Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:24

Wooooeeeh! Mijlpaal! Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:27

Dat is een winterdeken met 370 gram vulling, ook leuk kleurtje ja maar ik denk niet dat die zo ongeveer dezelfde functie heeft als een zweetdeken... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:28

Ohja! Dat was een zweetdeken waar naar jij op zoek was. Ik ben weer lekker bezig Blond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:29

Haha blondje. *LOL*

Maargoed geeft niet, ik weet wel dat ze die zweetdeken bij Hyponogwat hebben, die winterdeken lijkt me ook wel wat maar om Stees nou onder een 370 grams deken te zetten... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:31

Hahaha mss over een paar jaar als ze geschoren word bij Eef Pling Maar dan hebben ze vast nog een hele collectie gave dekens.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:32

Pff ja ze mag nog eventjes teddyberen... Nagelbijten / Gniffelen

En de dekens worden met 't jaar leuker dus Stees wordt een hippe poownie tegen die tijd... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:42

Ja da's altijd zo lief, met die dikke vacht zijn ze altijd nog schattiger Haha!

Idd, die dekens komen ieder jaar toch weer terug Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:44

Ik ga trouwens even eten Vork Doeiii!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:53

Nou mss wel schattig maar ik vind wintervachten van die ondingen Nagelbijten / Gniffelen

Eetze Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:29

Mwoah, vind het wel meevallen. Met het poetsen is het idd vervelend maar in de lente kan ik niet wachten met plukken Haha!

Zo, heb lekker gegeten. Moet alleen nog steeds topo leren Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:04

Nou ik vind wintervachten gewoon niet leuk... Nagelbijten / Gniffelen ´t Ziet d´r uberschattig uit, Stees is nu al een echte IJslander, maar die vacht zit me gewoon in de weg... Nagelbijten / Gniffelen

Succes met je topo... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:12

Hihihi een ijsquarter Tong uitsteken

Tja, idd. Ik ga trouwens nu maar even leren. Net weer even iemand van het idee gebracht om een JU te gaan uitvoeren op haar paard Knipoog Hopen dat ze het advies dan ook opvolgt, heb haar wel eerlijk de link gegeven zodat ze ook meningen van voorstanders wil lezen.

Nou, ik ga dan maar weer eens topo leren *In de hoop dat morgenmiddag de stroom uitvalt*

Doeiiii Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:34

Hmm, discussies over JU´s voer ik al helemaal niet meer, slecht voor m´n hart... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:18

Hahaha ik doe het heel soms nog. Maar dit was toevallig in een topic over longeren, toen begon iemand over een JU en er werd niet op gereageerd gelukkig. Toen was er later iemand die vroeg wat een JU precies inhoud. Dus ik heb even de plicht op me genomen en een PB gestuurd Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:19

Hmm liever jij dan ik, wanneer ik een discussie voer over de JU krijgen mensen nachtmerries... Nagelbijten / Gniffelen

Btw:
Afbeelding
*LOL*

Kwam ik zomaar tegen... :'D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:15

Pfff Hahahaha een klasgenoot en ik liggen hier op de grond van het lachen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:23

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:54

Ook die kop van dat beest die in de lens kijkt! Daar krijg je pas nachtmerries van Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:57

Haha ja geweeeeldig he... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:08

My god, iedere keer als ik ernaar kijk moet ik weer keihard lachen. Minder leuk voor de mensen om mij heen die de topo toets aan het maken zijn Tong uitsteken

Ohja, ik heb net de topo toets onvoldoende gemaakt. Een 66% terwijl je een 80% gemiddeld moet hebben voor alle 6 de provincies. Normaal heb je dan herkansing een paar maanden later maar we mogen het volgende week overdoen Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:10

Je moet 80% halen? Ik ben al blij als ik van elke provincie de hoofdstad ken... Nagelbijten / Gniffelen

Nouja je mag 'm iig overdoen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:42

Tja idd, daar heb ik nog best geluk mee Tong uitsteken Vandaag ook nog ruzie gehad op school. Wij zitten in een projectgroepje als we project hebben. Een daarvan zag het niet meer zo zitten en besloot een vriendin en mij ervan te beschuldigen dat wij helemaal niets deden in het groepje. Maar mijn vriendin en ik zijn ontzettende droogkl*ten dus wij deden net alsof het ons niks deed dat zij ons ervan zat te beschuldigen. Want ze vind het geweldig als mensen de discussie met haar aangaan, wij deden dat dus niet. Begon dat wijf ineens te janken Duivel Nou, geen medelijden van mijn kant hoor. Hahaha moest wel lachen, ze werd vet gefrustreerd toen wij gewoon niet reageerden Tong uitsteken Het raarste is dus dat er totaal geen aanleiding is om te denken dat wij niets doen. Althans, voor mijn vriendin wel want daar moet je altijd achteraan zitten. Maar ik heb altijd mijn werk goed en op tijd af, ik zit vaak op bokt maar ik werk wel. Ik weet wanneer het gewoon niet kan.

Maar eigenlijk is het wel heel flauw want omdat zij in haar hoofd heeft dat wij niets doen gaat ze alleen naar de anderen uit het groepje als er wat is. Ook voor de herfstvakantie, toen had ze al het werk verzameld behalve dat van ons en gewoon ingeleverd Boos! Nu heb ik het vanmorgen ingeleverd maar ik ga binnenkort wel een gesprek aan desnoods met een tutor erbij want dit kan zo niet.

Goh, ik maak veel vrienden de laatste tijd zeg Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:44

Hmm, jij kent ook een hoop vage mensen... *LOL* (nouja ik ook maar die vind ik dan positief vaag Nagelbijten / Gniffelen ). Ik kan zo slecht tegen zulke acties en dan verander ik ook echt in een vals kreng... Nagelbijten / Gniffelen

Wel grappig dat ze ging janken btw *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:45

Oh, btw, ik reageer zo snel vandaag omdat ik met m'n dooie rug thuis zit, kan zo ook echt niet op de fiets naar Stees, ik weet niet wat ik heb gedaan maar 't doet pijn. Moet maar kijken of m'n vader weer door de wei wil gaan rennen... Clown