LIQUITA schreef:Ja zal ik doen, werk ze voor straks en tot donderdag!!!
dank je! geniet van je vrije middag! btw, heb je al iets van je zadel gehoord?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Ik ben net ff onder de zonnebank geweest,heerlijk.Kon er moeilijk onder vandaan komen hoor zom lekker warm.
Op een of andere manier kan ik het 's middags niet meer warm krijgen. Loop nu met 2 truien over elkaar heen en de kachel op 21 graden (heb er ook een uurtje of wat tegenaan gezeten), maar nog heb ik het koud... erg vreemd en zeker niets voor mij
! Voel me goed hoor, dus ik denk niet dat het met ziek-worden te maken heeft!
Shenavallie schreef:Vanmorgen naast het "vaste kroost" (lees: Maisie, Chicky, Chip & Chicago) ook nog even voor Napoleon gezorgd. Henk zou naar Texel gaan voor 3 dagen en had gevraagd of ik misschien Nappie wilde doen. Geen probleem!![]()
@ Mntj en Nicole: ik vond het erg leuk om de paarden vanmorgen zo te zien rennen en vooral dat Maisie het door lijkt te krijgen, ha ha!
Kijken of ze het de volgende keer weer doet
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben net ff onder de zonnebank geweest,heerlijk.Kon er moeilijk onder vandaan komen hoor zom lekker warm.
Kan ik me goed voorstellen! Ik kom net van de kachel af, maar ook met moeiteOp een of andere manier kan ik het 's middags niet meer warm krijgen. Loop nu met 2 truien over elkaar heen en de kachel op 21 graden (heb er ook een uurtje of wat tegenaan gezeten), maar nog heb ik het koud... erg vreemd en zeker niets voor mij
! Voel me goed hoor, dus ik denk niet dat het met ziek-worden te maken heeft!
Shenavallie schreef:Vanmorgen naast het "vaste kroost" (lees: Maisie, Chicky, Chip & Chicago) ook nog even voor Napoleon gezorgd. Henk zou naar Texel gaan voor 3 dagen en had gevraagd of ik misschien Nappie wilde doen. Geen probleem!![]()
@ Mntj en Nicole: ik vond het erg leuk om de paarden vanmorgen zo te zien rennen en vooral dat Maisie het door lijkt te krijgen, ha ha!
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben net ff onder de zonnebank geweest,heerlijk.Kon er moeilijk onder vandaan komen hoor zom lekker warm.
lekker, dat is mijn wens ook nog, een opklapbare zonnebank voor hier thuis, ga maar weer verder met sparen
Nicole1995 schreef:Hoe gaat het verder met je Winnitou?
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Hoe gaat het verder met je Winnitou?
moe moe en nog eens moe,
Doordat de hechting er uit is kan in mijn hoofd weer allekanten op bewegen, das wel een lekker gevoel, kan ik ook weer auto rijden (als ik het niet verleerd ben)
Moet nu gewoon zorgen dat ik goed uitrust, dus veel slapen, en dat lukt me wel tegenwoordig