Ik begin al steeds meer zin in 1 oktober te krijgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
Ga groomen bij een klasse II ruiter bij endurance kootwijkerbroek.

Dabo schreef:Ben ik de eerste die weer bokt na de BBQ? hmmm. ik ben NIET verslaafd, ik ben NIET verslaafd!!![]()
![]()
bbq was gezellig trouwens, lekker geouwehoerd met mensen die je anders niet echt vaak spreekt.. Edita bv!![]()
En Naadje natuurlijk hahahaha

bloempie186 schreef:het was echt gezellig!!
nou straks nog ff stappen![]()
weltrusten voor degenen die gaan slapen!!
naadje24 schreef:weltrusten dames....ik ga nog even door tot in de late uurtjes![]()
![]()
AnneOmie schreef:viewtopic.php?f=1&t=643300&hilit=
Moeten jullie nou lezen
Heb er ffe op gereageerd. Echt belachelijk weer hoe sommigen reageren op Anky
)
Echt heel leuk!
slecht hahaha! Ben toch ook net wakker!

Valentinotje schreef:Zijn er trouwens nog mensen die naar Koepop hier in [***] gaan vandaag?!
Azzaro schreef:En [***] waar ben je heen geweest op de koemarkt en was het leuk? Ik wilde eerst naar het cafe maar vriendin van mij naar aad omdat haar scharrel daar zou komen! Dus toen toch maar naar aad geweest!
was wel stampvol
ShirleyA schreef:Eigenlijk wil ik er wel op wijzen dat dit een TAAMS toppic is en dus iedereen die er niet staan hier eigenlijk niets te zoeken heeft.....
De bedoeling v dit toppic is nl onderling te kletsen... dus.
Nee Naadje, jij bent al n halve Taamsganger hahah.
naadje24 schreef:Valentinotje schreef:Zijn er trouwens nog mensen die naar Koepop hier in Purmerend gaan vandaag?!
absoluut!
Azzaro schreef:En natasja waar ben je heen geweest op de koemarkt en was het leuk? Ik wilde eerst naar het cafe maar vriendin van mij naar aad omdat haar scharrel daar zou komen! Dus toen toch maar naar aad geweest!
was wel stampvol
uiteraard weer het cafe...
en ja het was weer heel gezellig![]()
ben ook wel eens bij aad geweest maar ik vind het echt een kindertent
ShirleyA schreef:Eigenlijk wil ik er wel op wijzen dat dit een TAAMS toppic is en dus iedereen die er niet staan hier eigenlijk niets te zoeken heeft.....
De bedoeling v dit toppic is nl onderling te kletsen... dus.
Nee Naadje, jij bent al n halve Taamsganger hahah.
pfff gelukkig maar
hoelaat was je thuis vannacht?