spettertjuh schreef:smsjes die ik kreeg die niet voor mij bedoeld waren hahaahaa.......
haha spannend stuur ze naar iedereen ,stuur ze naar iedereen hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:smsjes die ik kreeg die niet voor mij bedoeld waren hahaahaa.......
Lay schreef:Fem wat cool! Heel veel plezier bij hem..
Zoo vandaag lekker gesprongen en als slot een klein rondje park hahaha.. We wouden eigenlijk uit gaan stappenMaar Sieb en Lay dachten daar wat anders van.. Dus nog een lekker galloppie gedaan, tussen de boompjes door nog een drafje gedaan.. En na nog een gallopje waren de damens toch wel moe..
hihi
Nous hoe is het met je scan afgelopen??
haha
Binar schreef:nee Anit je was de 1ehaha
Binar schreef:Raaphorst is vandaag op stal geweest om te scannen (was gisteren iets niet goed gegaan met de afspraak, fout van de kliniek)
Heb ook meteen Biz laten scannen aangezien die ook met een blessure staat![]()
Vick/da was voor beide heren afwachtend positief, want van Toor gaat er ook nog naar kijken, aangezien hij de behandelend arts is...
Helaas is van Toor morgen niet op de kliniek, dus ik verwacht dat ik pas maandag meer te horen zal krijgen!
Wordt nog vervolgd dus....
Balen joh.
Het is een vliegenschimmel, hetzelfde model en temperament als Zaza (uit Frankrijk). Ik ben zo blij
Woensdag ga ik een testritje maken (oke nu klinkt het echt als een auto haha) en de vrijdag daarna zit hij in het buitenland, dus komt hem goed uit als ik het dan even kan overnemen

) is gister gevallen
vera23 schreef:die dikke lompe koe van mij (ukaat) is gister gevallen
dus kon ze niet zoveel kanten op
gister wel die lompe debiel was erg gek gister
pina ook trouwens
met losgooien dan.. maar moet zeggen was ook beetje spookachtig weer gister

spettertjuh schreef:Anietje heb je sms ontvangen maar tel is beetje leeg...... dank je wel...........
KiWiKo schreef: