Mooi zadeltje Do, ben benieuwd, hopelijk past 't goed

Donna, een bokt-verbod? Aaaaaargh, vreselijk! Hoe is het met je voetje trouwens? Is dat vliegenmasker van dabo's design?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb vandaag ook hele grappige foto's gemaakt van Gips en Dandy, ze deden aan carousel.
Echt hilarisch. Ik stuur je ze vanavond of morgen wel! ik heb ook een echte homo foto
Hopen dat hij gaat passen. En idd, is het niet handiger om een VZH te nemen?

Georgette schreef:Roosmarijn, ben helemaal vergeten te vragen of je die cd terug wilt
Ben echt benieuwd hoe de nieuwe A4'tje worden!

). Maar goed, da's een zaak voor later, want we moeten eerst kijken of 'ie wel goed ligt. Hetzelfde zadel in VZH model hebben ze op voorraad, dus die wordt eerst gepast en als het goed ligt wordt het dressuurzadel besteld. Dat moet in principe dan ook goed liggen.

Dominiqueee schreef:@ Xandra: Het is een Harry's Horse zadel.
@ Roos en Annemiek: Dat maakt denk ik niet zoveel uit. Op m'n VZH zit ik ook op dressuurlengte, dus het zal er niet zo raar uitzien denk ik (/hoop ik). Maar goed, da's een zaak voor later, want we moeten eerst kijken of 'ie wel goed ligt. Hetzelfde zadel in VZH model hebben ze op voorraad, dus die wordt eerst gepast en als het goed ligt wordt het dressuurzadel besteld. Dat moet in principe dan ook goed liggen.
Pff, de Sligro kwam wat leveren hoor. Reed met meneertje Nando in de buitenbak, die vond het wel heel erg spannend lag er een keer bijna naast.
Hij kan echt vies gevaarlijk opzij springen.

whaha.. Hij moet nog wel even anti pluis shampoo in zijn haar he?

:

Naturally schreef:Half Robin toen (2005) met JLo
WURMPJE!!
JLo 1 jaar oud
JLo 2 jaar oud
Mama Robin nu

Het is een editie uit 1661, zelfs paginanummering ontbreekt en nu moet ik de regels per akte nummeren omdat mijn citaten natuurlijk wel ergens naar moeten verwijzen. En het zijn ook maar iets van 70 pagina's