Jaah vertel!!
Vandaag ging Martijn weer op "Jan", we zijn bezig met hem beleren. Maandag ging het niet goed en was die er hard vanaf gevallen...nu ging die opstappen weer in stal en toen gooide Jan zich weer op de grond en daarna deed die het echt heel goed!! Buiten even stappen, daarna de bak in en ging goed, tot er opeens een knopje omging en ze gek begon te doen en toen sprong Martijn er af en stond blijkbaar ze pink scheef....brrrr gelukkig zag ik dat niet!! Daarna kwam die er niet meer op en besloten ze dat ze weer terug gaat naar dr eigenaar en dan gaat die of de handel in of naar de slacht (waar ik het TOTAAL niet mee eens ben!!!) MAarja.....
En waarschijnlijk ga ik volgende week op Diva. Dat kan ook 2 kanten op gaan, of ze gaat weer rodeo doen zoals ze ook de eerste 2 keer met de longeersingel deed, of ze is gewoon braaf omdat ze mij wel goed kent ondertussen en mij vertrouwd....vndaag was ze met longeren met de longeersingel om echt super braaf, ze bokte niet een keer en liep alsof ze het al jaren doet! Maar als ik erop stap en ik merk dat ze te gespannen is dan ga ik niet verder want wil het niet riskeren dat ik eraf donder en iets breek ofzo vlak voor me vakantie!
En ik moet zometeen op Ally. Had graag weer op Hattrick gewilt...maar degene die nu op Hattrick moet die komt vaak opeens niet dus dan ga ik vragen of ik dan miss op Hattrick mag (A)
Zo wat een verhaal