Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met jouu?
zit thuis met een verrekte kuitspier en scheurtjes erin. Dus lange tijd niet paardrijden en niet werken geen geld
Zaterdag naar Angel geweest en daarna samen privelesje bij mijn instructrice gereden. Ik mocht op Willy en daar rijd ik normaliter niet op. Het is echt een wiebelkont en waar ik Fandango juist rustig moet houden moet hij juisdt naar voren toe. Enorme omschakeling en hij heeft me hard laten werken
Ook voor het eerst stops geoefend maar da's nog best lastig, je moet tegelijkertijd diep gaan zitten voeten naar voren steken en je gewicht erin gooien en dan ook nog WHOA roepen. Dat doe ik dus nog niet tegelijkertijd dus Willy snapte me niet en ging toen maar gewoon stappen
Maar Marlies (mijn instructrice) zei al dat ik een keertje op King mag (normaal rijd mijn lesgenootje daarop) want die stopt heel makkelijk en vind dat ook heel leuk dan kan ik voelen wat een paard doet in een echte stop want ben een beetje bangig om er dan af te vliegen 
daar gezellig gegourmet met nog iemand van de westernweek en film 'gekeken' (ik viel in slaap, was kapot
) daar blijven slapen en rond middaguur zondag weer naar huis gegaan. en natuurlijk heeeeel veel met Woezel geknuffeld
wat een fantastisch geweldig lief leuk hondje 
alleen Joen en ik hebben alles gezien
nou enige bijzondere inmijn weekend was de wedstrijd