Het zijn leuke foto's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is er toevallig nog iemand die meewil?

Binar schreef:Ik ga héél missch morgen(middag??) ff naar Starho, een leuke paardenwinkel.Is er toevallig nog iemand die meewil?
madelon31 schreef:
nou miss wil ik ook wel mee...kan ik dan ook mijn zadel laten taxeren door hun of doen ze dat daar niet??
Ze verkopen ook zadels dus denk wel dat ze dat doen hoor
madelon31 schreef:heb je een tel nummer van ze dan bel ik gewoon
Binar schreef:madelon31 schreef:heb je een tel nummer van ze dan bel ik gewoon
je hebt pm
Ireentjuh schreef:En ach.. die man had wel een heel klein beetje gelijk dat Evita een beetje mollig is![]()
ze heeft gewoon een maagvergroting gehad, net als Jet
Nu kan ik nog meer eten! Heerlijk!
En......het was een unieke operatie!
Binar schreef:Ik ga héél missch morgen(middag??) ff naar Starho, een leuke paardenwinkel.Is er toevallig nog iemand die meewil?
, ik moet werken, Daaaarom! KiWiKo schreef:wonen op een boerderij is leuk, maar vanacht EVEN NIET!!! Tjees ging het tekeer zeg!
!! 
KiWiKo schreef:heeft er iemand toevallig maandag ochtend tijd om met mij mee te rijden naar bodegraven ? ik heb om 10 uur een afspraak, maar ik vind het laden en lossen zo lastig in mijn eentje
hij heeft vorige week tijdens een buitenrit nogal wat achtelijke sprongen gemaakt en sindsdien een dikke poot, en die gaat mij niet snel genoeg weg....... dus laat even een scan maken voor de zekerheid, het is al wel een stuk minder en niet warm, EN hij loopt er niet kreupel op....... maar ik wil gewoon even zeker weten
spettertjuh schreef:John.... voer voor spetter staat klaar in de voerkast. Voor vanavond en morgenochtend......
doei doei