Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 19:54

Leuk! Les of buiten?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:30

Les! Wil is terug :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:36

Ja, weet ik!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:23

Wilde Aad geen les geven? :=

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 07:25

Wil geeft altijd les op donderdag!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:16

Denk dat sas doelde op het feit dat er de afgelopen weken buitenritjes waren ipv les en of dat was omdat Aad dan liever geen les geeft, maar voorkeur heeft voor naar buiten!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:58

Klopt Milou ;)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:20

Nou Antoinette, het werd Upps hoor en mijn vermoedens zijn bevestigd, het is niks voor mij. Ondanks dat heb ik wel lekker gereden en was het een fijne rit!

Was oorspronkelijk ingedeeld op Fox, maar die ging plots met een privéritje mee, dus ik was van paard geruild. Alhoewel ik dan waarschijnlijk echt een week niet had kunnen lopen :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:19

Wat een prachtige avond was het zeg!!!!!!! Het was echt super! Wel veel kuilen op het strand, dat was een beetje jammer....maar voor de rest, echt dubbel en dwars genieten!
Yvanca en ik waren van de blonde ponyclub :D! Weet niet hoe Adje het eerste uur gereden was, maar hij was in de bak al tegendraads! Buiten was ie ook aan het draken en heb op het strand alleen maar overkruist gegaloppeerd.....was beetje jammer! Enige inimini minpuntje hoor, van vanavond!

Kort Fenna en Sas gedag gezegd, Sas nog foto van Yvanca en mij laten maken en toen gingen we op pad :D!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 06:59

Adje liep achter mij het eerste uur en hij heeft zich toen keurig gedragen. Misschien had hij geen zin meer :+

Kuilen vielen bij ons ook wel mee. We hadden echt goed strand. En het weer was zeker ideaal!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 07:33

Fijn dat iedereen lekker gereden heeft! Als Upps zich wat misdragen had je hem mischien wat leuker gevonden Sas :o . Wie had Fenna?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:08

Zeker niet. Ik heb gewoon geen fijn gevoel bij dat paard.
Fenna zat op Ronnie... De Mazzelpik! Ze rijdt morgen trouwens in jouw les mee.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:35

Weet ik

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:44

O haha, het nieuws was al bekend ;)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:40

Fijn Milou dat jullie de pony club hadden, blijven 2 leuke pony's. Had ushi niet al teveel muisjes gekregen?

Fijn dat jullie ook lekker gereden hebben, Sas en Fenna. Fenna heeft dus zo de smaak te pakken dat ze morgen ook lesje gaat doen. Jammer dat Upps niet jou vriend is, ken het gevoel. Hopelijk volgende keer leuker paard. Al heeft hij je wel week spierpijn bespaard!

Ik ga vrijdag weer naar stal, mennen met Milou. Voor mazzel momenteel ander zadeltje, hopelijk gaat daarmee beter. Het is Barefoot Cheyenne maat 1 met VPS:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij liep er maandag in ieder geval lekker onder, toen heb ik even kort geprobeerd in de bak. Geen enorme spanning in zijn lijf, niet bokken, niet vluchten. Dus tot nu toe positief. Nu toekomst afwachten. Alleen zie ik op de foto's dat zadel nog wel naar achteren mag, maar nog ff puzzelen met singel dat het blijft liggen, singel zakt nl. snel naar voren achter zijn voorbenen.

En mijn nieuwe stalschoenen zijn binnen, dus dat wordt ook wel weer fijner rijden dan deze schoenen :D

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:50

Ja Fenna had me al een berichtje gestuurd op FB.

Ziet er beter uit Wen, mooi maatje ook voor Mazzel ik zou zeker niet groter gaan. Zo van de foto af te zien (altijd lastig) zou ik zeggen dat het zadel niet verder naar achter hoeft.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 20:20

Wat zijn Mazzel z'n manen dun geworden of lijkt dat maar zo?

Net zadeltje inderdaad, hij lijkt er ontspannen onder te lopen ook.

