk om te doen. Heb t nog nooit gedaan, behalve toen op de party van Marieke en Thirz :P Hihi, eens zien of we daar ook zo goed tussen passen met ons gegiechel :Y) Ons niveau paste iig precies bij de Kabouterhut en het publiek :P

Ow en Marieke. http://s105.photobucket.com/albums/m239/Annemijn-1987/?action=view&current=OtterloI22.jpg Dit is trouwens t shirtje. Valt mee toch? :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:01

Heej meiden, ik krijg ineens een idee.
Als thema voor mijn verjaardag, een high tea bij mij thuis.....?!
Is dat wat!
Ik weet ongeveer wel wat we nodig hebben, maar ideeën zijn welkom!
Ik hoor het wel....

Ik zal binnenkort eens een foto maken van Mr floppy, ja hij heet echt zo... maar ben er nu wel aan gewend!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:03

O ja en voor degene die de PZC lezen, er staat bij het stukje van het ringlopen een stukje geschreven over Daniël. In de krant van vandaag.
Als jongste deelnemer en als enige in zn boerenpak steelde hij de show, foto's volgen nog!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 18:51

Ah wat gaaf! *duikt nu eerst de PZC in!* hihi, zie hem al gaan! Echt leuk :D Uitknippen en in zn plakboek ;) Ben benieuwd naar de foto's Nel! Plaats ze maar snel! En ook de foto's van Mr Floppy! (ach, best een leuke naam toch ook? En Daniel is er happy mee, en het past leuk bij Dizzie :D)

En ik vind t een super leuk idee voor je verjaardag :D Lijkt me helemaal leuk :):)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:00

Wat leuk zeg dat er wat over Daniël geschreven staat! Het was echt aso druk op stal joh! Had eerst helemaal niet door waar al die mensen voor kwamen!

High teaen voor je verjaardag lijkt me superleuk Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 20:45

Haha, dat is ook altijd zo leuk bij Intratuin :+ Bezoekers die zich afvragen waarom het zo druk is en dan tóch naar binnen durven gaan voor wat boodschappen.. Tsja, snel shoppen terwijl wij ons kerstpakket uitzoeken is niet ideaal :Y)
Je hebt Daniël toch wel aangemoedigd hè Bar?!

Gister ineens last minute een meet met Jade geboekt :) En omdat de camera anders toch maar werkloos boven staat mocht die gezellig mee.

Begin de buitenrit met een frisse, vrolijk blik!
*ah.. <3 dag baby :wave: *
Afbeelding

Afbeelding

Jaja, paardrijden is leuk! Zéker met een roze bit *D (de rechtop staande vlechtjes vond baasje toch té barbie en zijn erg snel verwijderd.. Flauw.. )
Afbeelding

Uh.. Fiets? Wacht?
Afbeelding

Maarrrrr.. Roze bit of niet, ik ben wel heel stoer! 8-) Op dé brug!
Afbeelding

Afbeelding

Ach, met mijn grote stoere vent, mister Stalen Ros _/-\o_, loop ik overal gewoon trots langs! Is ie niet knap?
Afbeelding

Nous en ik moeten onze model-kwaliteiten blijven oefenen, dus ook nog wat knappe plaatjes van mij! :o *D Say Cheese!
Afbeelding

OKe.. ja oren naar voren.. ff vergeten!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oog voor detail hè ;) Match je bit bij de bloemen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heeej.. *D
Afbeelding

En even het mannelijk schoon nakijken :~
Afbeelding

Afbeelding

Mooie achterkant.. Net als die van mij :Y) hihi
Afbeelding

Kiezen kan ik nooit zo goed, dus weer een bommetje :o

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:53

Hoi!!
Veel gepost hier afgelopen dagen!
Leuk idee Nel; zo'n high tea voor je verjaardag! Hoop dat ik erbij kan zijn, want ben erg druk met werken laatste weken van aug, maar wacht je datum af :) (28e kan ik wel 's avonds) PZC heb ik niet, kan je de foto ook plaatsen? Ben erg benieuwd!
En met mijn vent alles goed hoor, nog steeds happy :j Hij brengt me zondag weg naar een weekje Reelaer, hoef ik niet alleen in de trein te zitten!
Leuke foto's van Jade, Marieke had alleen een feller shirtje aan moeten hebben, had de foto's nog mooier geweest denk ik! En detail van bit is erg grappig :+ Met redenen ook overgegaan op zo'n bit Marieke? Merk je verschil?

En ik heb vanaf nu lekker vakantie *D Gevoel moet nog ff komen, want ben übergaar na mn 24-uurs dienst, maar komt wel goed. Morgen laatste dingen doen (wasje draaien, tas inpakken en nog even de lijken bij Bianz uit de tuin opruimen :') ) en zondag lekker weekje op kamp! Spreek jullie erna weer :wave:

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:54

Hoi, meiden,
ik heb nu wat foto's die ik nog beloofd had...

