Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miran_indra schreef:Iedere derde dag krijg je een baal stro voor je box. Weet niet precies wanneer dat nu weer is, maar ik dacht vandaag.
Nou tot straks dan denk ik. Ben er zelf rond een uur of 6.
Sajnne schreef:Oke dan maar x op de kalender kijken![]()
Jan heeft dr gister leegehaalt stond nog op de mest van het paard ervoor
Nu lekker schoon stalletje![]()
Hopen dat dr hengstigheid snel over is egt smerig alles zit onder de bilriemen van de dr nieuwe deken zijn niet om aan te raken blehhhhh!!!!!!
Gister ff lekker gereden niet zolang heb mega blaren (nieuwe rijlaarzen )auuwwww![]()
Dus vanavond maar ff in tape en 3 paar sokken kan ik weer lekkerder rijden hahaha![]()
Je mag toch gewoon je eigen intructie laten komen op stal of moet je iemand nemen die daar ook anderen les geeft ??
barkruk schreef:Zal ik zeker doen! Maar momenteel woon ik nog in Belgie en ik kom maar beperkt in NL dus langsgaan is niet zo heel praktisch. Daarom wil ik liever van tevoren een beetje weten wat wel en niet de moeite waard is om naartoe te gaan. Tot nu toe klinkt het allemaal wel prima, dus ik zal zeker een keertje komen kijken en wie weet zien jullie me in Juli op stal!