schouwse ruiters topic....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marei

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:23

Hier is het ook niet bepaald vakantie,hoor.
Ik heb het de laatste weken alleen maar druk gehad met grote en kleine kinderen en hun logeerpartijtjes hier en bij anderen Tong uitsteken
Was wel fijn want ik kon lekker overdag naar Spirit.Nu kan dat alleen s'avonds als Henk thuis is.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:24

Onze 3 weken zitten er ook op, nog 2 weekjes en dan begint de school weer, ook iets om niet naar uit te kijken........
We zijn een week in Vierhouten geweest(veluwe), heerlijk gereden, gemend en niks gedaan, zijn zulke leuke weekjes, zo met je knollies.
Vanochtend ook maar es een bosritje gemaakt, veel meer zit er gewoon niet in, na de vacantie moet hij eraan geloven,dan gaan we weer es wat doen ipv ons volvreten.....

Erst maar ff die wolstand eruit, hoop dat dat verlichting geeft, zou mooi meegenomen zijn als hij daarna als een trein loopt(droomt verder)
Komen jullie nog naar de Burgsche dag zaterdag, altijd leuk, zeker op het paardenveld bij de grote tent.
Ik trek mijn spaanse jurk weer ff uit de mottenballen, doe met Gerrit mee met de rassenpromotie/defile, Cleo huppelt erachteraan op Lola, ziet er altijd wel leuk uit, dat grut.
Verder is het wel altijd hetzelfde, maar toch leuk, nu nog een mooi zonnetje...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:37

hey marion jij moet ook mee doen ey!! ik zit na jullie, moet mn kur tuffen whihi!! dus ik ben "nieuw"

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:39

Jow schreef:
hey marion jij moet ook mee doen ey!! ik zit na jullie, moet mn kur tuffen whihi!! dus ik ben "nieuw"

Hee leuk Jolanda, toch weer es wat nieuws, die friezencarroussel hebben we nu ook wel gezien ieder jaar hetzelfde........

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:41

nou uuh verwacht van mij niet teveel, hihi die van mij vind alles spannend! en heb mn kur nog maar 1 x gereden haha!!

weet iemand of je voor sponsoring ook een rijjasje kan laten maken dus bijv andere kleur kraag en logootje op borst? weet niet of dat mag in de dressuur?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:52

Hey...
Pfff kom ik gisteravond terug van Engeland (uitwisseling met Hatfield) krijg ik direct allemaal slecht nieuws te verwerken...
M'n oma ligt nog steeds in het ziekenhuis, en ze gaat veel minder vooruit als eerst. Ze had dus kanker in haar darmen, het gezwel is verwijdert, maar het blijkt dus behoorlijk uitgezaaid te zijn. Moeder van een van m'n beste vriendinnen ligt op het moment ook in het ziekenhuis, en van een andere vriendin heeft de vader op vakantie iets aan z'n achillespees gekregen. Die is daarvoor geopereerd. En tot overmaat van de ramp was m'n zusje rat ziek. Verlamd ofzo... Die is dus vanochtend ingeslapen...

Pff ik heb het dus echt even niet meer....

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:06

Hey Miss_Malfoy,wat een nare berichten allemaal Verdrietig . Ik wens je veel sterkte voor je oma toe en breng maar wat extra tijd met haar door in deze verevelende periode.

Hopelijk kunnen je vriendinnen en jij elkaar een beetje steunen en opbeuren..

Rat van je zusje is natuurlijk ook niet leuk,m'n kinderen hebben allebei ook een ratje en vooral Roelon is helemaal verknocht aan zijn 'Ratata'.Jammer dat ze niet zo oud worden,hé.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:25

dat zijn geen leuke berichten zeg, sterkte met alles joh !!

Ja wij zijn op de Burghse dag, doen alleen weer niet zlef mee, was nog even spannend hoe Dream zou opknappen. Had achteraf dus wel mee kunnen doen, maar lekker kijken naar anderen is ook leuk ! neem dit keer wel mn stoeltje mee, dat zeg ik ieder jaar en ieder jaar vergeet ik het weer. Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:43

karin kom je ook naar mij kijken Haha!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:50

Jow schreef:
karin kom je ook naar mij kijken Haha!

ja, wat dacht jij ?? Haha!

Hoe laat moet je ? In de grote ring ?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:21

geen idee.. ik rij 20x60 en carolien 20x40

mn pa komt waarschijnlijk ook kijken.. zucht haha

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:36

Geen leuke berichten Miss_Malfoy.

