Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

maaitjuh schreef:Lil0l0v3r schreef:Maaike, Breeze is echt vet lief!Had een foto van m gekregen, echt zoooo schattig. En ook heeel mooi.
Ja echt een schatje hea! Ik ging hem vandaag buiten zetten met Rebecca en de bak was een beetje hard dus hij vloog uit de bocht zo op zn neus.![]()
En gewoon vrolijk verder hupsen daarna.
Het enige wat ik nog weet is dat ik jou heel netjes vond rijden, en er 1 iemand was die er niks van bakte..

Weet jij nog diegene die met dat vosje reed? Dat was ik.
Ik had m ff als plaatje op msn, en mn instructeur vind m heel mooi.
Issie ook.
LovE_IrA schreef:wie gaan er allemala op ponykamp bij poelenburgh ik heel misschien

Toen ging Caro een verhaal vertellen over een film die ze die avond had gezien haha..
Obelisk is mooi! Heb net even een foto van m opgezocht.

opeens vet veel geschreven!
nja dat komt wel over een week pas ofzo..

Hijz schattig hoor..

maaitjuh schreef:Obelisk ja. En Rebec wordt deze week alweer opnieuw geinsemineerd.. weer door Obelisk. Sandra en ik waren nog aan het denken over een andere hengst maar als we niks vonden werd het weer Obelisk. Ik vond Painted Black wel heel gaaf eigenlijk maar we hadden geen tijd meer om verder te denken.
Zal wel aan mij liggen

In het echt nog liever
hihi en francina misschien ook!! maar ik en me moeder en Jet zijn helemaal GEK van die hengst, en nu gaat marit jetta door hem laten dekken!!
( www.kasparow.com )