Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:25

Xeen wat een verhaal zeg onwijs veel sterkte voor jullie allemaal!!!!!
spettertjuh schreef:
Ik hoop dat het echt mee valt met je moeder want dit hebben jullie niet verdiend hoor....zulke lieve mensen als jullie zijn......

en hier ben ik het totaal mee eens jullie verdienen dit echt niet!! Boos! waarom moeten nou juist alle lieve mensjes zo ziek worden Huilen stomme mensjes moeten ook niet ziek worden mja

iedereen die verdriet, pijn of wat dan ook heeft STERKTE!!

xXx

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:05

Dit moet ik even kwijt hoor.

Ik heb van Kayleigh zo'n onwijs gaaf sjabrakje gekregen voor spetter. Haha! Hij heeft een beetje een zandkleur en met goudkleurige letters aan beide kanten spetter erop. Lief hè!!!!! Echt heel mooi. Dat was het.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:19

nou xeen ik heb je vanmiddag al op stal gezien ff afw8en en hoop maar dat het niks is. Karin bedankt maar weer voor het verpesten van een goed paard,ik het land in met klikker en............... hij kijkt en loopt weg pffffffffffff haha en eef het was maar goed dat er maar 1 zo'n rose-biertje bij zat,hij was echt heerlijk.
nou vanavond vtij dus ga lekker filmpje op de bank kijken.Er ligt een lekker zakje drop in de kantine dus voor de mensen die vanavond op stal zijn snoep ze.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:20

vanavond vrij bedoel ik

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:22

Anita ik zal het een keertje voordoen en dan zal ik hem roepen. Hij is het van jou ook niet gewend dat hij iets te eten krijgt in het land en mij combineert hij met eten!!!!!! Vork Vingers aflikken Of ik daar nu zo blij mee moet zijn weet ik ook niet Knipoog , hahahahaha, het is wel grappig eigenlijk.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:22

Hee allemaal Doei!

Jeetje Xeen dat is wel schrikken zeg.
Vind het echt heel erg, maar er is idd nog niks echt zeker dus maar even afwachten.
Sterkte meid Lachen

Nou vanmiddag duurde het eventjes voor ik Regina uit het land had, jeetje wat een Bitch is het dan. Haha!
Maar tis toch gelukt [met wat hulp Bloos ], en heb dr lekker in de paddock gezet. Knipoog

Nou morgen weer ff lekker rijden.

-xxx-, Doei, doei

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 19:09

Haaaidiehoo Doei!

Nou ik voel me al een stuk opgeluchter enzo
weer mijn pony gezien Ja
en iedereen was weer lekker vrolijk op stal Pling
Vrolijkt mij heel erg op altijd Lachen

Loopt aleen vesra weer maf met dat 1e beetje ..
even in de gaten houden Verdrietig

Iedereen erg bedankt dat iedereen zo lief is !!

Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 19:59

o ja o ja Haha!
spelletjes middag, met de griekse hapjes *LOL*
wie kan er allemaal op zondag 24 sep. ? Lachen
Dan kan mijn vader namelijk ook
binnenkort ook briefje in de kantine Ja

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:31

Oh, Xeen! We hopen dat het inderdaad meevalt met je mama! En jij ook goed beter worden, hoor! Zarah heeft woensdag gereden met Vesje, ze liep heel goed....en braaf...morgen zullen we heel voorzichtig doen. Eerst kijken of ze goed loopt, rustig wat stapwerk doen, kan nooit kwaad. Zarah is er trots op dat ze voor Vesra mag zorgen, het is een leuke pony!

24 september, ja da's mooi! Houden we vrij!
Laatst bijgewerkt door Jetta op 07-09-06 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:38

Lieve allemaal, jullie hebben vast wel gemerkt, dat er aan de ruiterpaden wordt gewerkt. Vóór de herfst toeslaat willen ze de boel een beetje op orde hebben, want nu kunnen de zware wagens er op. Het zal best mul zijn hier en daar, als het in het natte seizoen (nee, ik bedoel NIET augustus Knipoog )maar een beetje berijdbaar blijft. Ik ben heel benieuwd hoe het zich houdt. Echt goede ruiterpaden zijn op deze veenachtige ondergrond eigenlijk niet aan te leggen.

