Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kvin je mr dapper 
Je wilde toch een paard kopen waar het zadel op zou passen

Ennn, wanneer gaan we eten idd ! Er zit bij de oude haven in Rdam ook een leuk restaurantje waar je heel goed kunt kaas-fondueen, maar ik weet niet of mensen dat lekker vinden? Shabu vind ik ook heerlijk
spettertjuh schreef:Hoe staat het eigenlijk met het eten van de Japanner? Gaat dat nog door in januari of in december? Misschien dat ik dan toch nog meekan.
Marjo_Wystan schreef:Alle paarden wel even snel langs gegaan... (en geflirt) maar van Amber kreeg ik een hartjeskont toegeworpen
zeg pres, bedoel je deze broek met fleecevoering? mondoni gabon http://divoza.com/shop/a.visit/4cf6c178 ... a8c06406e0

maar heb net heeeel dapper gekeken of er niemand stond en nee er stond niemand
en geen voetstapjes in de sneeuw.
Marjo_Wystan schreef:Goedemorgen!!!
Ik ga gelijk weer nr werk toe ....
Nu hebben we echt twee smd-stallen... ypenburg en de woudweg
Makkelijk met bezoekenEnnn, wanneer gaan we eten idd ! Er zit bij de oude haven in Rdam ook een leuk restaurantje waar je heel goed kunt kaas-fondueen, maar ik weet niet of mensen dat lekker vinden? Shabu vind ik ook heerlijk
de kachel is hier hele ochtend kapot gegaan in net weer aan gegaanlekkr werken met jas aan pff
hihi makkelijk met de stallen/kroegentocht!

wordt helemaal shagoo van dat stomme weer..
!
Princesspres schreef:heb wel zin in shabu shabu![]()
inderdaad 2 'smd' stallenhihi makkelijk met de stallen/kroegentocht!
!