Manon_S schreef:Kan ik het dan ook nog sturen Jane?
Ja hoorr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Kan ik het dan ook nog sturen Jane?
terorita schreef:hheeeee jullie hebben een nieuw topic!
zien het nu pas![]()
van haaaarttteeee
Manon_S schreef:Ik vind t wel meevallen![]()
.
En het ligt niet aan mijn tempo of wat dan ook.. ze ging er ook echt in volle vaart op af en toen op het laatste moment.... 
fallenangel3 schreef:@ Nadine.. 9 van de 10 topics die mij aanspreken en die ik lees kom ik jou tegenWat ben jij een superactieve bokker

Broccoli schreef:Ben net bij Fillydale geweest en heb Petrie Hampshire laarzen gekocht. Ik moet ze wel
echt goed onderhouden want er zit een goedkope coating op hoorde ik. Maar de laarzen die ik nu heb zijn echt afgeschreven.
Maar had natuurlijk geen rijbroek aan. Zegt die man: 'ik pak er wel even één van ons.
Wat heb je, maat 38/40?'
- En bedankt. Vond mezelf nog niet dik genoeg.
Nee, ik heb maat 34-36...
Kan ik écht niet gebruiken zo een opmerking nu. Ik moet juist aankomen namelijk.
Kennelijk hoeft dat niet en ben ik al dik genoeg.
(dit gaat alleen over mezelf dus niet over ieder ander met maat 38-40)

Broccoli schreef:Ben net bij Fillydale geweest en heb Petrie Hampshire laarzen gekocht. Ik moet ze wel
echt goed onderhouden want er zit een goedkope coating op hoorde ik. Maar de laarzen die ik nu heb zijn echt afgeschreven.
Maar had natuurlijk geen rijbroek aan. Zegt die man: 'ik pak er wel even één van ons.
Wat heb je, maat 38/40?'
- En bedankt. Vond mezelf nog niet dik genoeg.
Nee, ik heb maat 34-36...
Kan ik écht niet gebruiken zo een opmerking nu. Ik moet juist aankomen namelijk.
Kennelijk hoeft dat niet en ben ik al dik genoeg.
(dit gaat alleen over mezelf dus niet over ieder ander met maat 38-40)
Broccoli schreef:Ja, maar dan snap ik dus niet dat ik van de therapeuten aan moet komen?
Gadver zeg, mijn hele stemming naar de klote.
Elja schreef:Hahahah sam ik lach me rot op jouw pm
fallenangel3 schreef:Broccoli schreef:Ja, maar dan snap ik dus niet dat ik van de therapeuten aan moet komen?
Gadver zeg, mijn hele stemming naar de stinkmodder.
Meis meis meis... ik kan me niet voorstellen wat die k*tziekte met je doet en wss zegt dit jou niet zo heel veel... maar jij bent absoluut niet dik! Echt helemaal niet! Ik hoop dat je dat zelf ook ooit weer eens gaat inzien
Jane_ schreef:Wil je volgende opening er ook in ?
Moet je even een portret en rijfoto van jou en Valeurie sturen

welis waar niet op leur..maar Lady was de lúl

Broccoli schreef:fallenangel3 schreef:
Meis meis meis... ik kan me niet voorstellen wat die k*tziekte met je doet en wss zegt dit jou niet zo heel veel... maar jij bent absoluut niet dik! Echt helemaal niet! Ik hoop dat je dat zelf ook ooit weer eens gaat inzien
Dat hoop ik ook.
De tranen rollen gewoon over m'n wangen.
Sjeetje, ik dacht dat ik verder was.
Elja schreef:wat een leuk dekje hihi

Elja schreef:Ja, groot buikie heeft paardje