Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dan hebben ze vast nog een hele collectie gave dekens. 

Doeiii! 

´t Ziet d´r uberschattig uit, Stees is nu al een echte IJslander, maar die vacht zit me gewoon in de weg...
Hopen dat ze het advies dan ook opvolgt, heb haar wel eerlijk de link gegeven zodat ze ook meningen van voorstanders wil lezen.

Vandaag ook nog ruzie gehad op school. Wij zitten in een projectgroepje als we project hebben. Een daarvan zag het niet meer zo zitten en besloot een vriendin en mij ervan te beschuldigen dat wij helemaal niets deden in het groepje. Maar mijn vriendin en ik zijn ontzettende droogkl*ten dus wij deden net alsof het ons niks deed dat zij ons ervan zat te beschuldigen. Want ze vind het geweldig als mensen de discussie met haar aangaan, wij deden dat dus niet. Begon dat wijf ineens te janken
Nou, geen medelijden van mijn kant hoor. Hahaha moest wel lachen, ze werd vet gefrustreerd toen wij gewoon niet reageerden
Het raarste is dus dat er totaal geen aanleiding is om te denken dat wij niets doen. Althans, voor mijn vriendin wel want daar moet je altijd achteraan zitten. Maar ik heb altijd mijn werk goed en op tijd af, ik zit vaak op bokt maar ik werk wel. Ik weet wanneer het gewoon niet kan.
Nu heb ik het vanmorgen ingeleverd maar ik ga binnenkort wel een gesprek aan desnoods met een tutor erbij want dit kan zo niet.

(nouja ik ook maar die vind ik dan positief vaag
). Ik kan zo slecht tegen zulke acties en dan verander ik ook echt in een vals kreng...