Nee, ze wil jou minpunten bezorgen Ik ben trouwens dit keer helemaal voor jou, en hoop dat je eerste wordt.
Sas wil geen eerst worden , anders mag ze niet de volgende wedstrijd op Koos rijden .Ik heb wel weer lastige concurentie hoor dit keer Jack ennuh Pablo en die ander weet ik niet meer .
Verdorie (ik ben echt in een hardwerkende bui, proefwerkweek is weer begonnen. Dan krijg je van dit soort loze berichtjes. Bij voorbaat sorry )
De andere was Manda'tje Ik weet alleen jouw categorie nog Es, verder weet ik niets. Weet niet eens hoe laat ik zelf moet rijden Sinds wanneer rijdt Fenna op prijzenpaarden? Je moet laten zien hoe moeilijk Jack is, R&P heeft nooit gelijk!
Leuk 3fm awards, tegenwoordig heb je inderdaad wel overal awards van, maar ach Ik ben ook even Say No To The Knife aan het kijken. Hoor ik nou dat ze uit Kattuk komen. Gisteren was Sascha Visser daar ook al op bezoek. Geliefd tv-dorp
Maar natuurlijk is het een geliefd dorp . Weet je wel niet hoe geweldig Katwijk is . Goede morgen trouwens . Ik ben weer aanwezig op de stage (zoals jullie merken ).
Mariet schreef:Wie is die R&P toch Dat vraag ik me ook al eeuwen af OOk goedemorgen het einde van de vakantie en begin van een lange nieuwe werkweek