Ja, ik zit een beetje in elkaar gedoken, ben me daar wel bewust van, maar is moeilijk om te corrigeren, en ik heb een liesblessure gehad, dus als ik echt bewust met mezelf aan de slag ga en echt rechtop ga zitten, voel ik dat weer in mijn lies, dus dat moet weer gelijkmatig erinsluipen zeg maar.
Oooh okee ! Jaa daar kan ik wel wat mee ! Ik ga zaterdag weer met Andrea mee ff les geven, misschien dat jij dan ook kan ? Of is dat Kirsten haar dag ?
Pebbs
Geplaatst: 14-02-10 11:44
Sabinee__ schreef:
Wat is het allejezus kouddddddddddddddddd
Geen idee, ben nog niet buiten geweest kom net uit bad
Nee, in principe doet Kirst haar als dees haar niet mer doet, dus vanaf 1 maart, en aankomende week doet kirst haar donderdag en zondag. Zaterdag zou ik wel kunnen hoor.
Sabinee__
Geplaatst: 14-02-10 11:45
Pebbs schreef:
Sabinee__ schreef:
Wat is het allejezus kouddddddddddddddddd
Geen idee, ben nog niet buiten geweest kom net uit bad
Lekker hooooorrr ! Ik ben net thuis, stond om 9 uur op stal . Gelukkig heeft Danielle me met de auto naar huis gebracht ...
Oooh okee ! Ja als je zaterdag dan samen met Andrea rijd dan is dat goed. Moete we maar ff kijken wat je fijner vind, liever 1 op 1. of dat ik jullie tegelijk les geef. moet ik wel proberen m'n aandacht goed te verdelen maar das ook weer een goede oefening. Misschien is het beter als we eerst nog even 1 op 1 doen ?
Noortje, ik had je filmpje nog niet af. Heb ik geen tijd meer voor gehad. Dus ik denk dat het pas volgende week wordt omdat ik dan pas weer in Almere ben.
Priscilla, ik zal het proberen om de sneeuw van hier mee te nemen naar daar
Nee oke, maar dan krijg je misschien omdat jij alleen stapt dat ik dan weer teveel met Andrea bezig ga snap je ? Misschien is dan 1 op 1 eerst gewoon nog even beter
Pebbs
Geplaatst: 14-02-10 11:48
Astor schreef:
Noortje, ik had je filmpje nog niet af. Heb ik geen tijd meer voor gehad. Dus ik denk dat het pas volgende week wordt omdat ik dan pas weer in Almere ben.
oh okee...
Anoniem
Geplaatst: 14-02-10 11:49
Astor schreef:
Priscilla, ik zal het proberen om de sneeuw van hier mee te nemen naar daar
Je bent inderdaad flink fanatiek geweest vanmorgen, ik ben al moed bij elkaar aan het rapen om strakjes naar stal te gaan in die vieze kou en sneeuw, heb helemaal geen zin om weg te gaan eigenlijk..
Ik heb ook geen eens zin om weg te gaan uit mijn warme schone kamertje Maar als ik daar eenmaal ben is het natuurlijk ook weer erg leuk en gezellig. Maar wel koud
Nee, dat snap ik helemaal melis, dat heb ik ook, als ik op stal ben, vind ik het ook wel weer leuk, maar om daar naartoe te gaan, en om alleen te gaan heb ik eigenlijk ook niet zoveel zin is, is leuker om met iemand samen te gaan.