RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:44

Wat lees ik nou, rally kreupel? Spelen zn hoefjes weer op? Hij is gevoelig voor rotstraal dacht ik (heb het iig meerdere malen gezien bij em sinds ik dr rondloop)

Melina en Kiduna klinken allemaal leuk! Jammergenoeg ben ik te zwaar voor de friesjes :(

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:40

We dachten beiden aan het eind al, dat we jou gezien hadden. had jij gisteren toen een blauwe jas en een bril met rood krullerig haar?
jy zou er dan toch ook wezen tamara?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:46

Geen idee wat Rallywood precies heeft, maar hij moet in ieder geval met 1 van zijn voorbenen in de soda staan.

En jup, dat was ik, alleen heb ik niet echt rood krullerig haar maar dat lijkt soms wel zo door de zon. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:52

_Mara_ schreef:
Maar die voelde ik al aankomen dus ben netjes blijven zitten. (ik wel hehe :P )
:o

Zag er netjes uit, Mara! Hier en daar wat bokjes, maar dat is Melina :D . Je kon in ieder geval wel de rem weer vinden :D .

Ja, Rally is weer kreupel. Ik weet niet of het weer rotstraal is, ik hoorde dat hij een warme hoef had en hij liep niet goed. Zou kunnen!

En Melina en Kiduna zijn echt geweldig, maar dat vind ik eigenlijk van alle Friezen. En zoooveel andere paarden eigenlijk, hihi. Alleen kan ik het (nog) niet zo goed vinden met Rallywood, Oppy, Bram en Bravour. Ik vind ze hartstikke lief, maar ik kan ze niet zo goed rijden. Rallywood bokt bij mij altijd, Oppy krijg ik niet lekker ontspannen aan het lopen (hoewel ik er denk ik al 2 jaar niet meer op heb gereden) en Brammetje doet bij mij altijd waar hij zelf zin in heeft. Als ik 'links' zeg, dan loopt Bram gewoon rechtdoor. En Bravour, tja. Die kan ik ook niet zo mooi rijden zoals ik hem bij anderen zie lopen. In stap en draf gaan we absoluut niet harder dan hij nodig vindt (en dat is niet zo hard }:0 ), maar in de galop wordt hij wakker en zet hij het soms op een hollen. Althans, dat waren mijn laatste herinneringen aan hem.
Gisteren moest ik er toch echt aan geloven: voor het eerst sinds eeuwen mocht ik weer een keertje op Bravour. In stap ging het in het begin redelijk, na een paar tikken was hij redelijk voorwaarts en het eerste rondje draf ging ook wel lekker. Ik werd al gauw bij Inge geroepen, want er moest even een slof aan. Vond meneer niet zo leuk, hihi :D , hij ging meteen een beetje drammen. Maar het ging steeds een stukje beter en hij was best voorwaarts. Ook de galop ging wel redelijk, ik was eerst iets te voorzichtig omdat ik bang was dat hij er vandoor zou gaan (en om nou twee keer achter elkaar van een paard te vallen... :+ ). Gelukkig was hij braaf, dus toen durfde ik er wat meer aan te rijden. Al met al ging het eigenlijk wel lekker! Hij liep niet als Salinero door de bak, maar ik heb wel erg lekker gereden. Bravour kan ik van mijn 'met-dit-paard-kan-ik-het-niet-zo-goed-vinden-lijstje' schrappen. Hoewel hij me nog wel twee keer keihard op dezelfde plek in m'n arm beet. -:(-
Nou ben ik alleen wel een beetje bang dat ik binnenkort op Rallywood mag. Ontzettend lief paard en in stap en draf vind ik hem zooo fijn, maar blijkbaar heb ik toch een buitenbeen dat niet goed stil ligt. Hij bokt bij mij altijd. Niet dat ik het bokken eng vind, maar ik baal er altijd zo van als ik het weer niet goed doe. Misschien toch goed als ik er binnenkort toch een keer op mag, misschien gaat het wel goed en kan hij ook van het lijstje worden geschrapt :Y) .

