Grote dank aan de BBA, ze hebben besloten toch te rijden dit weekend. Vanaf maandag zijn er misschien weer stakingen/acties op komst, maar wij konden in ieder geval de manege weer bereiken.
Dankzij een of andere #$&*#$$# idioot heeft Paco aan beide zijden van zijn buik twee enorme spoorplekken. Al het haar is er gewoon afgeritst, het is helemaal kaal en ik mocht er ook niet aankomen dus t zal wel flink zeer doen.
Ik kan me daar zó kwaad over maken.
Ik rij hem ook met sporen en af en toe schiet ik ook wel eens uit mijn slof en dan gebruik ik mijn spoor vaker en ruwer dan zou moeten, maar nog nóóit heeft ie er ook maar 1 kaal plekje aan overgehouden. En ik ben ook maar een ongetalenteerd manegeklantje, maar hij loopt iig lekker ontspannen nageeflijk en in een lekker tempo.
Maar omdat het een sloom paard is en je er toevallig nét wat meer aan moet rijden en je daar helaas nét iets vermoeider van wordt grijpen sommige mensen blijkbaar naar snellere methoden.
Als diegene die paco zo lekker snel voor elkaar wilde hebben eens wilt voelen hoe deze ultra snelle methode aanvoelt: ik trek mijn sporen wel even voor je aan, en je bent welkom hoor!
Vandaag dus maar op Paloma gekropen. Die reageert helaas óf helemaal niet, óf ze spurt als een kromme banaan weg voor je been. Zoveel mogelijk overgangen en tempowisselingen gereden en geprobeerd toch de rust erin te krijgen
. Maar moet zeggen dat Paco toch stukken lekkerder rijdt als ie eenmaal los is.