Spierpijn valt reuze mee inderdaad. Had erger verwacht. Had een beetje last van het zadel en Upps is zo'n reus, dat matcht natuurlijk ook niet fantastisch met mij :=

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 21:58

Sas, kon je niet ruilen met Fenna dan?
En leuk dat Fenna morgen ook een lesje mee rijdt!
Ik heb ook een paar lesjes geboekt. Wil het liefst van 10-11, maar dan zitten er beginners, die ook nog niet galopperen....tja, dan toch maar 9-10

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:53

Ja, dat zei Yvonne gisteren inderdaad.

Fenna zei 'Als ik niet op Ronnie had gezeten, had ik wel geruild'. En ik geef haar groot gelijk! :Y)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:13

OOOOOOHHHHHH ik heb zooooo fijn gereden ik heb een nieuw vriendje <3 <3

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:43

Uhm.....en wie is dat nieuwe vriendje??? Gerko of Ziggy? Even er van uitgaande dat je vamos niet reed omdat die al bezet was, je Bob te sterk vindt, zaron al een vriendje is, Omar niet echt aanspreekt, fox vaak niet meehobbelt op de donderdag, tsjimme volgens mij ook niet echt je voorkeur heeft, Adje een eigenwijze drol is die je buiten wel leuk vindt, Tiësto m.i. niet waarschijnlijk is, je avalon te eigenwijs en sterk vond, Arko al een vriend is, Alex net als fox niet echt ingezet wordt op de donderdag ochtend, zizo te springerig, Willem te Willems is, Guus ook vaak rust heeft op donderdag, je Ronnie eerder al leuk vond, maar die ook vaak rust heeft, ik Upps niet helemaal bij je vindt passen. Blijven dus Ziggy en gerko over....of ik moet het mis hebben qua zizo!
Alle merries heb ik maar buiten beschouwing gelaten....
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 07-08-14 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:47

Ohja naam is wel handig he!!
Fout en fout het is Bobseltje *\o/*

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:49

Joh? Ja, hij rijdt wel heel lekker ja! Vond hem na mijn eerste les op hem ook niets. Geen rem, geen stuur....daar kan ik weinig mee! Tweede les ging een stuk beter en vind hem fijn rijden!

Leuk dat je die weer aan je rijtje kan toevoegen! Op wie mocht fenna rondhobbelen?

Maar verder klopte mijn opsomming wel aardig toch??? Of zit ik er helemaal compleet naast?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:57

Hij rijd superlekker! Het kan ook zijn dat hij geen zin had om wat uit te vreten ivm de warmte maar ik ga er vooralsnog vanuit dat mijn rijkunsten ook een beetje geholpen hebben O:) .
In draf probeerde hij wel een paar keer van de hoefslag af te komen en toen werkte het stuur ook niet. Heb ik hem terug in stap gezet, mijn richting op en weer doorgereden dat ging aardig goed.
We hebben alleen rechtergalop gedaan en ik dacht nog van ojee maar ook dat ging aardig goed. Hij is maar 1 keer overgesprongen naar links alleen tegen het einde van de galop werd hij te sterk en te zwaar dus toen heb ik hem in het midden geparkeerd.

Fenna zat op jou schatje!! Eerst wilde ze ruilen maar uiteindelijk vond ze de pown heel erg leuk. En Adje liep echt keurig in een krulletje halfverwege de les zag er echt top uit!

Ja jou opsomming is 100% Milou :D

Ik moet je zeggen dat ik liever in een beginnersles rij dan op donderdag ochtend met een zekere dame voor Vamos die altijd voor je snufferd rijd! (alsof ik zelf nooit in de weg rij.. O:) )

Zaron was zijn ruiter trouwens goed aan het uitproberen in de galop, die heeft Aad nog even rechtgezet.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 16:09

Top hoor!
En die fenna op mijn lieve vriendje :D!

Tja, ik twijfel dus nog steeds voor die donderdagen....als het de beginners zijn die ik denk dat het zijn, heb ik er weinig trek in.....dan vamos maar voor mijn neus.....

Zonnetje was niet echt het zonnetje vanochtend?