Hoe laat staat het allemaal te gebeuren morgen.
Ga eerst de hele ochtend lesgeven, maar als ik daarna nog een beetje puf over heb dan wil ik eigenlijk s'middags nog wel even gaan kijken, altijd leuk de Burghse dag!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:08

Heb nog geen programma gezien, weet dat ik rond 12.30 act de presence moet geven, gelukkig wordt er niets van me verwacht, beetje rondrijden en Gerrit enigzins ontspannen zien te houden, en zijn spaanse looks tonen.......

Eerst lekker lessen sóchtends, is de druk er ff af voor meneer,al die drukte....

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:40

Dankjullie Lachen

Sucses met je kür dan trouwens jow!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:22

En,Jow en Mammaslamma;Hoe was het op de burghse dag?
Ik ben zelf helaas niet gaan kijken,andere dingen moesten gedaan worden..

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:42

Ben ook niet geweest, in slaap gevallen op de bank!
En karel heeft me lekker laten slapen.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:00

bij mij ging t wel wat ik van omstanders begreep ze was alleen eruuugg gespannn Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:03

Ik vond het leuk om te doen, duurde wel ff, veel rondjes gestapt en veel bekijks.......
Gerrit vond het wel spannend, daar wordt hij dan heel stug van, voelt geen been meer enzo, maar hij bleef wel braaf verder.

Jow dér kur ging prima, Sun was in mijn ogen niet hyper, zag er mooi uit, ben altijd jalours als ik een paard zie wat zo lekker los loopt en zo mooi verruimd.

Verder was het als altijd, gezellig, veel oude bekenden, veel bier en een hoop slap gelul.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:08

was zeker leuk !!! Ik vind het altijd zo'n lekkere ongedwongen sfeer en de kur was mooi, Jow! heb hard gejuicht !!
En ik heb denk ik Marion ook wel gezien, met je mooie jurk ! Leuk, pittig paardje heb je ! Haha!

Vond Carolien dr kur ook leuk, mooie Friese hengst!!
Lag misschien aan mij, vond alleen dat ie met de achterhand zowat niet van de grond kwam....vooral in galop.
Maar plaatje om te zien. Pling
Tonnenrace met de Belgen is mijn favo en mn zoontje vond het staan op het tapijt topsport, maar hij deed het wel ! Haha! Die Belgen vliegen dan in galop weg, dus zet je schrap, je kuukt er zo vanaf !!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:28

dank je marion! je bent mooie combinatie zo in jurk enzo, echt in stijl! ik had meer zoiets van.. wat vinden die mensen nou aan een dressuurkur maar had heel veel leuke reacties gehad en dat ze sun zo mooi vinden. ze was alleen zooo bang van vliegend tapijt en die ploeg.. ze voelde heel gespannen aan maar conchita heeft t gefilmd en voor t beeld valt t inderdaad dan mee.. heb alleen dan zoiets van ik weet dat ze t nog net een tandje beter kan..

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:01

Zo te lezen een geslaagde dag geweest,dus!
Dat vliegend tapijt was een paar jaar geleden ook op Grol en daar wou Amber niet meer vanaf,die vond dat natuurlijk prachtig Haha!

[ze was alleen zooo bang van vliegend tapijt en die ploeg.. ze voelde heel gespannen aan maar conchita heeft t gefilmd en voor t beeld valt t inderdaad dan mee.. heb alleen dan zoiets van ik weet dat ze t nog net een tandje beter kan..]

Kun je nagaan hoe ze daarmee te maken hebben op de Olympics!

@Shan;weer mooie foto's in je profiel,hoor.Die regen foto vind ik echt wat hebben en die collage-poster is heel mooi.Ze heeft toch iets van een ramsneus hogerop,kan dat op een beetje koppigheid duiden? Knipoog

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:04

Hahaha, dat duidt erop dat haar moeder een tuigpaard is! Haha!

Maar het zijn leuke plaatjes weer idd.
Ik vind zelf die regenfoto ook erg gaaf!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:00

ooo die 1e foto ( regenfoto) is geweldig en helemaal mijn type paard! Go jij! Go jij!
Ik weet dat ik die liefde niet met veel mensen deel, maar ....helemaal leuk !! Haha!

love_marnixJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 13:14

Ik meld me ook hier

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 15:34

hallo, stel je even voor:)