Ik ben vanavond even niet op stal, ben een beetje niet zo lekker, was al in slaap gevallen op de bank na het eten en er was niemand thuis, werd ik in het donker wakker en wist niet meer of het nou al nacht was of niet....beetje maf.. Dromen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:44

jaa.. super dat ze in ieder geval iets doen aan de ruiterpaden!! ik moet zeggen, het ziet er niet slecht uit!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:28

xeen 24 september heb ik sávonds en etentje maar overdag kan ik wel en heb je dan ook zoutloze hapjes voor mijn man,want je weet die mag geen zout.Lukt het trouwens niet met die foto's van joepi van het longeren.Geeft niks hoor.En jet met Renki was vanmiddag alles goed hoor heb nog een aai over zijn bol gegeven,slaap dus maar lekker verder haha.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:57

Slapen Dromen Dromen Dromen Dromen Slapen Slapen Slapen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:07

Voor diegene, de BBQ is aanstaande zaterdag

Tijd vanaf 18:00 uur, de stal is vanaf deze tijd gesloten.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:00

pfffff gaat niet lukken , moet tot 23.oo uur werken,kreeg het deze keer niet voor mekaar om te ruilen.Maar iedereen smakelijk eten en een hele gezellige avond.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 06:46

Goedesmorgens.

anita bedankt voor de heerlijke dropjes, ik had al zo een vermoeden dat ze van jouw waren.

gisteren weer een leuke dag geweest ahum, moest met vernaantje naar mike toe om te lessen gaat ze de verdomde trailer niet in ik ben echt iets van 1,5 uur bezig geweest, we hebben het op een lieve en minder lieve manier gedaan.

ik flink balen maar goed, heb mike gebeld dat ik het niet ging redden,
maar hij moest toch in delft zijn en zei ik kom wel naar je toe.
De les ging goed ze was best braaf.
na de les wilde mike het ook nog even proberen om haar in de trailer te zetten maar niet op een lieve manier.
ik van ok je doet maar (en dacht het lukt je toch niet)
nou ik heb goed voor banketstaaf gestaan want wat doet de muts in 1x doorlopen gewoon de trailer in zonder een pak rammel, klep dicht en daar stond ze. was echt binnen 1 minuut ofzo

volgende keer laat ik haar eerst even razen aan de longe misschien dat het scheelt dat ze even gewerkt heeft.

maar goed mijn dag is weer goed en ze heeft me dus flink in de maling genomen.

nou het is weer lekker weer vandaag en idd kaar ik heb me rot gedanst.

gr shirley

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 07:36

Goedenmorgen allemaal...Xeen wat is dat nou weer balen voor jullie zeg! Wens je moeder heel veel sterkte en we zullen met ze alle duimen dat het niks ernstig is.
Heel veel sterkte vandaag met je laatste chemo....hopen dat je er niet te ziek van zal zijn en je snel weer op stal kan zijn.

Zeur....je stond idd iets wat voor l*l gister met banaan. Misschien vind ze mike wel erg leuk Haha! en ging ze daarom in 1x in de trailer! Ze houdt van mannen die haar streng toespreken denk ik! Knipoog Tong uitsteken
Haha over 2 weken moet je het een man maar laten doen...mis helpt dat! Knipoog Dus Sjonnie.....

Nou ik ga werken ik kom vanmiddag nog even voor donna, larissa doet heli dus ik mag niet rijden vandaag!

