Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandyy schreef:Shalimar schreef:
En wij moeten gewoon omhoog als we 2 pp hebben gehaald...waarom zou je ook de F6 blijven oefenen (bijvoorbeerd) als je F7 mag startenSorry maar dat vind ik nergens op slaan. Ik heb de eerste F4 210 gereden omdat die pony me niet lag en ik er nooit op reed maar de F5 reed ik weer met 233. Dus ik ga echt niet de F4 vaker oefenen omdat ik daar met de hakken over de sloot door was...Ik rijd nu gemiddeld 219 dus waarom zou je?
Dat moeten wij idd ook. En terecht!!
Je wil toch ook graag verder komen.
Shalimar schreef:
Ja, daarom!! Ik mag nu F8 starten en als ik die niet haal dan doe ik hem toch gewoon nog een keer? De moeilijkheid zit hem dan in dat proefje en niet bij de F7 die ik bijvoorbeeld met 211 gehaald heb. (ik had trouwens 215 en 219)
C_hristel schreef:Ja idd.. echt niet eerlijk. Eigenlijk had je het eens aan de jury moeten vragen. Mrja daar denk je op zo'n moment ook niet echt aan
C_hristel schreef:Hahaha ze zou nog raar staan te kijken als je het echt zou doen. Mr die verschillen zouden eigenlijk echt niet mogen voorkomen vindt ik. Mrja doen we niks tegen
kooslover schreef:Bij ons wordt wel gezegd dat je niet met chaps mag rijden, maar heb het wel eens eerder gezien en er werden echt geen punten afgetrokken...
C_hristel schreef:Leukk =) rij je zelf op een pony dan? (omdat je zegt tussen de paarden)
Flurk schreef:je mag wel degelijk met chaps rijden maar er mogen geen franjes aan zitten dus gladde chaps zeg maar en er horen wel passende schoenen onder met een klein hakje en natuurlijk geen gympen
Horsefreak schreef:-Flurk schreef:je mag wel degelijk met chaps rijden maar er mogen geen franjes aan zitten dus gladde chaps zeg maar en er horen wel passende schoenen onder met een klein hakje en natuurlijk geen gympen
Ik heb leuke zwarte chaps met elastiek, zonder franjes. En ik heb mijn stalschoenen van mountain horse, zijn alleen donkerbruin. Zit een beetje zand op, maar poetsen heeft toch geen zin, morgen toch pony poetsen en naar de bak wandelen en daar opstappen, dus zit er wel weer beetje zand op, ziet de jury vast niet van zo'n afstand. En dan mijn donkerblauwe rijbroek, mijn cap, een mooie zwart zweep die ik nu al ruim 9 jaar heb. En dan nog eens verzinnen wat ik verder aan doe. Een spijkerjasje met shirtje of een rood vest met shirtje of een grijs/wit/zwart vest met shirtje of een gelig/beige vest met shirtje. Of alleen een shirtje. Ik weet het niet