Ik denk dat het wel lukt om zelf dr heen te gaan... Maar zullen we anders gewoon bij d eingang afspreken? daar vind je elkaar nog wel makkelijk buiten dan...
Haha klopt... heb eventjes gekeken, kaartjes zijn dan 15 euro voor de hele dag... gaan we meteen morgenochtend dan al? Het duurt tot kwart over 7 ofzo...
Nee, uik moet morgen eerst nnog andere dingen doen, om half 3 komen ze fuliza ophalen want die is verkocht, dus kan sowieso niet eerder weg.. en vind t 's ochtend niet echt boeiend, stefan zou ook nog ff langs komen dan.. als we er nou om 4 uur zijn ofzo.. dan begint de kur op muziek van intermediarie ! en daarna van grandf prix.. en een hele dag dressuur is zooooo saai.
Jo. fuliza gata naar die emnsen die er zondag waren.
Jah ze gaat naar vet leuek mensen., die hebben allemaal tinkers, en daar mag die de hele dag mee buiten staan. Dat meisje heeft eerder een paard gehad, maar daar is ze vaak van af gevallen en bang gewordne, en had niet echt veel plezier meer in paardrijden. toen is ze jaar gestopt maar wou nu wel weer beginnen, en zocht een paardje waar ze echt op kon vertrouwen en waar ze weer een beetje wat mee drufde te doen.. en ze vonden fuliza super braaf dus. Fuliza die is vet makkelijk in omgang, op stal lief, en met rijden super braaf, zal nooit een pas verkeerd doen. Ze gaat m maar 3x in de week rijden, en af en toe mee het bos in, dus hij krijgt echt een lekkere oude dag.
Ohja, dat waren zeker leuke mensen, ze gaat het er vast goed krijgen en ze krijgt allemaal grote vriendjes om bij te staan:) Maarre, wat moet Stefan bij jou Lin;)
Stefan die zou komen, maar nu weer niet.. Omdat we wel gewoon vrienen blijven. maar nu komt die weer niet want anders vind die t moeilijk om t te verwerken weet ik veel.. hij doet iig vet afstandelijk ineens en maakt t niej meer uit hoe k me voel enz.. Net m ff lekker afgezeken..
Jah, maar denk dat t ook bij zijn ouders weg komt.. want toen die zei dat t uit was, zieden die van jaah dan moet je maar geen contact meer met haar hebben... echt stom.. eikels
@ lisanne, nouw, hij had meer aandacht nodig, kon het niet meer dat k alleen in de weekenden hem zeg enz.. maja het komt echt over of k moet kiezen tussen hem en school, want samen kan schijnbaar niet.., maja stoppen met school, het is wel me toekomst.. ik kan der niks aan doen dat ik niet vaker thuis ben.. maar we zouden vrienden blijven, maar dat wil die nu wel maar alleen via msn ofzo :S
vet vaag :S jullie hebben zo lang wat gehad :| dan had ie dat toch ook wel eerder kunnen bedenken? beetje vreemd ook dat hij doet alsof je moet kiezen tussen school en hem, dat is toch een onmogelijke keuze? :S
Zo fuliza is onderweg naar haar vrijetijdsleven samen met tinkers Meisje helemaal blij, echt schattig.. waarom ga je vanavond niet lisanne? heb je de kur op muziek.. Ik denk wel dat k t overleef.. aangezien ik t nu best een eikel vind hoe die zich nu gedraagt..
nou, zometeen komt mijn tante, en vanavond komen opa en oma, en oma eten omdat mijn papa morgen jarig is...en ik heb geen zin om alleen te gaan...en ik mag ook niet weg
haha, kwou al zeggen je kan tog met ons mee:P eet ze vanavond! ik ga ff omkleden en er is nu weer visite van verjaardag van me zus, en dan daarna naar zwolle.