Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Favre

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:40

Leuk Patricia,dat het beter gaat met Odessa! Wanneer moet ze weer naar de dierenarts voor controle?

Maandag komt de dierenarts Keesje's tanden doen...hij doet Blannie ook gelijk! Chantal,als je dit leest,had je nog geprobeerd te bellen,want je zei dat Max ook gedaan moest worden,als je wilt dat ze ook naar Max kijken,moet je ze even bellen. Of mij even een belletje geven Knipoog
Ben erg benieuwd,hoop zo dat het nu wel lukt.... Bloos

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:46

Miss_Favre schreef:
Leuk Patricia,dat het beter gaat met Odessa! Wanneer moet ze weer naar de dierenarts voor controle?

Maandag komt de dierenarts Keesje's tanden doen...hij doet Blannie ook gelijk! Chantal,als je dit leest,had je nog geprobeerd te bellen,want je zei dat Max ook gedaan moest worden,als je wilt dat ze ook naar Max kijken,moet je ze even bellen. Of mij even een belletje geven Knipoog
Ben erg benieuwd,hoop zo dat het nu wel lukt.... Bloos

Odessa is vorige week bij de dierenarts geweest.Ze heeft nu een heel schema
Kwartiertje stap,3 minuten draf, 5 minuten stap en weer 3 minuten draf en dan weer stappen..Ongeveer 3 kwartier bij elkaar

Dat word zeker weer een feestje voor de tandarts bij kees..Succes ermee!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:47

Ja de laatste keer,is hij natuurlijk achterover geklapt...weten jullie nog...ontsteking in zijn knie van het vallen,hele hoofd open....gevolg,hoge dierenartsrekening,en tanden nog niet gedaan.... Verdrietig

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 12:26

@ Patricia: Leuk dat het allemaal zo goed gaat! Heerlijk gevoel is dat als je er dan weer op kan! Echt super... we kunnen niet wachten tot jullie er weer zijn!

@ Renate: Positief blijven denken Ach gut

Im liep gisteren niet echt lekker... we gaan vanavond weer voor herkansing!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:34

okee welke dierenarts wil max idd ook wel laten doen groetjes chantal

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 12:43

Hi Chantal!

Vanavond ook weer op stal?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:45

vira schreef:
okee welke dierenarts wil max idd ook wel laten doen groetjes chantal

Meursing.
Daarom probeerde ik je gisteren te bellen,om te vragen of jij ook wilde,maar je nam niet op Verdrietig Bel ze anders even,en vraag dan of jij ook maandag kan. Je moet er wel bij zijn denk ik. Laat me ff weten! Haha!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:14

hey nee ben vanaaf niet op stal sabrina doet max als t goed is heb nog niks gehoord anders wacht ik ff met max want meursing moet aan in april toch komen voor max zn entingen dan laat ik wel meteen zn tanden doen want ben op maandag niet vrij moet dat echt tijden vantevoren aanvragen maar toch bedankt had gister werkbespreking dus kon niet opnemen had ook je nummer niet opgeslagen dus kon niet zien dat jij t was tot morgen? xx chantal

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 14:18

Haha sorry Bloos Blond! Dit is volgens mij echt de 3e of 4e keer dat je zegt dat Sabrina komt.. Blond

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:20

Miss_Favre schreef:
Ja de laatste keer,is hij natuurlijk achterover geklapt...weten jullie nog...ontsteking in zijn knie van het vallen,hele hoofd open....gevolg,hoge dierenartsrekening,en tanden nog niet gedaan.... Verdrietig

Duimen dat het deze keer wel goed gaat!
Kan me voorstellen dat je ertegenop ziet dan zeg!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:23

LindsyImmie schreef:
@ Patricia: Leuk dat het allemaal zo goed gaat! Heerlijk gevoel is dat als je er dan weer op kan! Echt super... we kunnen niet wachten tot jullie er weer zijn!

@ Renate: Positief blijven denken Ach gut

Im liep gisteren niet echt lekker... we gaan vanavond weer voor herkansing!

Ik kan ook niet wachten tot ze weer terug is..

