Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:maar hoezo ? morgen ochtend ?
LIQUITA schreef:Nu wel:
LIQUITA schreef:ATE schreef:maar hoezo ? morgen ochtend ?
Gewoon..ik ben vrij, dus was even benieuwd of er iemand morgenochtend op de manege is.
LIQUITA schreef:GoedemiddaG!!!
Wie zijn er allemaal morgenochten op de manege?
Shenavallie schreef:Ik ben er 's middags pas... heb een afspraak morgenochtend. Maar vrijdagochtend ben ik er wel, want dan heb ik met ene Petra afgesproken
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:GoedemiddaG!!!
Wie zijn er allemaal morgenochten op de manege?
Ik ben er 's middags pas... heb een afspraak morgenochtend. Maar vrijdagochtend ben ik er wel, want dan heb ik met ene Petra afgesproken
LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik ben er 's middags pas... heb een afspraak morgenochtend. Maar vrijdagochtend ben ik er wel, want dan heb ik met ene Petra afgesproken
Haha...idd...hoe laat?
ATE schreef:ik ga vanavond mijn haar laten doen bij sandra hoop dat het mooi wordt
Shenavallie schreef:Mijn broer belde met een heel lief voorstel, nl. dat hij me graag aankomende maandag wil helpen om Maisie haar eerste wasbeurt voor de keuring te geven en de vrijdag erna nog eens. Ook wil hij graag mee als "groom"!
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga vanavond mijn haar laten doen bij sandra hoop dat het mooi wordt
Enneh...leuk kleurtje erin?
ATE schreef:Shenavallie schreef:Mijn broer belde met een heel lief voorstel, nl. dat hij me graag aankomende maandag wil helpen om Maisie haar eerste wasbeurt voor de keuring te geven en de vrijdag erna nog eens. Ook wil hij graag mee als "groom"!
en wat zei jij tuurlijk maar word tijd voor een eigen
Shenavallie schreef:Vanavond gaan de mannen (mijn broer en Dennis) naar de![]()
Heb ik even een avondje voor mijzelf, nou ja, bijna dan: ik moet nog wel voor Wesley zorgen, maar die slaapt toch
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Haha...idd...hoe laat?
Ik ben er tussen half 9 en 11.15 uur, of is dat te vroeg?
Shenavallie schreef:ATE schreef:
en wat zei jij tuurlijk maar word tijd voor een eigen
Ja, daar heb ik het dus vandaag ook meteen even met hem over gehad, want ik wil nu wel eens weten wat de bedoeling is! Hij is er geloof ik nog niet helemaal uit, maar intussen heeft hij een kart-onderstel op de kop getikt, een derde motorfiets en hij heeft nog wat plannen... Ik zie het nog niet zo snel gebeuren op deze manier