Donderdag ga ik voor het eerst sinds duizend jaar weer lekker op stal helpen. Er is dan ook een wedstrijdje van de F3 en F4 en ik moet nodig m'n inhaalles rijden. Heb er zin in!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:59

Bravour zag er vet netjes uit! Die slof vond die geloof ik niet zo grappig nee maar je hebt hem echt super netjes gereden. :D En donderdag inhaalles, heb je gezegd op wie je wilde? Melina of Kiduna ofzo... :+ Ach, ik denk dat je daar zowieso wel op komt, de andere paardjes zullen wel meelopen met de les. En anders zeg je Harvey! O, nee maar die doet zeker mee met wedstrijdje hmm,, James ook... hmm dan moet je toch maar op de 'volwassen' paardjes rijden. ^^ Alvast veel plezier, weet niet of ik komt, ligt aan het weer denk ik. }:0 Heb geen zin om weer door de regen te moeten fietsen. =P

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:07

je noemt ook wel een paard lastpakjes op!
Rally met zn gebok (volgens mij doet ie dat tegenwoordig vrijwel bij iedereen? iig 1 bokje?), bram met zn "ik luister echt niet naar jou" acties en oppy en bravour...tja beide niet de makkelijkste om aan het lopen te krijgen!
Bram heb ik alleen problemen mee om hem mooi te laten lopen. Krijg hem meestal wel ontspannen en braaf maar keurig aan de teugel is onmogelijk voor mij. Oppy zwijg ik al helemaal over :D
Bravour is bij mij erg wisselend maar meestal erg traag.
Je bent dus niet de enige met problemen met deze paarden hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:20

Haha, gelukkig :D . En nee, Mara, heb geen verzoekjes ingediend :P . Ik hoop dat je komt, zou gezellig zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:24

Te regenachtig blijkbaar, want ik heb je niet gezien, Mara! :) Gelijk heb je, blegh wat een weer vandaag.

Vandaag werden er dus F3 en F4-proefjes gereden. Echt een gekke dag is het dan. Eerst was het heel rustig en stil op stal, toen kwamen er opeens allemaal (beetje zenuwachtige :D ) kindjes, daarna natuurlijk heel druk omdat iedereen op tijd op z'n paard moet en op tijd in de bak moet zijn, en dan is het weer stil. Hihi! Hoewel het wel erg koud was, was het wel heeeerlijk om weer een keertje op stal te komen helpen. Ik heb ook een paar proefjes in het juryhokje gezeten om weer wat op temperatuur te komen en daar mocht ik schrijven :) , echt leuk is dat!
Ik mocht ook nog even rijden en ik had de keuze: Partyman of Kanjer. Poeh wat een moeilijke. Maar toen noemde Ini ook Islotti en toen dacht ik 'Jaaaaaaaaa!' Haha! Heerlijk om daar weer een keertje op te rijden, dat is echt al iets van 3 of 4 jaar geleden volgens mij! Ze was hartstikke fijn en braaf, wat kun je daar lekker mee rijden, zeg.

Whieeee zin in maandag!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:00

Hehehe nee sorry, het weer was niet helemaal zoals ik wilde en ik moest eigenlijk nog héél veel voor school doen. En ik dacht, ik mag het dit keer neit ontlopen. ^^ En op Islottie, vet leuk! Hahaha en Partyman of Kanjer, een moeilijke keus.... van wie zal je eerder afvallen. :+ Heb ook zin in maandag alleen nu nog het weekend doorkomen, kreeg net een mailtje of ik zondagochtend om 9 uur ook wilde werken en ik moet zaterdagavond ook al. Maar ik doe het maar, er moet toch geld op mijn rekening komen he. :Y) En dan nog al dat schoolwerk pff, nouja al mijn modules zijn af nu alleen nog boekverslagen, filosofiepresentatie en literatuurgeschiedenis. Help! Ik heb een manege nodig! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:55

_Mara_ schreef:
Hahaha en Partyman of Kanjer, een moeilijke keus.... van wie zal je eerder afvallen. :+

Dat was eerlijk gezegd wel mijn eerste gedachte :o :D . Hihi.
Oef, veel werken dus! En wat betreft de drukte met school, pfff. Ik ken het. Ik ga weer 'lekker' aan m'n boekopdracht :z . Succes met werken en alle drukte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:38

En wederom heerlijk gereden! :) Vandaag weer op Melina, oeh, ik kneep 'm toch wel een beetje bij de galop. :o Gelukkig ging het goed, ze heeft niet gebokt (wel bijna, hihi) en ik had het tempo dit keer gelukkig onder controle. We gingen nog steeds wel een beetje hard in galop, maar er zat nog wel een rem op. Ik was nog wel wat voorzichtig (omdat ik dus vorige keer door haar was gelanceerd), maar gelukkig was ze braaf dus het vertrouwen is weer terug! Ik dacht altijd dat ik geen favoriet had op de manege, maar ik denk nu stiekem dat ik Melina wel een beetje het allersuperfantastischgeweldigst vind. :+:

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:02

Je had Melina echt vet netjes aan het lopen! Het zag er een stuk ontspannender uit en ze ging niet zo hard als bij mij. ^^ En je mag Melina als lievelingspaardje hebben hoor, ik vind der wel leuk maar ze is niet echt mijn paardje. Ze is mij een beetje te snel en 'wiebelig' . }:0

Ik zou eerst op Kiduna mogen maar Inge zei dat ik dan wel heel rustig aan moest doen, ik had zoiets van: "Oke? Dat hoor ik wel als ik in de bak ben." Maar zover kwam het niet eens want ik kwam een verdwaalde Evelientje tegen en die zei dat ik op Partyman zat. Dus wij weer met z'n allen naar boven en jep, ik moest op PM. Ini vond Kiduna nu toch eigenlijk wel te dik worden en niet meer geschikt om in de lessen mee te lopen, dus daarvan. Ik PM ophalen uit de oude stal, ondertussen moest ik nog hooibalen verslepen en het was al tien voor zes voordat ik PM eindelijk kon gaan poetsen. Het leek wel alsof die met z'n benen in een moeras had gestaan, jemig wat waren die vies. Ik was uiteindelijk niet heel laat in de bak en we konden gaan rijden. Hij was echt super fijn, hij zat links wel weer enorm vast maar op een gegeven moment viel het me niet meer op omdat die links ook lekker nageefelijk en buigzaam was. :D We meosten op de grote volte en hij leek super begrenst op de buitenteugel, dat zei Henrieke in ieder geval. Maar het kwam toch vooral omdat die links zo vast zat en dat vast pakt en daardoor die teugel direct begrenst was. :+ Maar nu weet ik wel hoe het voelt als je paard begrenst is. ^^

Hij was echt super fijn alleen ik vond de les niks. We meosten zonder beugels galopperen en daar had ik gewoon geen zin in. Hij sprong eindelijk precies op mijn hulpen aan en ik had hem lekker onder controle en toen meosten de beugels uit. Het was niet dat ik niet durfde of bang was, ik kan best zonder beugels galopperen maar ik had daar gewoon geen zin in. Heb jij ooit Anky zonder beugels door de bak zien galopperen in een wedstrijd? Ik niet. :Y) Nee, Partyman en ik waren meer in een privéles bui, hij was gewoon zoo fijn en ik wilde gewoon echt lekker aan het werk gaan maar dat zat er niet helemaal in dit keer. Hopelijk een volgende keer beter. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:27

Thanks, Mara! PM zag er super uit, maar ik had inderdaad al begrepen dat het niet helemaal jouw les was :D

Oeh, gisteren was wel even hard werken, ik was echt uitgeput toen ik weer thuis kwam :D . Ik mocht op Isa, een pony! Ze staat nog niet zo lang op stal, die nieuwe buurvrouw van Rallywood maar dan wel een paar maatjes kleiner :P . Het is een leuk diertje, maar ze heeft wel pit, poeh! Ik moest even wennen aan het snelle lichtrijden, aan haar hoge tempo en vooral in het begin was er nog veel spanning, maar gelukkig ging het al gauw wat beter. Althans, tot de galop. Want poeeeeh, wat gingen we hard in galop, zeg :o . De linkergalop ging nog wel, we gingen wel hard maar er zat tenminste nog een rem op. Maar rechtsom ging het echt niet goed, ze ging veel te hard, maar als ik haar tegenhield, gooide ze haar hoofd in de lucht en ging ze de lucht in. Ik werd echt gelanceerd :o . Ongecontroleerd dus en met veel te veel spanning, niet goed :n . Omdat we zo hard gingen, hield ik haar tegen, maar blijkbaar deed ik dat te veel want ze ging dus de lucht in. Maar toen ik haar wat meer los liet, ging het hoofdje wel weer op normale hoogte, maar toen gingen we veeeeeeeeeeeeeeeeel te hard. Ook niet goed dus. Achteraf gezien had ik er wat teugelhulpen tijdens de galop betreft net tussenin moeten zitten, iets subtieler en tegenhouden en weer loslaten. Jammer dat dat zo rampzalig ging, verder ging het eigenlijk wel lekker en ik vond het wel heel leuk! Maar die galop, ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Moeilijk, moeilijk, moet nog veel te veel leren en ik heb nu nog maar 7 lessen! Ik ga toch niet doorrijden tot de zomervakantie, simpelweg omdat ik daar het geld niet voor heb. Straks ga ik op kamers en dat is helaas ook niet gratis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:00