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 09:39

Im en ik hadden gisteren ruzie tijdens het rijden... Frusty

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 10:58

haaaaaaaaaay ik ben er weer zo lekker werken pffff, zoveel zin in ben nu nog lekker gemotiveerd als je weet dat je toch weg gaat... maar ja wel nog even lief blijven doen toch.... Clown Misselijk Misselijk hihi

Jeeeh nog een weekje en dan ben ik jarig, Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! hoop dat er nog mensen overblijven die op me verjaardag kunnen komen Cool Bloos

Nou ik ben morgen weer op stal lekker smiddags vrij, heb ik wel verdiend...

Pfff dag 2 zonder roken hoop dat ik het nog vol hou... No Cheer

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:18

VOLHOUDEN HOOR SANNIE!!!!! Je kan het!!! Knipoog Denk maar aan mijn gezeik,dan wil je spontaan niet meer beginnen whahaha Haha!

Pfff,drukke middag voor de boeg... Verdrietig Gezeik met dat k.u.t. huis ook altijd... Boos!

Zaterdag wel een gezellig etentje bij mij thuis,met mijn ouders en schoonouders,word gezellie Haha! Mijn zusje wil niet komen,die organiseert ineens zelf een etentje Knipoog
(San ik neem wel allebei de gourmetplaten mee,dan weet je dat!!)

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:20

vira schreef:
hey nee ben vanaaf niet op stal sabrina doet max als t goed is heb nog niks gehoord anders wacht ik ff met max want meursing moet aan in april toch komen voor max zn entingen dan laat ik wel meteen zn tanden doen want ben op maandag niet vrij moet dat echt tijden vantevoren aanvragen maar toch bedankt had gister werkbespreking dus kon niet opnemen had ook je nummer niet opgeslagen dus kon niet zien dat jij t was tot morgen? xx chantal

Ja,kan je het gelijk combineren,kan ook! Ik kan alleen niet meer wachten tot april,Keesje moet echt nu gedaan worden Verdrietig
Had je bijrijdster nog gezien gisteravond hoor Knipoog Lekker met Maxie bezig geweest!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 12:46

Ik had net iemand aan de telefoon van de Nederlandse Ambassade in Athene... Wow! Griekenland... ik wil terug... Lips are sealed

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:36

SORRY SORRY SORRY.... Ik ben weer begonnen met roken pfffffff..... Zo net nog een sollicitatie gedaan bij een bakkerij, woensdag ook een sollicitatie gesprek spannend hoor allemaal!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 21:28

Tegen ons hoef je geen sorry te zeggen hoor Knipoog Het is je eigen keuze!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:38

IK HEB ME THEORIE GEHAALD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een stress is dat zeg in zo´n zaaltje! was samen met me broer die heeft hem ook! waren er maar 16 van de 60 geslaagd dus ik kneep hem joh maar gelukkig! nu volgende keer afspraak maken om af te rijden jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! heb om t te vieren maar weer nieuw truitje gekocht in de stad hihi...goed excuus!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:54

Goed zo IL!!!!! Gefeliciteerd...! Nu ik nog.... Bloos Ach gut hihi

Dus binnenkort kan ik met je mee rijden naar stal hihi

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 07:02

hey goed hoor illie enne nou praktijk he elwin kan zn auto dan alvast inleveren kan die met jou meerijden groetjes chantal

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 08:21

tankie schreef:

wat een stress is dat zeg in zo´n zaaltje! was samen met me broer die heeft hem ook! waren er maar 16 van de 60 geslaagd dus ik kneep hem joh maar gelukkig! nu volgende keer afspraak maken om af te rijden jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! heb om t te vieren maar weer nieuw truitje gekocht in de stad hihi...goed excuus!

Go jij! Go jij! GEFELICITEERD!! Go jij! Go jij!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 08:39

tankie schreef:

Gefeliciteerd! Pling

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 15:48

Mensen... ze hebben weer wat nieuws bedacht in Wassenaar... Zie de Nieuwspagina, ik ben al flink m'n verhaal aan het houden Bloos

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:15

tankie schreef:

Echt heel erg gefeliciteerd Haha! Go jij! Go jij!