Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Rowan is weer lekker bij mij thuis. Hij is superblij om weer thuis te zijn (en ik ook) Hij wil van alles voor mij doen.
Lekker he,dat ie dan weer thuis is.Ik vind het ook altijd weer heel fijn als ie lekker bij mij is.

winnitou schreef:maar hij is ook zo ontzettend lief aan het doen. Maar ook weer het naar bed uitstellen en steeds roepen om nog een knuffel,,, ben de hele avond al met hem bezig, maar nu slaapt ie gelukkig
Nicole1995 schreef:Morgen Lars weer naar school,ga ff mee naar zijn klas.Ook zijn nieuwe juf gedag zeggen.Woensdag gaan ze meteen op kamp,dat doen ze altijd aan het begin ipv aan het eind.Met bonte avond en Lars ziet er tegen op,was aan het begin van de vakantie al aan het huilen hij wil dat niet voor 2 klassen van groep 8 een stukje doen.Ga morgen maar even met juf praten of ze niet iets anders voor hem hebben om te helpen met andere dingen ipv op het podium.Niet iedereen wil in de spotlights staan.
ATE schreef:morgen gaat linda ook weer naar school ook gaat ze snel op kamp weet alleen niet echt waneer hahahahahahahahahha
hoor ik vanzelf wel
nadine die heeft nog 1 week vrij die gaat maandag over een week voor het eerst naar haar nieuwe school
van mij had de vakantie nog wel 6 weken mogen duren hoor heerlijk geen gestres s morgens