Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
corinatoet schreef:ja ik baalde er ook van, dat ik gewoon te laat was, maar goed naar mijn idee hield ik het goed in de gaten en van de één op de andere dag was het vieze natte mok over zijn hele kootholte en een dag later was het naar binnen geslagen en bloedvergiftiging, ik heb van de da toen ,een fles gekregen wat goed hielp weet even niet meer hoe het heet,
Ik ben toch voor de foto gegaan, die ik eerder als een soort van kerst kaart hier op bokt heb geplaatst. Ik zat heel erg te twijfelen of ik hem in zwart-wit of sephia zou doen, maar heb toch voor sephia gekozen. Ben heeel erg benieuwd! Het heeft even geduurd, maar dan heb je hopelijk ook wat, haha! Het zal nu rond de feestdagen wel langer duren voordat ik heb thuis heb. Ik wacht heeeeeeeeel (on)geduldig af
Reentjuh schreef:corinatoet schreef:ja ik baalde er ook van, dat ik gewoon te laat was, maar goed naar mijn idee hield ik het goed in de gaten en van de één op de andere dag was het vieze natte mok over zijn hele kootholte en een dag later was het naar binnen geslagen en bloedvergiftiging, ik heb van de da toen ,een fles gekregen wat goed hielp weet even niet meer hoe het heet,
Hydrocortiderm?? (als ik het goed schrijf, hihi) Ik denk dat Whis dat niet mag gebruiken vanwege de drachtigheid.
Ik krijg er steeds meer verstand van, haha! Reentjuh schreef:corinatoet schreef:ja ik baalde er ook van, dat ik gewoon te laat was, maar goed naar mijn idee hield ik het goed in de gaten en van de één op de andere dag was het vieze natte mok over zijn hele kootholte en een dag later was het naar binnen geslagen en bloedvergiftiging, ik heb van de da toen ,een fles gekregen wat goed hielp weet even niet meer hoe het heet,
Hydrocortiderm?? (als ik het goed schrijf, hihi) Ik denk dat Whis dat niet mag gebruiken vanwege de drachtigheid.

vandaag ook een fijne dag gewenst.
corinatoet schreef:zo zeg wat een lekker weer was het vandaag, heerlijk ritje gemaakt met ireen, uh froukje was een beetje wild hihi het was wel heerlijk
waar was je nou es, dan had je mee kunnen wandelen, met ashje die moest nog naar buiten,
Maar ze heeft lekker d'r benen kunnen strekken op de zandvlakte en Farno ook, hè Corina! Was wel hard nodig geloof ik, hihi!