Annet zei ook dat arne jansen de vorige keer ook in hardenberg was ( dat hij bevriend is met mensen daar ofzo )
Maar ilona dan blijf ik wel hoor... dan ga ik niet mee met de pony's.. Arne jansen is vet cool 8)
Maare, We moeten best nog wel wat doen hoor ilona Kben ook benieuwd hoe het gaat lopen, en wat de rest allemaal heeft bedacht.. En of onze 'trouwe ' acrobaten nog wel zo 'trouw' zijn...
haha, omg we blijven echt wel, gaan we met onze rode haren vooraan staan als hij gaat zingen meisjes met rooie haren die is toch van hem? maar we kunnen toch niet eerder weg omdat we met hippisch variete zitten
owjaa (Y) want wij zijn de opper hoofd rol spelers
Jaaa... wij hebben allebei rood haar! En anders zet ik de pruik wel op
Oke... kzal ff zeggen: Als je met het stuk van de oosterholtse ruiters, 2 clowns ziet... dan is de lange ilona, en de korte ben ik Moet je maar ff zwaaien naar ons
Ik was em kwijt! Zooo.. ik heb hem terug gevonden 't Topic!
Ik heb heerlijk gereden gisteren na een paar vervelende dingen.. Het ging eigenlijk niet echt goed... Mijn paard die begon te bokken en weg te vlieggen enzo.. Omdat er mensen achter de bosjes liepen en dan horen ze wel van alles maar niks zien dan is het eng!
Maarja, ik ben dus een koppel met Oh Boy geworden en vindt hem zoo liieef en leuk
nou ik vond het vandaag geslaagd alleen jmmr ff van dat buitje ma werd gelukkig weer lekker weer... en zo heel warm wast gelukkig ook nog nie tenminste vind ik
en ilona en mariet jullie hadden het leuk bedacht met het hippisch variaté !!