Afbeelding
Afbeelding
Daan

Afbeelding
Afbeelding
Mr. Floppy

Afbeelding
Afbeelding
En mn trots....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:09

Ahhhh die foto's van t ringlopen zijn echt TE schattig Nel!

Net een rit van 3 uur gemaakt met mn oudstalgenootje door het bos en over het strand! (bij Burgh haamstede)
Was echt prachtig! Heerlijk gereden!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:39

Mooie foto's van Jade, had idd misschien beter een wat donkerder shirtje aan kunnen doen...zal eens kijken of ik volgende keer iets matchends kan vinden met mn dekje....
Thirz, heb nog maar 2x met dit bit gereden, ze accepteert het wel, maar weet nog niet wat k ervan vind...had t idee dat ze iets onrustiger was met dr hoofd, maar kon ook komen door de vliegen...
Nel, weet nog niet of ik dan kan voor je verjaardag want Chris is de 31e jarig en weet nog niet wanneer we het vieren....wat wil je voor kado?
Bar wil jij niet n keer met mij mee naar t strand, zoek nog een strandproof paard om Jade en mij te begeleiden.... :P (ben zelf nogal een schijterd en Jade is nog niet vaak geweest....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 18:50

ah leuke foto's van Daniel Nel :D Hij staat er echt stoer op! En knappe Daan! Heb je ook foto's van onder het zadel? Mr Floppy is ook leuk! (Daniel is er iig helemaal blij mee :P)

Marieke ik vind dat je gewoon ook een scapa shirt moet kopen :j of nee, meerdere: voor ieder dekje een match ;)
Maar een feller/ duidelijkere kleur zou wel mooier geweest zijn. Volgende keer!

Bar ook lekker naar het strand geweest :D Leuk hoor! Fijne lange stranden zonder paalhoofden (of iig een stuk minder paalhoofden) Leuk dekje ook Bar! Shaar weer helemaal de oude?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:08

Ja shaar is weer helemaal de oude gelukkig, had zondag 3 uur gereden en ze was maandag wel ietsje stijf, maar bijna niet!

Dr is gisteren een paard bij ons op stal overleden omdat ze in de sloot was gevallen (met 50 cm water!)...
Paard van Milja, waar Ruby ook van was/is(?)...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:47

Haai, ben ik ook weer! Even geleden dat ik heb gepost, maar heb het ontzettend druk op het werk, waardoor ik niet veel anders doe dan werken, Orson rijden, eten en slapen ;) Kwam ook nog een keer infuus tussendoor, dus ben nu weer beetje energie aan het verzamelen :)
Toffe foto's van Jade Marieke! Leuk ook zo buiten met die bloemen op de achtergrond. Hoe gaat het buiten, kun je al rustig met haar naar buiten?
Shaar staat er ook goed op Bar, ze ziet er goed en happy uit! Fijn dat ze weer alles kan! Alles ook goed met je baby? Over je stalgenootje: verschrikkelijk als je zo je paard verliest zeg! Volgens mij kent Emily haar ook; staat ze al lang bij de Pagter?
Nel, wat een superleuke foto's van je al grote zoon! Ik keek mijn ogen uit op die foto's, wat is hij al groot! Ik kan de 28e ook 's avonds en vind high tea een tof idee! Laat je even weten of de datum vast staat?
Anne, hoe gaat het werken? Al gewend aan je vaste uren?
Kims, wanneer kom je met je bakfiets langs op stal? Heb je het nog naar je zin op je stage?
Cis, hoe is het in Wales?? Vind jullie ook een schattig stel hoor! Zijn er nog vorderingen?! Updates please :)
Denk trouwens dat de verjaardag van Nel het eerste meet-moment wordt; ik kan de data in september niet, omdat ik dan op vakantie ben! Ga met Nathalie naar Corfu, heb er al zo'n zin in!! :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:50

Ze staat al 11 jaar bij ons op stal en had dr pony al bijna 15 jaar... echt verschrikkelijk! Zit er nog sreeds mee in mn maag...

Wat leuk dat je met Nathalie op vakantie gaat! Heeft ze trouwens een vriendje (ze zat samen met een jongen achter ons in de bios)...

Dolce heeft al sinds 3,5 maand een bobbel achter dr voorbeen, heb 2 weken geleden Jos van de Ardennen laten komen (dierenarts/osteo/tandarts) en toen bleek t een hematoom te zijn. Ben nu 1,5 week al een zalfje aan t smeren en t lijkt wel kleiner te worden langzaamaan...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:16

Hee meiden, hier even heel kort een berichtje uit een ontzettend regenachtig Wales. Helaas dus, want zeiknat regenen tijdens het wandelen is niet ideaal. Maargoed, het is wel heel gezellig en we hebben al weer een hoop maffe dingen meegemaakt :+
Enk een update heb ik nog niet echt Bianz, we hadden voor mijn vakantie afgesproken maar dat is helaas niet doorgegaan. Hij smste wel dat ie me mist :D dus ik denk dat dat positief is?
Nou, dat was het even voor nu. Superleuke foto's van iedereen en een high tea voor jouw verjaardag klinkt als een leuk plan Nel!
Liefs

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 18:55

Fijn dat Shaar weer helemaal de oude is Bar :D Gelukkig maar! Binnenkort weer een wedstrijd in de planning ook? Doe je dit jaar niet mee met t Alfonds?
Hopen dat de bult van Dolce ook snel weggaat!