Prettige dag allemaal en tot vanmiddag misschien Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 07:51

Hallo Doei!

jemig Shir Rolleyes
Volgende x lukt t wel, tog ?:D
Lachen

Dankjee madelon Knipoog
tot snel op stal Ja

Byeeee

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:02

Goedemorgen

Hè hè vandaag mijn laatste middag werken en dan heb ik vakantie voor 4 weken!!!!!!! Haha! Kan ik rustig gaan oefenen met spetter. Knipoog Ik heb gisteren heel veel geleerd van Hellen over mijn houding naar spetter toe met het longeren, ben er echt heel blij mee Afgod . Heb onbewust toch veel fouten gemaakt waardoor er onbegrip was ontstaan tussen ons, gelukkig is het opgelost en over twee weken komt Hellen weer en dan moet ik goed geoefend hebben en alles onder de knie en dan kunnen we weer een stukje verder. Heb ik ook eindelijk de tijd om mijn twee paardenboeken te lezen. Nou dit was het dan maar weer voor nu Tong uitsteken . doei doei..

Oja.....a.s. zaterdag kan ik wel BBQ-en hoor jammie jammie..... Vork Vork en Xeen 24 september hou ik ook vrij hoor.... Go jij! Go jij! Leuk die spelletjes middag. Als ik je ergens mee kan helpen, je weet het ik woon echt vlakbij, maakt niet uit met wat. Wil je ook graag helpen met de spelletjes hoor. Heb dan toch vakantie!!!! Haha! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:55

madelon31 schreef:
Goedenmorgen allemaal...Xeen wat is dat nou weer balen voor jullie zeg! Wens je moeder heel veel sterkte en we zullen met ze alle duimen dat het niks ernstig is.
Heel veel sterkte vandaag met je laatste chemo....hopen dat je er niet te ziek van zal zijn en je snel weer op stal kan zijn.

Zeur....je stond idd iets wat voor l*l gister met banaan. Misschien vind ze mike wel erg leuk Haha! en ging ze daarom in 1x in de trailer! Ze houdt van mannen die haar streng toespreken denk ik! Knipoog Tong uitsteken
Haha over 2 weken moet je het een man maar laten doen...mis helpt dat! Knipoog Dus Sjonnie.....

Nou ik ga werken ik kom vanmiddag nog even voor donna, larissa doet heli dus ik mag niet rijden vandaag!

Prettige dag allemaal en tot vanmiddag misschien Pling

ja nogal voor l*l ja en ehm mijn banaantje houd denk ik idd van mannen.
stom paard eigenlijk maar goed we gaan er weer voor volgende week moet ze erin, ik ga heeeeeeeeeeeeeel vroeg beginnen met laden en eerst effe longeren misschien helpt dat.

gr

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:14

hee hallo Doei!

nu ben ik in het ziekenhuis ..
gaat allemaal goed Haha!
ennem
ik weet dat je dichtbij woont Ja

whooow ik heb Egt zin in die middag Pling
ik ga lkkr weer foto's maken enzoo Knipoog

tot op stal enzo Doei!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:31

jarno schreef:
stom paard eigenlijk maar goed we gaan er weer voor volgende week moet ze erin, ik ga heeeeeeeeeeeeeel vroeg beginnen met laden en eerst effe longeren misschien helpt dat.

Heb jij volgende week donderdag gewoon les dan?? Mike is dan toch op vakantie?

Xeen, succes in het ziekenhuis, hoop dat je niet zoveel last krijgt van de chemo Ach gut

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:32

Binar schreef:
jarno schreef:

Heb jij volgende week donderdag gewoon les dan?? Mike is dan toch op vakantie?

Xeen, succes in het ziekenhuis, hoop dat je niet zoveel last krijgt van de chemo Ach gut

dan ga ik savonds daar heen kan daar bij die stal lessen maar dat weet ik nog niet zeker effe vragen aan mike of het wel wat is.

en anders ga ik een rondje rijden met haar ze moet gewoon de trailer in.

gr

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:36

hee nous Lachen

ik denk t niet Tong uitsteken
dat ik er last van krijg Verdrietig

wie weet tot op stal Ja

Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 12:36