Ja ik noem mezelf ook een paardenslet haha. Maar Dixie en Tango zijn toch wel echt de twee beste geweest. Had soms een korte periode met andere paarden maar nooit zo als met deze twee.
Zo moest vanmorgen om 6 uur op. Doe vanaf vandaag ook de post sorteren en dan in de middag bezorgen. Vandaag was dus de eerste keer, was op zich nog wel grappig om te doen. En voordeel is dat ik mijn eigen wijken sorteer en ik dan dus ook al weet hoeveel post ik zometeen moet lopen.
Ik heb vandaag proefgereden voor een eventueel bijrijdpaard maar hij is mij te vurig vond het leuk dat ik er op mocht rijden ze heeft me tips gegeven. Is heel anders dan de paarden die ik ken dit is een gefokt sportpaard en heeft veel pit ondanks zijn leeftijd. Hij wil continu hard en je moet de hele tijd alert blijven dus niet iets voor mij maar ik mag wel met ze wandelen samen met de shet vind ik ook leuk tot ik een ander paard gevonden heb. een klant van haar heeft een ijslander en ze gaat vragen of die iemand zoekt voor bij te rijden
Danku. Zit nu dan ook vet moe op een verjaardag. Ga het wel sowieso de hele maand december zo doen op zaterdag en in de vakantie ook nog extra post lopen. Zijn allemaal leuke centjes hea!
Poe dat zal wel een drukke maand worden dan linn! Extra werken en dan ook nog in de december maand met al die kerst kaarten
Leuk dat je in iedergeval wat gevonden hebt in een beetje te verzorgen Andrea! Lekker wandelen. Dat je dan weer met paarden om kan gaan is al super lekker!
Het heerst ook echt hoor iedereen om me heen snotteren Daan, super balen..
Hoe was jullie weekend? Ik heb een superchill weekend gehad, vrijdagavond kwam een vriendinnetje (Sicajes@bokt) naar me toe en hebben toen gegamed Zaterdag naar Angel geweest en daarna samen privelesje bij mijn instructrice gereden. Ik mocht op Willy en daar rijd ik normaliter niet op. Het is echt een wiebelkont en waar ik Fandango juist rustig moet houden moet hij juisdt naar voren toe. Enorme omschakeling en hij heeft me hard laten werken Ook voor het eerst stops geoefend maar da's nog best lastig, je moet tegelijkertijd diep gaan zitten voeten naar voren steken en je gewicht erin gooien en dan ook nog WHOA roepen. Dat doe ik dus nog niet tegelijkertijd dus Willy snapte me niet en ging toen maar gewoon stappen Maar Marlies (mijn instructrice) zei al dat ik een keertje op King mag (normaal rijd mijn lesgenootje daarop) want die stopt heel makkelijk en vind dat ook heel leuk dan kan ik voelen wat een paard doet in een echte stop want ben een beetje bangig om er dan af te vliegen
Nou na de les supersnel naar huis en gedouched en wel naar Simone daar gezellig gegourmet met nog iemand van de westernweek en film 'gekeken' (ik viel in slaap, was kapot ) daar blijven slapen en rond middaguur zondag weer naar huis gegaan. en natuurlijk heeeeel veel met Woezel geknuffeld wat een fantastisch geweldig lief leuk hondje
Toen we thuiskwamen eigenlijk niet veel meer gedaan, leker gehangen