Woow, het wordt wel een beetje dood hier :P

Gisteren mocht ik weer op Isa! Ik dacht, neeeeee, straks gaat het weer zo slecht met die galop, weer zo ongecontroleerd. Maar dit keer viel het mee. In het begin van de les voelde het meer gespannen dan de vorige keer, maar dat kwam waarschijnlijk ook door mezelf. We hebben alleen linksom gegaloppeerd en dat ging gelukkig best goed. Nog steeds gingen we veel te hard, maar we gingen niet meer de lucht in en ik had niet het idee dat ik uit een kanon vloog, zoals het vorige keer voelde. Leuke pony is het eigenlijk! Ook heel lief hoe ze met grote ogen steeds naar Livius zat te kijken, hihi. En ze probeerde steeds in de kantine te kijken :D . Lieve pony, maar ik kan haar nog niet gecontroleerd laten galopperen :P .

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:21

Hahahaha, ja grote ogen heeft ze wel ja. ^^

Nou, ik kon uiteindelijk dus wel rijden (ini wil namelijk mijn laatste 5 lessen spreiden over het 'seizoen') en ik keek naar het schrift en daar stond, Tamara:.........................Bram
Omg, ik was zo blij dat die niet meer meeliep in onze lessen (sorry O:) ) en ja hoor, ik mocht erop. Tamara die totaal geen Bram fan is, als je hem dan eindelijk gecontroleerd door de bak hebt lopen kan ik er voor de rest ook niks meer mee. Ik naar Bram, stond die alweer achterstevoren in ze stal. Nou, het kon me allemaal niet boeien dus ik liep gewoon zijn stal in en pakte hem beet. Geen gezeur vandaag. :Y) Bij het zadel opdoen was ik wat minder stoer want hij begon door zijn stal te zwalken en met zijn rechterbeen een zwembeweging te doen. (lees: poging tot trappen) heb Eef hem toen maar laten vasthouden en toen deed meneer het niet meer. Nou, ik erop, natuurlijk gingen we aardig hard maar toen ik me teugels oppaktte gingen we direct een versnelling langzamer. Even kort over de les, het viel wel mee, af en toe negeerde die me af en toe en probeerde hij onder het werk uit te komen door zijn hoofd in de lucht te gooien en gewoon heel hard te gaan lopen. Vooral bij het wijken, dat vindt meneer niet zo leuk al lukte het wel een paar keer. Gaf soms zelfs een beetje na. ^^ Alleen bij de galop ging het fout, we zaten in de 2e groep en meneer had direct door dat we moesten gaan galopperen dus ging zijn hoofd in de lucht en gingen we alle kanten op. Ik moest dan maar blijven meedraven maar dat werkte ook niet, we gingen echt alle kanten op behalve de kant welke ik wilde. Dus ik ging maar stappen. Moest daarna apart galopperen en dat ging wel netjes. :) Het was mijn laatste les op Bram zei Ini en het viel uiteindelijk wel mee. Maar Bram is nooit mijn lievelingspaard geweest en zal dat ook nooit worden.

Volgende week hoef ik waarschijnlijk niet te rijden, dus geen verhaaltje van mij dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:52

_Mara_ schreef:
Bij het zadel opdoen was ik wat minder stoer want hij begon door zijn stal te zwalken en met zijn rechterbeen een zwembeweging te doen. (lees: poging tot trappen).
:') _O- , haha, ik zie het gewoon zo voor me, hahaha :D . Wel fijn voor je dat het je laatste les was op Bram. Ik weet dat jij en Bram niet echt een klik hebben :P . Ik heb je niet zoveel bespied, want toen jij moest galopperen moesten wij doorzittend draven en dat vatte Isa op als een aanwijzing tot nog een galopje en dat wou ik niet :Y) . Maar voor zover ik je heb gezien, ging het wel goed! Je stond zelfs stil _/-\o_ , hihi.

De rest van de groep ging ook super! Nini liep geweldig te sjouwen en Rallywood liep supernetjes en bokloos z'n rondjes, Anne kan hem zooo mooi rijden!

Volgende week ben ik er waarschijnlijk ook niet, ik hoef dan niet te rijden tenzij Ini nog belt.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:38

Hahaha jij ook alleen op belletje rijden? Denk dat ze het bij jou ook aan het spreiden is en ik denk dan samen met mij zodat we nog samen rijden. ^^ Maar dat is maar een theorie hoor. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:25

Jep! Ja dat zou kunnen, het klinkt als een geloofwaardige theorie -:) , hihi. Ik heb het alleen liever niet, voor een keertje vind ik het niet zo erg, maar ik vind het toch fijner om gewoon wel elke week te rijden. Het nadeel daar aan is dat het dan wel sneller afgelopen is, maar anders moet ik elke keer weer zo wennen. Nou ja, we zien wel ;)

En er staat een cadeautje achter je naam want het is jouw verjaaaaardag! GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD! *\o/* :):) :D *D :) :# :)) _/-\o_ :j :)ddd

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:49

JAAAAAAAAAAAA TAMARA IS JARIG EN HEEFT WEL 100 POSTS!