Pfft, jemig.. je zal je paard maar vinden :\ Moet er nie aan denken! Het zelfde als je paard getroffen door de bliksem vinden ofzo..

Mariek, je moet maar gewoon komen die 28ste. Chris viert zn verjaardag maar op een andere dag, ok?! :P Zou wel leuk zijn als we met zn allen konden :D Heb er al zin in!

Owja! Das waar Bianz! Lekker op vakantie :D Alles al geregeld dus? Het goede vliegtuig kunnen vinden?
Ow en Bianz, ik heb zomervakantie. Ik ben dus al wel aan het idee gewend, maar aan het echte werken zelf nog niet echt helemaal :+ Denk er ook nog maar niet te veel aan. Heb nu vakantie *D (op die ene dag in de week na dan. Morgen weer een dag werken :j )

Tsja Cis, ik beloof net dat ik wat zon en blauwe lucht naar Thirz blaas.. En twee kanten op blazen gaat me toch echt nie lukken. Sorry! Wel balen van het weer daar hoor.. Nouja, lekker opdrogen en opwarmen bij een open haard en een warme choc dan maar voor het vakantie gevoel?
En gemist worden klinkt wel positief ja ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:49

Kijk eens!
Is 1e x dat ze een bit inheeft, ik hield t voor dr mond en ze hapte het zo op! Trots op mn baby!
Afbeelding
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:37

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 22:02

Knappe Dolce met der hoofdstel! Was ook benieuwd naar je topic, maar kan de foto's niet zien :? Ligt dat aan mij?

Pfft wat een weertje vandaag zeg.. Het bleef maar regenen bij t Alfonds! Zelfs Bianz kon het beloofde droge weer niet mee krijgen.. haha, mn ouders hadden trouwens ook gezien dat het om half 4 droog werd Bianz. (Denk dat ik je toch maar geloof dan ;) ) Toen t begon te regenen snel planten gekocht om die droog om half 4 in de tuin te zetten. Die zijn dus nat de grond in gegaan :+
Was je nog op tijd? Het leuke plan helemaal gelukt? :P hihi

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:33

Leuke foto's allemaal!

Wilco en ik waren gister aan t ringrijden, maar zijn ook helemaal zeiknat geregend... niks was meer droog.
Het was best een leuke dag maar jammer van de regen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 11:41

Kon nu wel de foto's zien. Ze zijn leuk! En dat in de binnenbak :j

Ow bah.. Zit je daar helemaal nat, in het wit op je paard.. leuk..:\
Ze voorspellen voor vanaaf ook weer zoveel regen! Ben benieuwd.. Gelukkig was het gister wel heerlijk weer :D Lekker met zn allen gefietst in Brabant. Was weer een mooie route! 's Avonds lekker in de tuin even snel wat op de gril gelegd :9

Nu maar weer ff op zoek naar een geschikt spel voor een kindje.. Hebben jullie enig idee of er een eenvoudig race-spel bestaat dat bestuurd kan worden met de joystick? Dus duwen is gas, loslaten is remmen en de computer zelf zorgt dat je de bochten goed door komt. Liefst dan ook nog een beetje op kleuter niveau met leuke geluiden en plaatjes onderweg ofzo? (jaja, wat een eisen) Ik heb al heel veel spellen bekeken (Nijntje, sesamstraat, tik-tak enz) maar vaak is dat qua muis-bewegingen toch net te ingewikkeld. Of ze stellen vragen waarbij je dan het goede voorwerp aan moet klikken. Dat is qua niveau dan toch echt te moeilijk. Het makkelijkere niveau wat ik dan heb is puur actie-reactie en tsja.. dat is dan net weer te makkelijk. Iemand de gouden tip?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:48

Ik heb net foto's gevonden van mij op hafje van stalgenootje tijdens de grote dag!
http://iloapp.samanthafotografie.nl/dat ... height=542

http://iloapp.samanthafotografie.nl/dat ... height=524

En nog springfoto's!

http://iloapp.samanthafotografie.nl/dat ... height=540

http://iloapp.samanthafotografie.nl/dat ... height=512

http://iloapp.samanthafotografie.nl/dat ... height=509

Sorry Anne; ik zou t echt niet weten!

Ik denk dat t slim is om voor de high tea een verdeling te maken.
Meestal heb je 1 zoete gang en 1 hartige gang en dan de toetjes toch?

Ik zou wel graag zelf een toetje willen maken :D