Ik las het verkeerd, althans ik zat er niet met mijn gedachte bij. Ik dacht dat je het over dat konijn had
Ik al denken
die past daar toch nooit doorheen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik las het verkeerd, althans ik zat er niet met mijn gedachte bij. Ik dacht dat je het over dat konijn had
Ik al denken
casperrr schreef:Ik las het verkeerd, althans ik zat er niet met mijn gedachte bij. Ik dacht dat je het over dat konijn had
Ik al denken

die maakt een grapje 

En een zak wortelen erachteraan
Jaaaaren geleden, alweer 22 jaar, heb ik op Manege Scheldestad leren paardrijden. Op Lucky en Lady, maar die zullen inmiddels niet meer leven, denk ik. Later gereden op paarden met klinkende namen als Max, Forga, Pinotte, Ramon, Olivia (die jullie ook nog kennen), Laika, Piccolo, Clowy, Vincent, Whisky, Viola, Domino, Smokey (ja ja, hij bestond echt), Prince en nog veel meer, waar ik zo snel even niet op kan komen.

Of ben ik nu gek?
) en in de lijst met namen nog niet, maar in de laatste nieuwsbrief staat hij wel gewoon genoemd. Als t vriendje van Wis, zonder kwaaltjes

Ze verdienen ook echt wel een lekker pensioentje!
En anders kom ik er ook maar 1x per week haha!
Ik zal vanavond eens een mooi topicje openen, jullie gaan er dan wel in posten hoor

)