Haha zohee :P Gefeliciteerd! :)

Heeft Ini het eigenlijk nog wel eens over mij? :P Dat vroeg me ik af :P Evelien, klik eens op zoeken en typ in 'tekentopic'. Er staat me iets van bij dat jij ook tekent :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:14

Hahaha niet eens gezien dat ik ook precies 100 posts heb. ^^ Maar bedankt en uhm.... Ik heb Ini niet meer horen praten over je. Sorry :P En waar blijven nieuwe foto's van jou en Kwal? Ik wil foto's zien! En niet van die inieminie avatar foto's, nee Real foto's. Pimp je profiel eens joh! :+

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:36

Die heb ik pas gepimpt, ik ben alleen nog niet klaar :P Ik moet indd snel eens foto maken, het probleem is alleen dat ik niet kan rijden thuis ( baggerzooi ) en dat als ik les heb het te donker is in de binnenbak om goede foto's te maken :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:23

Jaaa, ik ben ook wel benieuwd naar Kwalfoto's! :D Hoe gaat het met jullie? Je springrecord alweer verbroken?
QualityLover schreef:
[***], klik eens op zoeken en typ in 'tekentopic'. Er staat me iets van bij dat jij ook tekent :D
Ja klopt, ik teken ook! Maareh, heb je misschien een link? Of kun je uitleggen welke van de 159 zoekresultaten ik moet hebben? :Y) :D Ik heb alleen nog nooit iets geplaatst hier op bokt. Ten eerste omdat ik dat gewoon niet durf maar ook omdat ik het gewoon niet kan :o }:0 . Ik krijg al met moeite foto's op bokt, laat staan tekeningen. Maar wie weet binnenkort een keertje, we hebben nu een scanner! Ik snap hem alleen nog niet helemaal (lees: helemaal niet), hij scant wel, maar besluit dan zelf waar hij de scans opslaat en ik kan ze never nooit meer vinden ;) . Het kan dus nog wel even duren voor er iets van mij op bokt staat :P . Hoe gaat het met jouw creatieve uitingen? 8-)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:36

Hehehe, als het goed is kan je altijd/meestal beslissen waar je je dingen opslaat. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet ook altijd meer weet. Dan ga ik gewoon naar de zoekoptie van de computer en probeer de naam van het bestand te vinden. ^^

Maar je moet je werken showen eef! Je bent echt super goed! En wie weet, bied iemand je wel een baantje aan voor later. ;) :P :D

En oee ik ben zandkoekjes aan het maken. Helemaal volgens jou recept in de krabbel. ^^ Behalve dat ik bruine bastardsuiker heb ipv witte, maar dat komt omdat we alleen bruine hebben. ^^ Het staat nu in de koelkast op te stijven (mooi woord :+ ) en dan zometeen lekkere kruiden er doorheen gooien, kaneel enz. En dan maar hopen dat ze nu WEL lukken. Anders ga ik huilen!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:32

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:14

loveshadow schreef:
Jaaa, ik ben ook wel benieuwd naar Kwalfoto's! :D Hoe gaat het met jullie? Je springrecord alweer verbroken?
QualityLover schreef:
Evelien, klik eens op zoeken en typ in 'tekentopic'. Er staat me iets van bij dat jij ook tekent :D
Ja klopt, ik teken ook! Maareh, heb je misschien een link? Of kun je uitleggen welke van de 159 zoekresultaten ik moet hebben? :Y) :D Ik heb alleen nog nooit iets geplaatst hier op bokt. Ten eerste omdat ik dat gewoon niet durf maar ook omdat ik het gewoon niet kan :o }:0 . Ik krijg al met moeite foto's op bokt, laat staan tekeningen. Maar wie weet binnenkort een keertje, we hebben nu een scanner! Ik snap hem alleen nog niet helemaal (lees: helemaal niet), hij scant wel, maar besluit dan zelf waar hij de scans opslaat en ik kan ze never nooit meer vinden ;) . Het kan dus nog wel even duren voor er iets van mij op bokt staat :P . Hoe gaat het met jouw creatieve uitingen? 8-)

Wie had er ook alweer een 10 op tekenen? O:) :P